גילינו מאיפה האוברול המשגע של מייגן, והוא לא יקר בכלל

אחרי שהעולם סיים להתפעל מגיליון ספטמבר של ווג הבריטי אותו הדוכסית מסאסקס עזרה לערוך, הוא עבר לשאלה הבוערת - מהיכן האוברול שהיא לבשה בסרטון המקדם את המגזין? התשובה מפתיעה ומעודדת במיוחד

מאת  | ‏ 30 יולי 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Meghan’s Mirror Shop (@meghansmirrorblog) on

מייגן מרקל הגשימה לאחרונה חלום אותו רבות חולקות והפכה לעורכת לחודש אחד של הגיליון החשוב בשנה של מגזין ווג הבריטי. מדובר באירוע של ממש בעולם האופנה, וגם בעולמות שמחוצה לו, שלא מפסיקים לדבר על הבחירה האמיצה והענוגה שעשתה כשבחרה להציב על השער 15 נשים משפיעות ומשנות מציאות, ולהשאיר את עצמה בחוץ.

מייגן אמנם לא הצטלמה באופן מסודר ורשמי, אבל היא כן הבליחה בסרטון ובתמונה אחת מאחורי הקלעים, והאובססיה הקולקטיבית מנתחת כל פרט שנופל לידיה. הפעם, מדובר באוברול שחור, אלגנטי ומחמיא מאוד. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The Duke and Duchess of Sussex (@sussexroyal) on

לקח למומחים זמן מה על מנת לחזור עם התשובה לשאלה שעל שפתי כולם – של מי האוברול? ומשזו הגיעה, החגיגה גדולה, כי מדובר בפריט שמחירו, בניגוד לרוב הפריטים שבוחרת הדוכסית ללבוש, אינו בשמיים, והוא אפילו עוד קיים ומחכה לרוכשות פוטנציאליות.

מייגן נראית בסרטון באוברול של המותג האמריקאי Everlane, כשהיא שלובת זרועות עם אדוארד אנינפול, עורך ווג הבריטי, כהם מביטים בגאווה ובשביעות רצון בעשייתם המשותפת.

האוברול המדובר. 420 שקלים והוא שלכן (צילום: Everlane)

האוברול המדובר. 420 שקלים והוא שלכן (צילום: Everlane)

במבט החטוף המסופק, מייגן נראית הריונית בשעת הצילומים, אבל הפריט עובד, ככל הנראה, גם בלי בטן. הוא לא יקר בכלל, מפתיע לגלות, עולה 420 שקלים בלבד, וקיים לא רק בשחור, אלא גם בתכלת וגוון זית. שלוש הגרסאות נראות מחמיאות להפליא, ומגיעות במגוון מידות.

מייגן חובבת Everlane משכבר הימים. יש לה מספר תיקי עור המותג, אחד מהם, תיק חום גדול, נשאה בהופעה המשותפת הראשונה שלה ושל הארי במשחקי אינוויקטוס בטורונטו בשנת 2017. מאז, אגב, התיק הפך לרב מכר קבוע באתר.

מייגן עם תיק של Everlane בפעם הראשונה שנראתה באופן פומבי עם הארי (צילום: Chris Jackson; GettyImages)

מייגן עם תיק של Everlane בפעם הראשונה שנראתה באופן פומבי עם הארי (צילום: Chris Jackson; GettyImages)

מייגן מסמנת ומייצרת טרנדים מאז, ללא הפסקה, ועכשיו, כשלקחה את המושכות של ווג לרגע, ניתן להתייחס ליכולת הזו במלואה. כך עושה אנינפול במכתב המערכת שלו.

"מהרגע הראשון גיליתי מישהי עם ראש לעריכה" הוא כותב. "מישהי שיודעת לאחד את מה שחשוב לה להגיד, יד ביד עם הערכים שלנו פה בווג בריטניה. כשהראיתי לה את הפריסה הראשונית של הגיליון, היא פשוט הבינה הכל מידית. מרעיונות דרך תוכניות, בחירת כותבים, מרואיינים, צלמים. התהליך היה בהיר לה מהרגע הראשון". האם מגזין "רויאל ווג" בדרך? ואמרו אמן.

האמת? הכי מתאים לה להיות עורכת אופנה (צילום:Yui Mok/PA Wire; GettyImages)

האמת? הכי מתאים לה להיות עורכת אופנה (צילום:Yui Mok/PA Wire; GettyImages)

השאירו תגובה