נסיכה עובדת: מייגן מרקל משיקה ליין בגדים בעיצובה

אחרי שערכה את גיליון "ווג" לחודש ספטמבר, מייגן מעלה הילוך ונכנסת בכל הכוח לתעשיית האופנה. העולם כבר מחכה בכיליון עיניים ללבוש פריטים שנוצרו על ידי בת מלוכה, ועל הדרך לעשות גם מעשה טוב - כי כל רכישה תתורגם לתרומה עבור העמותה החביבה על מרקל

מאת  | ‏ 31 יולי 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@sussex.meghan) on

אחרי הצלחה מסחררת בתפקידה כעורכת אורחת של גיליון "ווג" החשוב בשנה, מייגן מוכנה לקחת צעד נוסף ועמוק אפילו יותר לתוך עולם האופנה האהוב עליה כל כך. דוכסיות, כידוע, מתחילות ישר בטופ, ובדיוק כפי שעבודת העריכה הראשונה שלה הייתה ב"ווג", הליין החדש שלה הוא שיתוף פעולה עם המוסד המיתולוגי "מארקס אנד ספנסר".

מרקל הסופר-אופנתית יזמה בעצמה, וגררה לצדה חברים, על מנת ליצור ליין ביגוד למטרת צדקה עבור אחד הארגונים הקרובים ביותר ללבה: "סמארט וורקס", המסייע לנשים להשתלב בשוק העבודה. הדוכסית ביקרה פיזית בארגון כבר פעמיים, ואף נכחה בראיון עבודה פיקטיבי של אחת הנשים המתאמנות לקראת העולם האמיתי, אבל עכשיו היא מרחיבה את תמיכתה בעזרת הכל-בו הכי בריטי שיש.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by WWD (@wwd) on

על פי ההצהרה הרשמית, מייגן בכבודה ובעצמה שכנעה את "מארקס אנד ספנסר", ג'ון לואיס וחברת "ג'יגסו", וגם את חברתה המעצבת מישה נונו, ליצור קולקציית קפסולה של בגדי נשים המתאימים לשוק העבודה. כל פריט שייקנה, אחד כמותו ייתרם לעמותה וילך ישירות לנשים הללו, שעד כה היו שואלות פריטים משומשים מארון בגדים קולקטיבי לפני ראיונות עבודה.

התוכנית מעבירה נשים קואצ'ינג ומספקת שעתיים של סטיילינג אישי לקראת הריאיון האמיתי. כשאישה מצליחה להשיג עבודה היא חוזרת ומקבלת חמישה פריטים במתנה, בגדים לתחילת דרכה המקצועית החדשה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Duchess of Sussex Style (@duchessofsussexstyle) on

רק בסתיו נזכה לראות את פירות היצירה, ואת האופן שבו מייגן מאמינה שנשים בשוק העבודה צריכות להיראות. אם לשאוב השראה מהאסתטיקה הפרטית שלה, יש להניח שיהיו שם חולצות לבנות מכופתרות, מעוצבות בדיוק כמו שהדוכסית אוהבת, ז'קטים מחויטים ומכנסיים מדויקים.

זו לא הפעם הראשונה שלמייגן יהיה ליין ביגוד, אבל כן הפעם הראשונה שזה קורה לה כבת מלוכה. אי שם בעברה הפרוע בשואו-ביז, כששיחקה ב"חליפות" וחיה בטורונטו, היא עיצבה ליין ללייבל של חבר – "רייטמנס", שם הציגה מכנסי עור טבעוניים. סביר שעכשיו נראה דברים די שונים.

עם החברה והשותפה למיזם, מישה נונו (צילום: Andrew-Toth/Getty-Images)

עם החברה והשותפה למיזם, מישה נונו (צילום: Andrew-Toth/Getty-Images)

ב"ווג", שם חשפה את המיזם, כתבה מרקל: "כשנכנסים ל'סמארט וורקס' רואים המון בגדים, תיקים ונעליים. לפעמים זה קצת בלגן של פריטים שלא הולכים יחד, במידות וצבעים שלא מסתדרים. לא תמיד יהיו שם בחירות אופנתיות נכונות, וגם לא מידות. על מנת לפתור את הבעיה ביקשתי ששותפיי יעזרו לי בעיצוב קולקציית קפסולה עם אפשרויות יותר קלאסיות למלתחה. עבור כל אייטם שנרכש, אחר נתרם לצדקה. לא רק ששיטה זו מאפשרת לנו להיות חלק מהסיפור אחד של השני, היא גם מזכירה לנו שכולנו כאן ביחד".

לפני מספר חודשים יצרה מייגן שיתוף פעולה עם נשות המטבח הקהילתי של מערב לונדון, ויצרה עמן ספר בישול למטרת צדקה, שרווחיו מסתכמים עד היום במעל שני מיליון שקלים. יש לקוות שגם המיזם החדש יעבוד כך, ויכשיר את הדרך ליוזמות נוספות.

גיליון "ווג" אותו מייגן סייעה לערוך (צילום: פיטר לינדברג)

גיליון "ווג" אותו מייגן סייעה לערוך (צילום: פיטר לינדברג)

את כל זה היא עושה במקביל לאימהות הטרייה (צילום: Chris Jackson/Getty)

את כל זה היא עושה במקביל לאימהות הטרייה (צילום: Chris Jackson/Getty)

מחכים כבר לראות מה היא מכינה לנו (צילום: Chris Jackson/Getty)

מחכים כבר לראות מה היא מכינה לנו (צילום: Chris Jackson/Getty)

השאירו תגובה