אמי 2020: אניסטון זהרה, זנדאיה ניצחה, שירה האס הביאה גאווה

התסכול על כך שטקס האמי הנוצץ מתקיים השנה במתכונת וירטואלית מבאסת הוקל מעט כשג'ניפר אניסטון עלתה לבמה (הפיזית) במלוא תפארתה ובסטייל אופייני, וגם כשזנדאיה עשתה היסטוריה בשמלה כיפית של ארמאני. ומה חשבנו על הלוק מבית שאנל של הנציגה המקומית שירה האס?

מאת  | ‏ 21 ספטמבר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared) on

ג'ניפר אניסטון היא אישה אהובה שכולנו תמיד מאחלים לה את הטוב ביותר, ולכן, במסגרת שלל התבאסויות הקורונה המגוונות, גם התבאסנו בשבילה שעד שהיא חוזרת לשרוף את המסך הקטן – זה קורה בשנה שבה טקס האמי נערך במתכונת וירטואלית מעצבנת. אלא שגם כאן עשתה ג'ן את מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב, והוציאה את המיטב מהסיטואציה בחן נונשלנטי ואופייני.

אניסטון הייתה אחת הנציגות הבודדות שהשתתפו בטקס בגופן הגשמי, וזה חתיכת גוף, כידוע – את גזרתה הרותחת ארזה הכוכבת בת ה-51 בשמלת וינטג' סופר קלאסית של דיור, ובעוד אנחנו נוטות לפהק לעיתים מול הסטייל הסולידי העיקש של ג'ן, כאן לגמרי מדובר בלוק מנצח ונצחי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Aniston Fanpage (@queenjenniferanist0n) on

המחשוף הנדיב והסיומת הנשפכת, בשילוב סנדלי הרצועות של דיור והבלינג המנצנץ מאת ניל ליין, יצרו הופעה שאין הולמת ממנה לתכשיט הוליוודי יקר כמו אניסטון. נהנינו לא פחות, אגב, גם מהלוק המקדים שחשפה באינסטוש, וכלל פיג'מה דקיקה, מסכת פנים וכוס שמפניה.

על הבמה אירחו לה חברה עוד שתי אושיות סטייל בלתי מעורערות: טרייסי אליס רוס ההורסת, גם היא  באאוטפיט אופייני למדי עם שמלה מוזהבת ופיסולית של אלכסנדר ווטייה, ומי שבמהלך הערב גרפה את הטייטל המרשים "הזוכה הצעירה בהיסטוריה בפרס האמי לשחקנית ראשית בדרמה" – יקירת המערכת והעולם זנדאיה, שפינקה בשני לוקים שונים ונועזים: אחד מבית כריסטופר רוג'רס עם הרבה נפח בשחור-סגול, והשני של ארמאני – חצאית גדולה ומנוקדת שחוברה לטופ קטנטן ומתוכשט.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by instylemagazine (@instylemagazine) on

הצטיינו גם הזוכה בפרס השחקנית בסדרה מוגבלת, רג'ינה קינג שעלתה (מהבית) על שמלת-כרית מהממת של סקיאפרלי, וכן השחקנית המוערכת שהפסידה לה באותה קטגוריה – אחת שירה האס, באנסמבל פרחוני ואלגנטי של שאנל שרק חיזק את תחושת הגאווה הלאומית. הס נעלה ג'ימי צ'ו מבית פקטורי 54 ותכשיטים של פדני.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fashion Forward (@fashionforward) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Allure Magazine (@allure) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Tracee Ellis Ross (@traceeellisross) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fashion Forward (@fashionforward) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Aniston (@jenniferaniston) on

השאירו תגובה

 

  • מה את/ אתה מבלבלת את המוחהסטייל של אניסטון משעמם.וחבל ששירה הס לא לבשה שימלה של מעצבת/ מעצב ישראלים למרות שהשימלה הית יפה ומאוד הולמת אותה.. גם רוס לא לבשה שימלה יפה למעט החלק העליון שהחמיא לה אבל היה מאוד חשוף.מה הסטייליסטין לא יודעים שמיפתחהמחשוף צריך להיות עד אמצע החזה.ככה אני למדתי ואני לארק אוהבת אופנה

    מאת: ט. |‏ 21 בספטמבר 2020 | 16:52
  • השמלה הסגולה של זנדאיה היא אחד הדברים הכי מכוערים שראיתי בחיים

    מאת: XX |‏ 21 בספטמבר 2020 | 14:09