טירוף על המסלול של שאנל: אישה התפרצה, ג'יג'י חדיד הורידה אותה בכח

אלה כנראה לא הכותרות שקיוו להן קברניטי מותג העל, אבל התצוגה של שאנל בשבוע האופנה הפריזאי בכל זאת סיפקה רגע ויראלי לפנתיאון. החוצפה של היוטיוברית הצרפתיה אמנם השתלמה לה בכל הנוגע לבאזז ועוקבים חדשים, אבל אין ספק שלגיבורה האמיתית של הסיפור הזה קוראים ג'יג'י חדיד

מאת  | ‏ 2 אוקטובר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by LUXGALLERY (@luxgallery.it) on

תצוגת האופנה של בית האופנה שאנל עדיין נחשבת לגולת הכותרת של שבוע האופנה הפריזאי. הקולקציות מהודקות, התפאורה מפתיעה ומרשימה ורשימת האורחים נחשבת לקפדנית וסלקטיבית. במיוחד לאחר מותו של קארל לגרפלד ותחת הובלתה הטרייה של וירג'יני ויאר, התצוגות העונתיות נבחנות בקפידה.

ביום שני האחרון, עם חשיפתה של הקולקציה לקיץ הבא, הכותרות המרכזיות סביב התצוגה היו מז'אנר אחר. הדיון על הדם החדש שויאר מזרימה למותג או על הטרנדים שיעצבו את העונה החמה הבאה נזנחו ואת הבמה תפסה תקרית אינסטגרמית במיוחד.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by VOGUE KOREA (@voguekorea) on

בזמן הפינאלה המוכרת, בה צועדות על המסלול המעוצב כל הדוגמניות שלקחו חלק בתצוגה, התגנבה לה למסלול יוטיוברית שובבה שביקשה להסיט את הבאזז ולזכות ב-15 שניות מפוקפקות של תהילה.

מי שללא ספק זכתה לעוד כמה דקות פחות מפוקפקות של תהילה (מעבר למכסה המשוגעת שהיא ממילא מקבלת) היא דוגמנית העל ג'יג'י חדיד. חדיד גייסה את אנרגיות המאבטח הסמויות שבה והראתה לפולשת המסלולים את הדרך החוצה בעדינות אסרטיבית.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Marie S'Infiltre (@mariesinfiltre) on

תקרית המסלולים הספק מביכה-ספק מצחיקה התקבלה בתגובות מעורבות מצד הנוכחים בתצוגה. ונסה פרידמן מהניו יורק טיימס תעדה את ההתרחשות מהשורה הראשונה וכתבה שמדובר בסרטון הפינאלה הכי טוב של שאנל. אחרים נקטו גישה ביקורתית יותר וטענו כי הפלישה של היוטיוברית היא בגדר אקט חסר כבוד ופוגעני.

על דבר אחד אין ויכוח – חשבון האינסטגרם של ה'פולשת' מארי בנולייה קיבל בוסט רציני ונוספו לו אלפים רבים של עוקבים. בנולייה הקדישה למקרה שלושה פוסטים נפרדים וככל הנראה בזמן שהיא סופרת את הלייקים היא מתכננת בקפידה את ההתפרצות התקשורתית הבאה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall•Gigi•Bella (@kenginews) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by CHANEL (@chanelofficial) on

השאירו תגובה

 

  • היא מזכירה קצת את מייגן מרקל וגיגי חדד מזכירה לי בפנים את גברת פלפלת אף פעם לא הבנתי מה מוצאים בה .

    מאת: ע |‏ 2 באוקטובר 2019 | 17:34
  • שאפו על התפאורה. מזכיר את מרי פופינס

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 2 באוקטובר 2019 | 14:27