מצאה איזון: לקייטי הולמס יש את הסניקרס שכל הפאשניסטות רוצות

הכוכבת ממשיכה לספק לנו את מנת הסטייל הקז'ואלי היומי, והפעם היא מטיילת ברחובות ניו יורק בנעליים הנחשקות של הרגע. מדובר בסניקרס לבנות עם לוגו מאסיבי מתוך השת"פ של ניו באלאנס ו-Staud, וכמו שאפשר לנחש הן כבר מזמן נחטפו מהמלאי

מאת  | ‏ 8 אוקטובר 2020

בניו יורק הכל נראה אחרת (צילום: Gotham/GC Images)

בניו יורק הכל נראה אחרת (צילום: Gotham/GC Images)

מתענוגות הסגר הבודדים שנותרו לנו: רפרוש אתרי הפפראצי בציפייה שתעלה עוד תמונת אופנת רחוב של קייטי הולמס. שם, ברחובות מנהטן הנצבעים אט אט בגוני הסתיו, לא בטוח שהייאוש יותר נוח, אבל קייטי עושה אותו בסופר-סטייל.

הלוק האחרון שלה מצטרף לז'אנר מראות הקז'ואל המדויקים שבהם השחקנית מתמחה – כאלו שאולי נראים במבט ראשון כמו משהו שהיינו יכולים לראות מתחת לבית ברחוב, אך מבט שני מגלה בהם את הפרטים הקטנים שהופכים אותם לשוויי התייחסות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared byKatie Holmes & Emilio Vitolo (@katieholmes.x.emiliovitolo) on

הפעם תיבלה הולמס את אמנות הקז'ואל שלה עם פריט ספורטיבי נחשק במיוחד. לא מדובר בתיק מעצבים או במעיל הצמר האפור היוקרתי שלה, של המותג Tove, אלא בסניקרס תמימות לכאורה.

כאמור, רק מבט שני בזוג הנעליים מדייק את הנחשקות שלהם. במקביל להפיכתם של דגמי 327 של ניו באלאנס לסוג של אובססיה עולמית בחודשים האחרונים, הושקה להם גרסת שת"פ עוד יותר מוגבלת עם המותג הטרנדי Staud, כחלק מקולקציה רחבה יותר.

הנעליים כבר לא במלאי (צילום: staud)

הנעליים כבר לא במלאי (צילום: staud)

הדגם שנעלה הולמס מציע אסתטיקה בהירה, כשלוגו ה-N הענק מוטבע בצדדים החיצוניים של הנעל בגוון בורדו עמוק. המראה המאסיבי של הנעל, המתכתב עם ז'אנר נעלי הנוחות האורתופדיות וה"דאד-סניקרס", הוא כמובן גולת הכותרת.

הנעל, שעולה קצת מעל ל-500 שקלים, אזלה במהרה מהמלאי המצומצם וכבר לא ניתנת להשגה, פרט מרכזי שהופך את הדיבור עליה להרבה יותר אינטנסיבי. כל מי שהתלהבה נואשות מהדגם יכולה כרגע לעשות רק דבר אחד: ללחוץ על כפתור ה-"Notify me" שיודיע על חזרתה למלאי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Katie Holmes & Emilio Vitolo (@katieholmes.x.emiliovitolo) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Katie Holmes & Emilio Vitolo (@katieholmes.x.emiliovitolo) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by TOVE (@tovestudio) on

השאירו תגובה

 

  • לא רואים את הנעליים עליה לכל אורך הכתבה. למי שתופה במובעיל התמונות מאינסטגרם חתוכות מהאמצע ומטה. לא רק בכתבה הזו, בכל הכתבות שלכם
    בבקשה תתקנו את זה :)

    מאת: מישהי |‏ 10 באוקטובר 2020 | 12:43
  • מכוער טיכו

    מאת: נעמה |‏ 9 באוקטובר 2020 | 18:33
  • סטייל?
    היא נראת כאילו התגלגלה מהמיטה לפניי 10 דקות…. אפס השקעה. נראת מוזנחת לגמרי.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 9 באוקטובר 2020 | 12:08