זעם ציבורי על אסוס: "תנאים לא סניטריים במטה החברה"

המשך הפעילות הסדירה של אסוס הפכה לאחת מנקודות האור המשמעותיות בחיינו לאחרונה, אבל כעת נשאלת השאלה באיזה מחיר - על רקע זעם ציבורי גובר בעקבות טענות העובדים על צפיפות גבוהה ותנאים לא סניטריים במטה החברה

מאת  | ‏ 30 מרץ 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MORE THAN FASHION (@asos) on

רק אתמול סיפרנו לכם כאן על צעדי המנע שננקטים באסוס על מנת למזער את נזקי המשבר, והבענו תקווה נואשת שענקית השופינג האהובה עלינו תמשיך להתנהל כרגיל ולהוות אי של שפיות בתוך כל הטירוף – אבל היום, לאור מספר דיווחים מדאיגים, כבר כדאי להתחיל לשאול באיזה מחיר, והפעם לא בהקשר של הסייל וקוד הקופון המפנק באתר (אבל יש כזה, רק שתדעו).

"הבוסים אומרים שצריך לעודד שופינג אונליין, אבל זה כמעט בלתי אפשרי לשמור כאן על מרחק", העיד אחד העובדים במטה החברה בפני The Mirror והוסיף: "יש פה לפחות 500 אנשים. אני יושב במרחק של פחות ממטר מהעובדים שלצדי". עדויות נוספות טוענות כי האוטובוסים המסיעים את העובדים צפופים ועמוסים, וכי במטה, שממוקם בדרום יורקשייר, ניכר מחסור באלכוג'ל וחומרי חיטוי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MORE THAN FASHION (@asos) on

"הבלבול מאפשר לחברות ביגוד כמו אסוס לסכן את בריאות העובדים לטובת רווחים", תקפה חברת הפרלמנט הבריטי סטפני פיקוק על רקע הדיווחים המתגברים, ובאתר מיהרו להגיב בחריפות להאשמות: "אנחנו מכחישים את הטענות האלה מכל וכל", נמסר מאסוס. "אנחנו נוקטים באיזון המדויק בין שמירה על פעילות סדירה של המפעל לטובת רווחת העובדים שלנו והכלכלה הרחבה, לבין שמירה על בטיחות הצוות. נציג של שירותי הבריאות ביקר במקום והיה מרוצה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MORE THAN FASHION (@asos) on

השאירו תגובה

 

  • איך אפשר להזמין באסוס? הרי הדואר והחנויות בימים אלו סגורים לא?

    מאת: תוהה |‏ 30 במרץ 2020 | 19:17