ג'ואי, זו את? קייטי הולמס בלוק הכי טוב שלה אי פעם

מדורי הרכילות אולי מרננים על פרידה אפשרית מג'יימי פוקס אבל לפחות בכל מה שקשור ללוק המוקפד האחרון נדמה שהולמס אסופה ובקונטרול מתמיד. בחצאית שסע מויניל ונעלי ג'ימי צ'ו, קייטי הולמס מפתיעה ובגדול

מאת  | ‏ 17 מרץ 2019

קייטי הולמס בלוק מושלם (צילום: Jackson Lee ל- splash news)

קייטי הולמס בלוק מושלם (צילום: Jackson Lee ל- splash news)

שילוב בין פריטים 'גבריים' כביכול לכאלו שמציגים אופי נשי מובהק הוא טריק אופנתי ידוע ומוכר. חתומות עליו מובילות אופנה כמו ויקטוריה בקהאם ובלייק לייבלי ונדמה שאף פעם אין ממנו שובע. בסוף השבוע האחרון הצטרפה לנבחרת המשלבות המעולות קייטי הולמס, שחרכה את רחובות התפוח הגדול בלוק ששווה להתעכב עליו.

מדורי הרכילות אולי מרננים על פרידה אפשרית מג'יימי פוקס אבל לפחות בכל מה שקשור ללוק המוקפד האחרון נדמה שהולמס אסופה ובקונטרול מתמיד. לאירוע של רשת נימן מרכוס הולמס שילבה בין חולצה גברית מכופתרת של דורותי שומכר, חצאית שסע וינילית בגוון שוקולד, נעלי עקב בגוון חול של ג'ימי צו' ותיק של גוצ'י.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by instylemagazine (@instylemagazine) on

הלוק המודרני הזה היה אחד היפים שנראו עליה לאחרונה והציג איזון מושלם ואלגנטי בין החולצה הגברית המכופתרת לחצאית הנשית והסקסית. השיער הפזור והנינוח, השפתון האדום והמדויק ומשקפי השמש הנכונים ארזו את ההופעה באלגנטיות וזיכו את הולמס בשבחים מצד מדורי האופנה שמקבלים הופעות פומביות מקומצות ממנה.

רגע אחרי שתועדה עם הלוק המשויף הזה, צלמי הפפארצי עטו על הולמס בעת שיצאה מביתה לסופשבוע עם הבת סורי– הפעם בלוק קז'ואלי למהדרין. השתיים תועדו כשהן עוזבות את משכנן הניו יורקי עם מזוודות בדרך לקצת זמן איכות משפחתי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Legion-Media (@legionmedia) on

הפעם הולמס הלכה על המראה הזרוק עם פנים נקיות מאיפור, חצי גולגול מרושל, מכנסי ג'ינס וסריג בצבע חרדל. את הלוק הנינוח הזה חתמו סניקרס של אלכסנדר מקווין שבטוח היו הרבה יותר נוחות מהסטילטו הגבוהות אך לא זיכו את הולמס באותה כמות מחמאות.

בלוק יותר קזו'אל אבל עדיין עם סניקרס של אלכסנדר מקווין (צילום: Jackson Lee לsplash news)

בלוק יותר קזו'אל אבל עדיין עם סניקרס של אלכסנדר מקווין (צילום: Jackson Lee לsplash news)

השאירו תגובה

 

  • פשוט מזעזע צבע זווועעעעה חצאית דות ובבד לא מתאים לגזרה
    החולצה אם התה במידה הנכונה סביר

    מאת: מזעזעעעעע |‏ 18 במרץ 2019 | 10:17
  • ממש הופעה מזעזעת צבע החצאית זוועת עולם וחולצה לא מתאימה בכלללל

    מאת: מזעזעעעעע |‏ 18 במרץ 2019 | 08:53