בגיל 50 ג'ניפר אניסטון מצטלמת טופלס להפקת אופנה

ג'ניפר אניסטון ממשיכה לזהור באור הזרקורים עם סדרת צילומים מרהיבה להרפר'ס בזאר, שנכנסת בקלות לארכיון שערי המגזינים שמנסים לשכנע אותנו שהגיל הוא רק מספר. תכלס, היא ממש משכנעת

מאת  | ‏ 12 מאי 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Aniston (@jennifer.aniston.fan_) on

חגיגות יום ההולדת ה-50 של ג'ניפר אניסטון לא נעצרות במסיבה נוצצת עתירת כוכבים בלוס אנג'לס או אפילו בהופעת אורח מפתיעה של האקס המיתולוגי בראד פיט. עכשיו, עם חשיפתו של גיליון יוני-יולי של ההארפר'ס בזאר, השחקנית ממשיכה לזהור באור הזרקורים עם סדרת צילומים מרהיבה שנכנסת בקלות לארכיון שערי המגזינים שמנסים לשכנע אותנו שהגיל הוא רק מספר.

הצצה חטופה בשער ובסדרת הצילומים (עליהם הופקד הצלם המוערך והמקושר אלכסיי לובומירסקי) חושפת את אניסטון בסוג של שיא מעורר השתאות. על השער היא רוכנת אל המצלמה בחיוך רחב וחושפת טפח ממחשוף א-סימטרי נדיב הממוקם בחזיתה של שמלת פאייטים מבית סן לורן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Harper's BAZAAR (@harpersbazaarus) on

כבודו של השער במקומו מונח אבל דווקא שתי תמונות אחרות שלה מייצרות את רוב הרעש. באחת היא ישובה על ספה שחורה ששטה לה במים לבושה בבגד ים של הרמס (סולד אאוט כמובן) ולרגליה סנדלי קשירה של ג'ימי צ'ו ובאחרת היא מתועדת ללא חלק עליון כשלגופה רק שורטס של הרמס ,גרביונים של וולפורד ונעלי עקב של ג'יאנביטו רוסי.

כתבת השער בה מתראיינת אניסטון לטיג נוטרו (שתככב לצדה ב"First Ladies של נטפליקס) כוללת התייחסות לכל האספקטים הצפויים בחייה של כוכבת-על שמלווה אותנו עשורים על המסך: התמודדות עם כותרות בצהובונים, מציאת אהבה כשאת כל כך מוכרת והליכה לטיפול (העצה של ג'ן לצעירים שבינינו – לכו כמה שיותר מוקדם).

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Harper's BAZAAR (@harpersbazaarus) on

כמובן שיש התייחסות גם לשגרת הכושר של אניסטון שכוללת, באופן לא מפתיע, חמישה או ארבעה אימונים שבועיים בהתמקדות על אימוני אגרוף. נוטרו גם התייחסה לצילומי הטופלס של אניסטון שענתה לה בטון המעצים המתבקש: "אני חושבת שהגוף שלנו הוא דבר יפה ושלחגוג אותו ולהרגיש נוח אתו, לא משנה באיזה גיל אתה, זה דבר חשוב. לא צריכה להיות שום בושה או חוסר נוחות סביב זה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dizi Film (@eniyidizifilmm) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Merlin Boy (@merlinboy_celebrity_feet) on

השאירו תגובה