רוצו לזארה בשביל הנעליים המושלמות של קייטי הולמס

קייטי הולמס ממשיכה לבסס את מעמדה כאושיית הסטריט-סטייל הכי מרעננת בשטח, והפעם באנסמבל קלאסי שאנחנו כבר מתות להשיק איתו את הסתיו. עד אז אמנם יש עוד קצת זמן, אבל בינתיים אפשר ומומלץ להתחיל בנעליים, שמחכות עכשיו בסניף זארה הקרוב לביתכן במחיר משמח במיוחד

מאת  | ‏ 4 ספטמבר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

#KatieHolmes stepped out in a stylish outfit while in #NYC. Photo: Jawab Elatab/Backgrid

A post shared by the NEXD (@the.nexd) on

כבר שנים שקייטי הולמס היא אחת ממושאי הפפראצי המבוקשים ביותר ברחובות ניו-יורק, ולא ממש בזכות קריירת המשחק הענפה שלה. אמא של סורי, גרושתו של טום ופרודתו הטריה של ג'יימי פוקס תמיד מעניינת את הציבור, ואנחנו מרוויחים מזה תיעוד עקבי של כרוניקת הסטייל המושלמת שלה.

קשה לשים את האצבע על התכונה שהופכת את השיק של הולמס בת ה-40 לכל כך מדויק ומעורר השראה, אבל לוק הסטריט-סטייל האחרון שלה בהחלט מהווה דוגמה מזוקקת לכך: הגולף השחור הנצחי משודך לג'ינס הכי נכון של הרגע – גזרה ישרה, אורך מלא והתרחבות קלילה בקצה – תיק שחור קלאסי עם טוויסט באבזם, משקפי שמש שמשדרות יוקרה וספר ביד כאקססורי סטודנטיאלי מנצח.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Thelifemagazin (@thelifemagazin) on

אבל כמו ברוב הסיטואציות של חיינו, גם במקרה הזה אנחנו כאן בשביל הנעליים. למעשה, יהיה מדויק יותר לומר שאנחנו כבר בסניף זארה הקרוב לביתנו בשביל הנעליים, כי את כפכפי הסטילטו ההיסטריים האלה אפשר למצוא שם ב-199 שקלים בלבד. השילוב בין מינימליזם נקי, הטרנדיות של הפלסטיק השקוף ותג המחיר המפנק הוא כל מה שאנחנו מבקשות כרגע, ובהקדם האפשרי נשמח לשדך את הרכישה החכמה הזאת ללוק סתווי מושלם כמו של קייטי.

רק 199 שקלים (צילום: מתוך האתר הרשמי)

רק 199 שקלים (צילום: מתוך האתר הרשמי)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Katie Holmes (@katieholmes.world) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Suri Cruise Holmes (@suricruise.official) on

השאירו תגובה