מעבידה את הארי: מייגן ערכה את ווג והעולם בהיסטריה

שבעה חודשים הדוכסית מסאסקס עבדה לצידו של עורך ווג הבריטי אדוארד אנינפול ליצירת גיליון ספטמבר הנחשב והיום נחשפה התוצאה המרשימה, שכללה גם ג'וב מיוחד להארי. אבל במקום להתנוסס על השער, כפי שקייט עשתה לפני מספר שנים, העדיפה מייגן להעניק את הבמה ל-15 נשים חזקות שמשנות את העולם. גירל פאוור במקסימום

מאת  | ‏ 29 יולי 2019

הדוכסית לובשת פראדה? (צילום: Phil Noble - Pool/Getty Images)

הדוכסית לובשת פראדה? (צילום: Phil Noble – Pool/Getty Images)

גיליון ספטמבר הוא ללא ספק ה-גיליון של השנה, ולהופיע עליו זה סוג של כתר להתהדר בו, אלא שלמייגן יש כבר כתר, לכן החליטה לשים את הגירל פאוור בפרונט, ובמקום להתמקד באישה אחת כמו תמיד, מופיעות על שער הגיליון 15 נשים חזקות ומשפיעות.

למייגן יש מה להגיד והיא מביאה עמה צבא נשי ובו ראשת ממשלת ניו זילנד ג'סינדה ארדרן, ג'יין פונדה, אדואה אבואה, יארה שהידי, סלמה הייק, כריסי טרלינגטון, ועוד נשים רבות שלרוב נוצצות פחות, ומעולם לא חשבו שיהיו על שער ווג, אבל מובילות שינויים של ממש בעולם.

שער גיליון ספטמבר בעריכתה של מייגן (צילום: פיטר לינדברג, ווג)

שער גיליון ספטמבר בעריכתה של מייגן (צילום: פיטר לינדברג, ווג)

בתוך המגזין ניתן למצוא שיחה שקיימה מייגן עם מישל אובמה ופוקוס גדול על הנשים הנותנות לה השראה בעולם, להן נתנה את הטייטל "כוחות של שינוי". בבחירה לא להופיע על השער, כי לדבריה זה יהיה מעשה "שוויצרי" מצידה, בעצם מכניסה מרקל לגיסתה קייט מידלטון פעמיים. גם כי לא הכלילה אותה ברשימה הנשית הזו, וגם כי קייט הופיעה בעצמה על השער בעבר.

מי שצילם את נשות השער, בפורטרטים עדינים אך עוצמתיים בשחור-לבן הוא פיטר לינדברג הנודע, עמו כבר עבדה מייגן ב-2017, אז צילם אותה לוואניטי פייר. החוויה הייתה חיובית ועל כן נקרא שוב לדגל, כולל בקשה אחת ספציפית – לצמצם את הריטושים למינימום,  ולחגוג את היופי הטבעי של המצולמות. "אני רוצה לראות נמשים" היא ביקשה וגם קיבלה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by WWD (@wwd) on

גם הארי בא לתרום את חלקו, וניהל ראיון עם ג'יין גודול, האנתרופולוגית האיקונית הידועה וחובבת השימפנזים. בין הנשים והמטרות שביקשה מייגן להאיר: זכויות הלהטב"קים, איכות הסביבה, בריאות הנפש, זכויות הפליטים ועוד.

התהליך ארך כשבעה חודשים, והתנהל במקביל להריון וללידה של מייגן. "זה היה תהליך מתגמל, שיתוף הפעולה והאפשרות לאצור יחד עם אדוארד אנינפול, עורך ווג, את הגיליון הנקרא ביותר של השנה, ולהסיט את הפוקוס לכיוון של ערכים, מטרות גדולות ובני אדם שיצרו שינוי בעולמנו היום", כותבת מייגן בהצהרה רשמית לקוראות ולקוראים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The Royal Fashion (@the_royalfashion) on

"דרך עדשה זו אני מקווה שתרגישו את כוחו של הקולקטיב, בבחירה המגוונת הזו של נשים, וגם בבחירת התומכים להם קראתי על מנת להוציא את הגיליון הזה לאור. אני מקווה שהקוראים יתמלאו השראה, כמוני, בידי כוחות השינוי שבין הדפים הללו".

"זו זכות גדולה שהאישה הכי משפיעה על שינוי האומה שלנו כרגע עורכת את ווג הבריטי", אומר אנינפול הנלהב. "זה תענוג והפתעה ענקית. תוכלו לראות בבחירות שלה כי היא מוכנה להיכנס לאזורים יותר מורכבים וניואנסיים, נושאים של גזע, בריאות הנפש ועוצמה נשית. מההתחלה דיברנו על השער, אם היא צריכה להופיע עליו או לא. היא הרגישה שזה יהיה מעשה מתרברב לפרויקט הספציפי הזה. היא רצה להתמקד בנשים אותן היא מעריצה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Francesca Hayward (@frankiegoestohayward) on

רשימת הנשים המלאה שמייגן בחרה היא אדואה אבואה, דוגמנית ומובילת דעת קהל בנושא בריאות הנפש, אדוט אקש, דוגמנית ופליטה לשעבר, רמלה אלי, מתאגרפת, ג'סינדה ארדרן, ראשת ממשלת ניו זילנד, שינייד בורק, פעילה נגד גזענות, ג'מה צ'אן, פעילה ושחקנית, לברן קוקס, שחקנית ופעילה בנושאי זכויות הקהילה הגאה, ג'יין פונדה, פעילה ושחקנית, סלמה הייק, פעילה בנושא זכויות אדם ושחקנית, פרנצ'סקה בייוורד, פרימה בלרינה, ג'מילה ג'מיל, דוגמנית ופעילה, צ'יממנדה נגוזי אדיצ'י, סופרת, יארה שהידי, פעילה ושחקנית, גרטה תנברג, פעילה בתחום ההתחממות הגלובלית וסטודנטית וכריסי טרלינגטון, דוגמנית ופעילה למען זכויות נשים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by British Vogue (@britishvogue) on

בווג הבריטי גאים מאוד בפרויקט ובגיליון הזה, והעלו גם סרטון מהצילומים, בשחור לבן גם הוא, מלא במסרים עוצמתיים ורוח ליברלית והומנית. בינתיים עלתה רק תמונה אחת של מייגן מאחורי הקלעים, בה היא לובשת שמלה מתוקה של גוצ'י, שמלת טוויד בגוון שנהב עם סרט סאטן מתוק, המצטלמת נפלא בשחור לבן.

לפי התגובות האוהדות ברשתות החברתיות, יש סיכוי לא רע שהגיליון הזה יעשה היסטוריית והיסטריית מכירות, ואל לנו להצטער שמייגן לא מתנוססת עליו. סביר שהוא יבטיח את מקומה של מייגן במגזין מתי שרק תחפוץ.

עסק משפחתי. גם הארי נתן את חלקו בגיליון החדש של ווג (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

עסק משפחתי. גם הארי נתן את חלקו בגיליון החדש של ווג (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

השאירו תגובה

 

  • Class – לא קונים בכסף ובלהתחתן עם…. ‼

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 30 ביולי 2019 | 09:32
  • יש בכתבה הרבה עקיצות, כולל הכותרת "מעבידה את הארי". אני אומרת שהגיע הזמן לפרגן לפרויקט שכולו העצמה. היא מנצלת את כוחה למטרה מבורכת, שזה מדהים~!

    מאת: מייגן מהממת |‏ 29 ביולי 2019 | 19:35