אפשר לחלום: אירינה שייק עוצרת נשימה בקמפיין בגדי הים של צימרמן
אמנם השנה חופשות הקיץ שלנו לא התממשו, אבל בתעשייה כבר חושבים קדימה ומתכננים את קולקציות הריזורט הבאות. צימרמן, המותג הרומנטי שהסלבס אוהבות, חשף את החזון שלו לבגדי הים והחוף של 2021 – ושייק היא הצימוד המושלם לפריטים היפהפיים
סלי הקניות שלנו אולי מתחילים להתמלא בסריגים, ז'קטים ונעליים סגורות, אך מגרות הפנטזיה עדיין מרופדות בחלומות על חופשת קיץ שמשית וקסומה. המותג האוסטרלי צימרמן, המאסטר הבלתי מעורער של הריזורט, שחרר בימים האחרונים תמונות מקמפיין חדש שמתכתב בצורה מושלמת עם הכמיהה העולמית הזו, בכיכובה של אירינה שייק.
בסרטון ובתמונות מהקמפיין אפשר להתרשם מהבשורה האופנתית של המותג לקיץ הבא – בשורה שכוללת אסופה אופטימית של בגדי ים וחוף.
בחודש שעבר התכנסו יוצרי הקמפיין בסיציליה לצורך צילום ועבודה על הבייבי הריזורטי החדש בעל התחושה הנוסטלגית. השילוב בין הנופים המשגעים לאירנה שייק יצר פריימים יפים במיוחד, זיקוק אסקפיסטי של לא מעט אלמנטים שנעדרים כבר תקופה מחיי היום יום של רבים מאתנו. שייק היפיפייה והשזופה היא ליהוק מושלם, והיא משכנעת בכל אחת ואחת מהתמונות.
מאחורי העדשה עמד הצלם בני הורן, ובניהול הקריאטיבי של הקמפיין לקחה חלק יועצת האופנה הבכירה גבריאל הקוורת'י, שחלקה בחשבון האינסטגרם שלה כמה סרטונים ותובנות מאחורי הקלעים שלו.
הקוורת'י הרעיפה מחמאות על שייק וכתבה: "יש דוגמניות שהופכת לסופרמודלס מסיבה מסוימת, בעיקר בגלל שחוויית העבודה איתן פנטסטית. אירינה נופלת לקטגוריה הזו והיא הגירל-קראש החדש שלי". היא גם טענה שבלתי אפשרי לצלם תמונה רעה שלה, וחשפה כי "היא אפילו אכלה פסטה לצהריים".
אנחנו כבר שמנו עין על כמה מהשמלות היפות עתירות הווליום והתחרה של בית האופנה, וגם קטגוריית פריטי הפרינט מסתמנת כחלומית (לא שציפינו למשהו אחר). נותר רק לקוות שעד הקיץ הבא אפשר יהיה לחזור לנוהל חופשות, אבל גם אם לא – כנראה נתקל בכל אלה לא מעט בפיד האינסטגרם.
האישה היפה בתבל
מאת: נטלי | 17 באוקטובר 2020 | 22:28ממש לא נעצרה נשמתי
מאת: בן | 17 באוקטובר 2020 | 08:19מה בדיוק עוצר נשימה?? תפסיקו להשתולל בכותרת כדי למשוך אותנו לכתבה
מאת: רונן | 16 באוקטובר 2020 | 16:22מהמם
מאת: הביקיני בחרדל פצצה | 16 באוקטובר 2020 | 15:58לא ברור לי למה אתם עפים עליה. סתם בינונית ומטה.
מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) | 16 באוקטובר 2020 | 15:01מושלמת
מאת: עדן | 16 באוקטובר 2020 | 11:36כלום ושום דבר. עוד סמרטוטים שלכל אחת מאיתנו יש בארון בעשרות וחלק מהם כבר חשבנו לתרום כי הבנו שאנו לא משתמשות בהם (בעיקר כשהממ סגרה את הים המקום היחיד המבריא בתק מגפה) ונמצא אצלנו ברשימה של דברים לעשות.
כל שבוע אתם נותנות במה לסמרטוטים של משפ קרדישאן, היילי ביבר ועוד סלבריטאיות עם טעם בשקל תשעים שלובשות אופנת שוק שאפשר לרכוש בשווקים בעשרות שקלים והן קונות אותה ומוכרות אותה באלפים של דולרים. ואתן מזינות את המעגל הטפשרי הזה עי כך שאתן מפרסמות את המותג – המותג היא אותן כוכבות נבובות של ריאלטי, עם שכל בשקל תשעים וניתוחים קוסמטיים מביכים לצעירות בנות 20. לא בא לכן, עורכות המדור, ברוח התקופה לעבור לכתבות על פרטי חובה – שכמה עשרות מהן ישמשו מלתחה שלמה לאישה לחמש שנים קדימה? כי ברכישה נבונה אחת, שיודעים איך לבדוק מה יש לנו כבר בארון ומה חסר. לקנות עוד כמה פריטים ולהפסיק את הקניות של הסמרטוטים שעושות חור בכיס ומתעללות במשאבי כדור הארץ
מאת: לילית | 16 באוקטובר 2020 | 08:59