בשמלה שערורייתית: קיילי מפרגנת למעצבת ישראלית

קיילי הגיעה לקואצ'לה והדגימה לכולם איך עושים אופנת פסטיבלים מלאת בלינג. המיליארדרית התקשטה בשמלה שקופה מכוסה בקריסטלים של דייזי שלי - ישראלית הפועלת באיטליה, ואבזרה אותה בתיק סופר-טרנדי, גם הוא עם הקשר מקומי. אפשר כבר לקרוא לך שי-לי?

מאת  | ‏ 15 אפריל 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by gelareh mizrahi (@gelarehmizrahi) on

קיילי ג'נר אמנם צמודה לסטורמי רוב הזמן, אבל מדי פעם היא מוכנה להשאיר את התינוקת בבית ולברוח לחופשה עם בן זוגה, טראביס סקוט. וכשמדובר בקואצ'לה, באמת שאין ברירה – מי שלא שם פשוט לא קיימת. אתמול קיילי הגיעה בתלבושת נוצצת במיוחד לפסטיבל, ולא יכולנו שלא לשים לב לבחירות הציוניות שלה.

זה התחיל באאוטפיט – שמלת מיני צמודה ושקופה מעוטרת קריסטלים, של המעצבת הישראלית דייזי שלי הפועלת בחו"ל. בחלק העליון שלה השמלה מכוסה בקריסטלים בגוון זהב, מהחזה ומטה בגוון ברונזה, ועל הכפפות הארוכות קריסטלים כחולים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Daizy Shely (@daizy_shely) on

מבעד לשקיפות של הכפפות עדיין היה ניתן לראות את מניקור הכוכבים הצבעוני שקיילי עשתה ממש לפני שהמריאה לפסטיבל (על מטוס פרטי כמובן). אגב, טראביס הגיב על פוסט המניקור של קיילי: "אני עשיתי את זה, לא משקר", אבל לא ברור לנו אם מדובר רק בבדיחה פרטית בין השניים. אם הוא אכן עמל על הדבקת כוכבים על הציפורניים שלה, קשה לנו לחשוב על אקט רומנטי מזה.

לשמלה הנועזת קיילי הוסיפה את אחד הטרנדים הלוהטים של הרגע – תיק זערורי בטקסטורת נחש ובצבע צהוב, אבל דווקא לא של ז'אקמוס. גם התיק שייך למעצבת עם קשר ישראלי – ג'לרה מזרחי, אמריקאית ובת למהגרים יהודים מאיראן, שאחיה אפילו סיים לימודי רפואה בישראל (וקוראים לו אייזיק מזרחי, ממש כמו מעצב האופנה היהודי).

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

יום לפני כן קיילי הלכה על מראה שונה לחלוטין, אבל לא ויתרה על טרנד עכשווי נוסף – טאי דאי. המיליארדרית לבשה ג'ינס עם ז'קט אוברסייז מבית גאני, ועליהם טאי דאי בכחול לבן במקום הצבעוניות המסחררת שלרוב מקושרת לטרנד הזה. היא הוסיפה ללוק סניקרס של Iro וכובע של דיור, כי חשוב להיות חכמה בשמש, ועוד יותר חשוב לעשות את זה בסטייל.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

השאירו תגובה