בזמן שישנתם: המותג הזול והלוהט פתח חנות מטורפת בארץ
דווקא בתקופה בה נדמה כי הקשר לעולם שמעבר לים הולך ומתרופף, נרשמת עוד עלייה אופנתית מפתיעה ומשמחת שמבהירה: אתרי הקניות הבריטיים בקראש מוחלט על הישראלים. אנחנו רק מרוויחים מזה, ובפרט טיילור מלכוב, שקיבלה קמפיין לאחד המותגים הכיפיים והשווים של הרגע
View this post on Instagram
לפני קצת יותר מחודש חגגנו כאן את העלייה המרגשת של אימפריית האונליין הבריטית Boohoo, אותה למדנו להכיר ולאהוב במסגרת הגלילה האינסופית של כל הטוב שיש לאסוס להציע. עכשיו כבר מסתמן שמדובר במגמה (גל ראשון, אם תרצו) – לאחר שבשקט-בשקט, כמעט מתחת לרדאר, הגדילו לעשות גם קברינטי המותג Missguided, המככב לא מעט בעגלת הקניות האסוסית שלנו, כשפתחו בשבוע שעבר חנות ראשונה ומרשימה בישראל. והפעם לא מדובר (רק) על הזירה הווירטואלית.
אז התל-אביביות אולי יופתעו לשמוע, אבל הפאשניסטות של בירת הנגב ודאי התקשו לפספס את העובדה שביום רביעי האחרון נפתחה במתחם הסינמה סיטי בבאר שבע חנות ורודה במיוחד, המשתרעת על שטח של 600 מ"ר ומציעה את מגוון הטרנדים שסוחפים כרגע את פיד האינסטגרם הממוצע, בתרגום מהיר, יעיל ונגיש למדי.
זו המטרה המוצהרת של מיסגאיידד: לקיים יחסי גומלין מתמידים עם כל מה שקורה ברשתות החברתיות. המותג הבריטי מתגאה בפלטפורמה הייחודית העוקבת אחרי משפיעניות מרחבי העולם, מנתחת את הפוסטים שלהן ואת תגובות העוקבים לבגדים שהן לובשות, ושואבת השראה בהתאם, "עם זמן תגובה סופר מהיר של שבועיים בלבד בין ניתוח הנתונים הדיגיטליים העולמיים ותרגומם לדגמים מדויקים ועדכניים במדפי המכירות" – כפי שנכתב בהודעה לעיתונות. המחירים, כפי שמתבקש מאופנה זריזה כל כך, נמוכים ונוחים בהחלט.
פס הייצור המשומן הזה מוליד כ-1,000 פריטים חדשים בשבוע, ואלה אכן עונים היטב על הצורך המיידי ביישום מגמות אינסטגרמיות מתחלפות שיגרמו לכן להרגיש איט-גירלס לרגע (או יותר). רק הגיוני, אם כן, שלהובלת הקמפיין הישראלי נבחרה טיילור מלכוב, שהדי.אנ.איי הגלאמי והתוסס של המותג בהחלט הולם את דמותה. מכל זה ניתן להתרשם בקלות בחנות האינטרנטית, אבל בעיקר בזו הפיזית, שכוללת הרבה נצנצים, ניאונים, עמדות צילום ושאר אקססוריז לטובת הסטורי המושלם – כמו "בר הסוכר" שיציע, איך לא, שיערות סבתא, מילקשייק, גלידות ושאר ממתקים בשלל צבעים פוטוגניים.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
מאקו, למה לא לנצל את הכוח האדיר שלכם לטובת מטרה חיובית???? למה לתת יד לחברות האלה שמזהמות את הכדור, והורסות חיי אדם? נראה שהקוראות רוצות יותר כתבות על איך לשדרג מה שכבר יש להן בארון. תהיו מובילי דיעה במקום מזדנבים עם כתבות שאפשר למצוא בכל מגזין אופנה אחר.
מאת: Thank you, next! | 25 ביולי 2020 | 18:07עוד אופנה מהירה מורעלת באיכות מזעזעת וזמנית שתזהם את אדמת כדור הארץ
מאת: אורטל | 17 ביולי 2020 | 00:33אפשר לחשוב….אותם הבגדים מיוצרים ומשווקים בארץ באיכות מעולה ובמחירים זולים….אז זה יפה לקחת דוגמנית שתשווק עבורם בגדים באיכות סינית עלובה שאינה משתווה לאיכות הישראלית.!!!
מאת: לוקה | 16 ביולי 2020 | 17:38אבל כמובן הישראליות ירוצו לקנות בגדים סיניים זולים וחד פעמיים שאינם שורדים כביסה אחת או שניים.
תקנו בגדים תוצרת הארץ ואל תפרנסו חברות זרות שמוכרות בגדים סוג ג'
חן- את כל כך צודקת
מאת: נ. | 16 ביולי 2020 | 13:21עוד סמרטוטים שיוצרו בתהליך מזהם ע"י עבדים קטנים שילבשו דקה, יזרקו אחרי שבוע ויתרמו את שלהם להרס הסביבה. בדיוק מה שהעולם צריך.
פס הייצור המשומן הזה מוליד כ-1,000 פריטים חדשים בשבוע – כלומר 50 אלף סמרטוטים בשנה, שנתפרים בסין על ידי ילדות שאין להן כסף לקנות אפילו סמרטוט אחד כזה, ואחרי תום השנה יקברו באפריקה ויעשירו את אדמתה בעוד זבל.
מאת: חן | 15 ביולי 2020 | 18:47מהמם.
כל כך הרבה בלה בלה בלה. איפה יש סניפים?
מאת: תהיו יותר תכלס | 15 ביולי 2020 | 15:56