הכי זרוק שלה: זה הפריט האחרון שציפינו ממייגן מרקל ללבוש

מייגן ויתרה על התארים המלכותיים, ובכל זאת חשבנו שיקח זמן עד שנראה אותה בפריט הכי קז'ואלי (וחושף עור) שיש. בשיחה עם מגזין פורצ'ן הדוכסית לבשה גופיית ספגטי כמו שהישראלים אוהבים, והשאירה את העולם קצת בהלם

מאת  | ‏ 14 אוקטובר 2020

השתחררה (צילום: Fortune)

השתחררה (צילום: Fortune)

בפעם השנייה בשבועיים נבחרה מייגן מרקל לדבר באירוע של מגזין פורצ'ן, הפעם בצ'ט וירטואלי, חלק מוועידה העוסקת בנושא עולם המחר. מייגן התייצבה לשיחה עם אחת מעורכות פורצ'ן הבכירות, אמה הינצ'לייף, מסלון ביתה בסנטה ברברה, שכנראה נהנה מחימום משובח – כי למפגש לבשה גופיה מאווררת במיוחד, עם רצועות ספגטי, עוד פריט שלעולם לא היה עובר את הסינון בחייה הקודמים.

הגופייה, קלילה וקז'ואלית במיוחד, כזו שאפשר לצפות לראות על הטיילת הקרובה אל ביתכם, מכוסה בפרינט אבסטרקטי בסגול ולבן. מרקל כבר נצפתה השבוע בטופ ללא שרוולים, אבל הפעם הפתיעה עם מחשוף וי עמוק ושיער אסוף לאחור, תוך שהיא חושפת לא מעט עור ושולחת מסר ברור – היא השתחררה לחלוטין מבית המלוכה ומחוקיו הנוקשים.

הכל למען בני (צילום: Fortune)

"הכל למען בני" (צילום: Fortune)

"לפעמים ההחלטות הכי טובות עבור המשפחה שלך הן לא ההחלטות הכי פופולריות", אמרה מייגן, בקריצות גדולות וברורות. "האמונה שלי גדולה מהפחדים שלי. היא חייבת להיות גדולה יותר, כי הפחדים מונעים מאיתנו לעשות את הצעד הבא. הקול שלכן חשוב. מבינים את זה יותר כשאין אפשרות להשתמש בו", רמזה שוב לתקופתה המושתקת בתוך הארמון.

מייגן היללה את האפשרות שנותנות הרשתות החברתית להבעה עצמית, עבור נשים ובכלל, אבל גם הזהירה מההשפעות השליליות שלהן, וחשפה כי בחרה להתנתק מהן וכי היא דואגת לכל האנשים שאובססיביים כלפיהן. היא סיפרה גם שאת הכל היא עושה עבור בנה. "כל יום אני שואלת את עצמי: איך אהפוך את העולם הזה ליותר טוב עבור ארצ'י? לא אהיה גאה ביכולות האימהיות שלי אם לא אדע שאני עושה את חלקי כדי להפוך את העולם הזה לטוב יותר עבורו. כל מה שאני עושה זה עבור בני".

אז את בעד או נגד הרשתות? (צילום: Fortune)

אז את בעד או נגד הרשתות? (צילום: Fortune)

כדי להוכיח את מחויבותה לעולם המחר, מייגן השלימה את הלוק הנועז שלה עם עגילים של הלייבל קויאנה – לייבל המתהדר בייצור ידידותי לסביבה, ושואף להגיע ליכולת מחזור וקיימות של 100 אחוזים עד שנת 2020. מחירם של עגילי הזהב צמודי התנוך שענדה, בעיצוב גרפי מודרני, הוא 660 שקלים. מעניין יהיה לראות כיצד מייגן תתרגם את המילים הגדולות שלה למעשים, ומה היא תבחר ללבוש בזמן שהיא עושה זאת.

עגילים עם מחויבות עולמית (צילום: Fortune)

עגילים עם מחויבות עולמית (צילום: Fortune)

השאירו תגובה

 

  • ממש השתחררה! מי משלם להם על הבית החדש\טירה ש "הם" קנו? ה"מליונים" שהיא עשתה בתור שחקנית D list? מרוב שהיא "רצתה פרטיות" היא חתמה על חוזה ריאלטי סטייל קרדשיאן…. צבועה, טראשית ולא מעניינת.

    מאת: חתול |‏ 14 באוקטובר 2020 | 19:53