המותג הכי כיפי באסוס משיק אתר ישראלי ומפנק בהנחה משוגעת

המותג הבריטי Boohoo הוא אימפריית אונליין מצליחה, ובצדק - כבר שנים שהוא מצטיין בתרגום מהיר ומוצלח של הטרנדים הכי חמים בסביבה. עכשיו עולה לראשונה גם חנות מקוונת ייעודית לישראל, והמחירים הנמוכים ממילא מקבלים קיצוץ משמעותי

מאת  | ‏ 9 יוני 2020

שמלה: 56 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

שמלה: 56 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

כל מי שמבקרת באסוס יותר פעמים ביום מאשר בשירותים, כמונו למשל, מכירה היטב את התווית של Boohoo ותבין את גודל הבשורה כשנספר לה כי המותג הבריטי מצטרף היום (ג') לרשימת החברות והרשתות שהשכילו להבין את כוח הקנייה הישראלי, ומשיק חנות אונליין מקומית ואטרקטיבית במיוחד בשבילנו.

Boohoo, שנוסדה במנצ’סטר ב-2006, היא גן עדן לנשים ונערות (וגם גברים ונערים) שאוהבות את האופנה שלהן מהירה, נגישה וסופר טרנדית – פס ייצור שופע ואפקטיבי שמיטיב לתרגם בזריזות מגמות אינסטגרמיות, ותמיד אפשר לסמוך עליו שיציע גרסה זולה ומוצלחת לפריט שהכי בא לכן עליו כרגע. תמצאו שם את כל הקטגוריות – מנעליים דרך אקססוריז ועד ביוטי, ואת כל המידות – גם על הדוגמניות עצמן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by boohoo (@boohoo) on

גישת הבאדי-פוזיטיב האינקלוסיבית והמרעננת של בוהו ניכרת גם בהתנהלות המותג ברשתות ובחשבון האינסטגרם הכיפי ומעורר ההשראה שלו. לרוב אף תמצאו שם, לצד הרבה לקוחות מרוצות, גם שגרירות כמו זנדאיה, פריס הילטון, ג'ורדין וודס ואלזה הוסק. באתר שעלה היום במחוזותינו מושקת, למשל, קולקציית הקיץ שנוצרה בשיתוף פעולה עם הראפר קוואבו ומתפוצצת מסטריט-סטייל פופי – וחוץ מזה תגלו שם גם מתנת היכרות מפנקת במיוחד בצורת 30 אחוזי הנחה על המחירים המצחיקים ממילא. ברוכים הבאים!

מימין למעלה - כפכפים: 56 שקלים, שמלה: 44.80 שקלים, חולצה: 56 שקלים. מימין למטה - שמלה: 42 שקלים, בגד ים: 50.40, שמלה: 78.40

מימין למעלה – כפכפים: 56 שקלים, שמלה: 44.80 שקלים, חולצה: 56 שקלים. מימין למטה – שמלה: 42 שקלים, בגד ים: 50.40, שמלה: 78.40

מתוך הקולקציה בשיתוף קוואבו (צילום: יח"צ חו"ל)

מתוך הקולקציה בשיתוף קוואבו (צילום: יח"צ חו"ל)

חזייה: 16.80 שקלים, תחתונים: 16.80 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

חזייה: 16.80 שקלים, תחתונים: 16.80 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

חצאית: 50.40 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

חצאית: 50.40 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Boohoo Israel (@boohooil) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Boohoo Israel (@boohooil) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Boohoo Israel (@boohooil) on

השאירו תגובה

 

  • בוהו זה המותג הכי גרועעעע באתר הזה! לא מבינה איך הם לא מעיפים את המותג ..

    מאת: אני |‏ 24 ביוני 2020 | 15:57
  • אתן אתר אופנה, למה לא לדבר מדי פעם על הנזקים של אופנה מהירה?

    לפרסם אתר שהוא האמאמא של אופנה מהירה במילים "פס ייצור שופע ואפקטיבי" כאילו זה דבר חיובי, בלי להתייחס לנזקים המטורפים שאופנה מהירה יוצרת בכדור הארץ.. כאילו סבבה אסקפיזם אבל מה עם מידה של אחריות?

    ולא, האלטרנטיבה היא לא בגדי מעצבות באלף שקל לשמלה שנראה כמו שק תפוחי אדמה, אלא פשוט לעודד צריכה אחראית.

    מאת: XX |‏ 10 ביוני 2020 | 11:29
  • למה אין קישור לאתר המיועד

    מאת: ליטל |‏ 9 ביוני 2020 | 16:19