הנכדה של גרייס קלי התחתנה בשתי שמלות כלה משגעות

כשאת הנכדה של נסיכת מונקו ואולי האישה עם הכי הרבה סטייל בעולם, גרייס קלי, מצפים ממך לשמלת כלה מדהימה לא פחות משל סבתך. מזל ששרלוט קסיראגי סיפקה את הסחורה והפגיזה בשתי שמלות מרהיבות לחתונה שלה במונקו. כל הפרטים

מאת  | ‏ 2 יוני 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Charlotte Casiraghi (@charlottecasiraghi_) on

כששמלת הכלה של סבתך הפכה לאחת משמלות הכלה האייקוניות והמפורסמות בעולם, משימת בחירה השמלה המורכבת ממילא, הופכת למאתגרת אף יותר. עם חשיפת תמונות שמלות הכלה של שרלוט קסיראגי, נכדתה של גרייס קלי, הנסיכה ממונקו, אפשר רק לשער מה עבר בראשה טרום קבלת ההחלטה.

יש לסייג ולומר שלטקס הצנוע והאזרחי שהתקיים במונאקו יתלווה אירוע נוצץ וגדול בדרום צרפת. יחד עם זאת, שתי השמלות הנבחרות לאירוע תאמו בדיוק לנכדה הפשניסטה עם חוש הסטייל המובחן שכנראה עבר בירושה במשפחה המלכותית. גם הומאז'ים לסטייל המפורסם של סבתה נרשמו במהלך האירוע שכלל טקס ומסיבת גן מלכותית בנוכחותם של כ-300 אורחים קרובים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Charlotte Casiraghi (@charlottecasiraghi_) on

השמלה הראשונה הייתה שמלת ברוקד בגזרת מיני מבית סן לורן. גוון האבן העדין ושלושה פפיונים גדולים בקדמת השמלה הפכו את האנסמבל הקלאסי גם לעדכני. היו שמצאו שבלוק דמיון לחליפת החצאית שלבשה הסבתא לטקס הנישואים האזרחי שלה שכללה גם היא ניואנס צבעוני בגווני שמפניה ומראה ברוקדי עשיר.

בתמונות המעטות שפורסמו המתעדות את הלוק השני שלה, שרלוט נראית אלגנטית וזוהרת בשמלת מחוך פיסולית בגוון שנהב. גזרת הסטרפלס ממסגרת שרשרת יהלומים מפוארת שכנראה נענדה על ידי סבתה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Charlotte Casiraghi (@charlottecasiraghi) on

קסיראגי ובן זוגה, מפיק הסרטים דימיטרי ראסאם, התארסו כבר במרץ 2018 ובאוקטובר הביאו ילד משותף לעולם בשם בלתאזאר. לשרלוט יש בן נוסף, בן חמש ממערכת יחסים קודמת עם השחקן הצרפתי, יהודי גד אלמליח, ולראסאם בת נוספת בת שבע. על פי הדיווחים כל המשפחה המורחבת נכחה בטקס האינטימי. אחרי יריית פתיחה אופנתית שכזו ניתן רק לשער אילו הפתעות אופנתיות הרויאלית מכינה לטקס הגדול יותר שיערך בקרוב במיקום סודי בדרום צרפת. אנחנו לגמרי מוכנים.  

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Aslı Watson (@call_me_mumsy) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lady Mountbatten Windsor (@ladymwindsor) on

 
 
View this post on Instagram

A post shared by @cuadernodeboda on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by TheRoyalCourier (@theroyalcourier) on

השאירו תגובה

 

  • זאת קלאסה אמיתית!!!
    גרייס קלי,אודרי הפבורן
    לא קייט מידלטון ולא מייגן מרקל . הן רק נסיונות להעתיק.
    אולי לטיסה מלכת ספרד מתקרבת…..

    מאת: גל |‏ 25 ביוני 2019 | 17:58
  • שיזכו לבנים זכרים. אמן.

    מאת: גיא |‏ 8 ביוני 2019 | 17:10
  • השמלה הראשונה עם הפפיונים פחות לטעמי

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 2 ביוני 2019 | 15:27