ניחוש מושכל: קים מכורה לביקיני הזה, ואפשר להבין למה

כבר בקיץ שעבר, שנראה כאילו היה לפני עידנים, קים דגמנה ביקיני קטנטן בפרינט מנוחש שהלם אותה היטב. מיחזור של בגדי ים הוא לא תופעה קרדישאנית נפוצה, ולכן התפלאנו לראות אותו חובק שוב את קימוריה בסשן הצילומים הנוכחי והרותח

מאת  | ‏ 22 ספטמבר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

כולנו יודעים כבר מזמן שמה שקורה בפיד האינסטגרם לא בדיוק משקף את החיים האמיתיים, ובנות משפחת קרדשיאן העלו את זה לדרגת אמנות. קחו לדוגמה את הפוסט האחרון שקים קרדשיאן העלתה: סדרת צילומים של עצמה שוכבת בבריכה עם ביקיני קטנטן בהדפס נחש, צמה ארוכה ועגילי זהב. באחת התמונות היא מרכיבה משקפי שמש ולוגמת משקה – ממש חופשה נטולת דאגות.

לא צריך אפילו לקרוא את הדיווחים על כך שקים מחכה שקניה יתייצב נפשית כדי להתגרש ממנו, בשביל לדעת שהיא למעשה ממש לא נופשת כרגע בבריכה בביקיני. הסטורי שלה מספר סיפור אחר לגמרי – היא התעוררה הבוקר ב-4:45, והחליטה שלפני אימון הבוקר שלה היא תצלול קצת לתוך הקלסרים והכרטיסיות של לימודי המשפטים. לא בדיוק השגרה הקרדשיאנית שאנחנו אוהבות לדמיין.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

והצילומים? הם בכלל מסוף אוגוסט, אז צצו ברשת תמונות פפראצי של הכוכבת עם אותו הביקיני בדיוק, באותה התסרוקת ואותם העגילים. דבר אחד בטוח: בתמונות הפפראצי האלה קים נראתה לא פחות טוב מאשר בצילומים עצמם, כך שלפחות הפעם לא מדובר בריטוש יותר מדי מתעתע.

רק תעלומה אחת נותרה – קים, מאיפה הביקיני? מדובר בפרינט נחש בכמה גוונים, כך שלמרות שאין כאן יותר מדי בד, מה שיש עדיין תופס את העין ומעניין. קים לא מזכירה בשום מקום את שם הלייבל ממנו מגיע בגד הים, אבל גילינו שהיא הצטלמה איתו לאינסטגרם גם בקיץ הקודם, כשקורונה עוד היה רק שם של בירה. כנראה שמדובר בדגם מועדף ואנחנו לגמרי מבינות למה, אבל מה עם איזה פרגון לקולקציית בגדי הים החדשה של אחותך קלואי?

 
 
 
View this post on Instagram

Rich Mommy @kimkardashian #kimkardashian

A post shared by KIM KARDASHIAN WEST (@kimktemptation) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

השאירו תגובה