בלי פילטרים: זה הטריק הוויראלי והמטורף להשגת נמשים מושלמים

אפליקציית טיק טוק הפכה כבר מזמן למקום שממנו יוצאות בשורות הביוטי המשוגעות והלוהטות ביותר, ואחרי מייבש השיער לריסים והשיזוף המלאכותי לגבות, עכשיו מתפוצץ שם ספריי השורשים לנמשים. גם אנחנו צקצקנו בהתחלה, אבל אז ראינו את התוצאה

מאת  | ‏ 4 יולי 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ollie S B (@ollierockabilly) on

לפני כשבועיים סיפרנו לכם כאן על נסיקתו של ההליך הפלסטי שנועד להשיג "עיני שועל", ממש כמו אלה שמעניק ללא כל עלות או התערבות כירורגית אחד הפילטרים הכי בסיסיים ואהובים באפליקציות השונות. לאותן עיני שקד מתוחות נלווה לרוב, חוץ משפתיים תפוחות כמובן, פיצ'ר נוסף שכבר הפך אלמנטרי לפחות כמו טי-שרט לבנה: תפזורת נמשים חיננית, ילדותית ומזויפת למשעי כמובן.

כעת מתברר כי ממש כמו עיני השועל, גם האקססורי הווירטואלי הזה זוכה לגרסה פיזית ומציאותית. בערך. למעשה, אנחנו כבר לא בטוחות מה ראוי יותר לצקצוק הטרחני של בומריות כמונו: פילטר ששולח נשים להחדיר מחט ממשית מתחת לגבה, או פילטר שגורם להן להתיז על פניהן ספריי לכיסוי שורשי שיער שהלבינו – כי זה, מסתבר, מה שעושות עכשיו הטיקטוקריות.

@oliviashillitobuck

Attempting a freckle tutorial, using L’Oréal magic retouch in medium iced brown. ##fakefreckles ##freckle ##frecklestutorial ##frecklesmakeup ##makeup

♬ original sound – oliviashillitobuc

כבר ברור וידוע כי בשורות הביוטי המשוגעות, המגוחכות, הלוהטות והוויראליות ביותר של הרגע מגיעות מנבכי אותה רשת חברתית שנותרת סתומה ומסתורית עבור רוב מי שעברו את גיל 17 (מישהו אמר שיזוף לגבות?) – וזה לגמרי המצב גם במקרה של הטרנד המטורף הנוכחי. האחראית היא אוליביה שיליטו באק, ביוטרית בריטית, שמצאה שימוש בלתי צפוי למוצר הפופולרי מבית לוריאל, Magic Root Cover Up – שכאמור נועד לריסוס על שורשים לבנים.

אלא שהיא פשוט מתיזה אותו על פניה. היינו מצפות שתהיה כאן איזו טכניקה מורכבת, כבר דמיינו אותה מצמידה מסננת צפופה לפרצוף ומרססת דרכה – אבל לא, היא פשוט מנערת קצת ומשחררת בעדינות (!) ממרחק כמה סנטימטרים. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ollie S B (@ollierockabilly) on

היא חוזרת על הפעולה באיזורים שונים של פניה, ועם התוצאה אי אפשר להתווכח: זה כנראה לא חומר מומלץ במיוחד להנחה על עור הפנים, ונמשים מזויפים אפשר להשיג גם באמצעות שימוש אסטרטגי במוצרים כמו צללית או אייליינר – אבל האפקט שמושג כאן כל כך אמין מצד אחד וכל כך מזכיר את הלוק המפולטר מצד שני, שבהחלט קשה לא להתפתות לטריק המפוקפק.

"זה גאוני", התפעלו רבים מבין חצי מיליון הצופים בסרטון. "זה נראה כל כך טבעי ויפה. לי יש נמשים אמיתיים אבל האיפור מכסה אותם, אז אני צריכה את זה". אוליביה הוסיפה והמליצה לסגור את הלוק עם פודרה שקופה וספריי מקבע, והדגישה שוב כי חשוב לשמור כאן על אצבע מאוד קלה על ההדק – אחרת התוצאה עשויה להיות ויראלית מסיבות אחרות לגמרי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ollie S B (@ollierockabilly) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by LUCY HART MANCHESTER MAKEUP (@hartyyy) on

השאירו תגובה

 

  • זה נראה כאילו מישהו לא ניגב והפליץ לה על הפנים

    מאת: טל |‏ 5 ביולי 2020 | 10:40
  • הטריק החדש ממני תהיו שמחים עם מה שקיבלתם הטריק הכי טוב בספר

    מאת: אייפון |‏ 5 ביולי 2020 | 09:57