תודה לכם זארה: הקרדיגן המושלם של קייטי הולמס עכשיו בחנות

התמונות של קייטי הולמס בקרדיגן קשמיר וחזיה תואמת שרפו את הרשת לפני שלושה חודשים. זארה כמו זארה הרימו את הכפפה והוציאו את הגרסה היותר זולה והמאד דומה שלהם. כבר אמרנו שקרדיגנים הם הדבר העונה, אבל זה באמת יפה במיוחד

מאת  | ‏ 24 נובמבר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The Feminine Unique (@khaite_ny) on

אחרי אינספור כתבות המכתירות אותה כסטייל אייקון החדשה בתעשייה, ופרגונים משתפכים על האופן שבו היא המציאה מחדש את הקוליות האופנתיות, הרגישות הפשניסטית של קייטי הולמס זוכה לאישור האולטימטיבי- זארה מייצרת פריטים בהשראתה.

האאוטפיט שמסמל יותר מכל את הפיכתה לברבור האופנתי שהיא נחשף בשלהי אוגוסט. מאזן הלחויות והתנודות בין חום לקור גרמו לגברת הולמס לצעוד ברחובות ניו יורק עם אנסמבל סרוג של חזייה וקרדיגן.

הגרסה של זארה (צילום: מתוך האתר)

הגרסה של זארה (צילום: מתוך האתר)

התמונות של הולמס בסט הקשמיר של המותג הלוהט Khaite שרפו את הרשתות והיה ברור שהבחירה הלא שגרתית הופכת למשאלת לב אופנתית של נשים מסביב לעולם. החיבור בין הקרדיגן המעט סבתאי לחזייה הסקסית יצר אמירה אופנתית מרעננת והיה ברור שהדיבור יתורגם ללהיט מסחרי על ידי אחת הרשתות המהירות.

את הקשמיר האיכותי והיקר של Khaite, זארה מחליפה עכשיו בצמר להמונים. הצבעוניות האפורה- עכברית נשמרה, החלק התחתון של החזיה הפך לסוג של גופיה, ועכשיו כל מי שחשקה באנסמבל של קייטי יכולה להתחדש בפרשנות הזמינה והזולה. כמה זולה? אם המחיר של הקרדיגן המקורי של הולמס חצה את קו ה5,300 שקלים, הקרדיגן של זארה עולה כ-140 שקלים.

האמת, אהבנו ממש (צילום: מתוך האתר)

האמת, אהבנו ממש (צילום: מתוך האתר)

כפי שכבר דיווחנו כאן טירוף הקרדיגנים נמצא כעת בעיצומו. הולמס היא לא מובילת האופנה היחידה שתרמה לטירוף סביבו אך בהחלט נחשבת לאחת משגרירותיו הנאמנות. האם הגרסה הזולה של זארה תצליח לייצר את אותה סנסיביליות סתווית אופנתית? אנחנו בספק אך ניתן למאמצות המהירות מעט זמן כדי לספק את המסקנות הסופיות בשטח.

נשמח לגם למכנסיים (צילום: מתוך האתר)נשמח לגם למכנסיים (צילום: מתוך האתר)

נשמח לגם למכנסיים (צילום: מתוך האתר)

הימור שלנו: שבוע וזה סולד אאוט (צילום: מתוך האתר)

הימור שלנו: שבוע וזה סולד אאוט (צילום: מתוך האתר)

יפה ויפה פתוח (צילום: מתוך האתר)

יפה סגור ויפה פתוח (צילום: מתוך האתר)

גופית סריג זה מטריף (צילום: מתוך האתר)

גופית סריג זה מטריף (צילום: מתוך האתר)

בול לימים האלו (צילום: מתוך האתר)

בול לימים האלו (צילום: מתוך האתר)

 

השאירו תגובה