"הקב"ה רוצה את הלב, והלב שלי נשאר ביג טיים"

כמה אמיתות בהירות בחיים של מלך זילברשלג: 1. קשה לאנשים שיש גברים יפים כמותו בעולם, 2. הוא שווה לתאגיד השידור הציבורי יותר מכל אחד שעובד שם, 3. לא כיף להיות מאמי לאומי, כי בסוף תסיים כמו נינט, עם גלח. הצצה לתוך הראש והנשמה של כוכב הרשת החרדי, ובשנה האחרונה גם חייל ודוגמן, מטאור בעיני עצמו והעולם

מאת  | ‏ 7 מרץ 2019

מלך זילברשלג (צילום: אמיר יהל)

מטאור (צילום: אמיר יהל)

מלך זילברשלג לא פוסל את האפשרות שהדמויות ב"שבאבניקים" – הסדרה שהביאה למסך צעירים חרדים שאובססיביים לקפסולות נספרסו – נכתבו בהשראתו. לראיון הוא מגיע באיחור של שעה ומאשים את רכבת ישראל – הרב שלו ממליץ לחכות עם הרישיון בינתיים. הוא לבוש אזרחי אבל נשאר בנעלי צבא גבוהות, לא מניח את הסיגריה האלקטרונית, לא סגור על הדרגה שלו אבל מציין ש"נוספו לאינסטגרם של צה"ל מאה אלף עוקבים אחרי שהתגייסתי".

רב"ט מלך (אלימלך) זילברשלג, הנער החרדי שהגיע לתאגיד השידור הציבורי עם הקמתו והתפוצץ עם סרטונים ויראליים כמו "למה חרדים מסריחים בקיץ", כבר בן 22 ובקרוב סוגר שנה מיוחדת בדובר צה"ל. בצבא הוא מצטלם לסרטונים בכיכובו ("שלחו לי תמונות של איזנקוט מת מצחוק מסרט הפרידה שעשיתי לו") ובזמן החופשי שהממסד משחרר לו מצטלם לקמפיינים עם בר רפאלי וממשיך לעבוד בתאגיד. השעטנז הזה בין הצבאי לאזרחי, בין החרדי לחילוני, הופכים את זילברשלג, בן חסידות ויז'ניץ, לאחד האנשים הכי מפתיעים על המסך. פרובוקטור שבועט בכל המוסכמות ואיכשהו עדיין שובה לב.

מלך לא נותן לתואר להרדים אותו. "אחרי שאתה מבליח והופך למאוד אהוב, תמיד יש דעיכה ואתה חושב איך להמציא את עצמך מחדש. ילדות בנות 16 תמיד יאהבו אותי, אבל אני חושב מה יקרה אחרי זה? כבר היום בקושי יש סרטונים שלי על החיים החרדיים. עכשיו למשל עשיתי סרטון על האירוויזיון, וחוץ מזה תיעדתי את עצמי לומד אנגלית, שאני לא ממש יודע. אין לי בעיה לרדת על עצמי. כל אדם מוכר שחושף את עצמו בחולשתו מעורר צחוק ואמפתיה. אז הלכתי על מלך לא יודע לרקוד, מלך לא יודע לשיר, מלך לא יודע אנגלית. אין כמו רגעי מבוכה".

ויראליות, מעריצות, הכוכב הבא. לא היה טבעי יותר בשלב הזה לעבור לתל אביב במקום להישאר אצל ההורים בחיפה?
"אני אוהב את תל אביב עד אחת עשרה בלילה. דקה אחר כך כבר אין לי כבר עניין בעיר הזאת. לפרסונה שהיא מלך זילברשלג מתאים להסביר עכשיו שאלוקים יוצא מהעיר אחרי אחת עשרה בלילה".

ומלך שהוא לא הפרסונה, אלא האדם שבונה קריירה וקשרים?
"הוא יאמר שלא בא לו להיות זמין ונגיש כל הזמן. לא רוצה שיסמסו לי 'בוא לבירה' ואני אלך באותו רגע. לא בא לי להיות היפסטר בקטע מוגזם, כזה שנוסע עם קורקינט חשמלי לכל מקום".

צילום: אמיר יהל

צילום: אמיר יהל

ויש עוד חשש. מה יישאר ממלך החרדי אחרי שיעבור לעיר החוטאים.
"כשהגעתי לתאגיד שאלו אם אשאר חרדי, כשהתגייסתי שאלו שוב מה יישאר מהחרדיות שלי וכך גם כשטסתי לאירוויזיון והלכתי לרקוד עם סטפן. אבל אני יודע שלא אוותר אף פעם על הנאמנות והאמונה. איך אומרים? רחמנא ליבא בעי, הקב"ה רוצה את הלב, והלב שלי נשאר ביג טיים. בן אדם שדבק בערכים מסוימים, לא משנה איזה, הוא אדם טוב יותר. אבל שלא תביני לא נכון, זה לא שאני אומר שחילונים הם עגלה ריקה".

נשמע שאתה נרתע מלבקר את החילונים.
"אני לא מפחד להגיד כלום, אני לא אדם שמתייפייף. כשנכנסתי לתאגיד והסרטונים שלי היו בשיא, כל אדם שנתקל בפרצוף שלי אהב אותי אוטומטית, הרגשתי הבן אדם הכי לייקאבל בארץ. אבל אז הבנתי שלא כיף להיות מאמי לאומי, כי בסוף תסיים עם גלח כמו נינט. אני מעדיף להגיד את דעתי, וברוך השם יש לי פה".

איך פירשת את האהדה הזאת, זה כי חרדים נתפסים כאקזוטיים בעיני חילונים או שבאמת שברת מחסומים?
"זה כי אתם קלים, החילונים. זאת הדתה מהדלת האחורית. אני בנט עם פרצוף יפה. סתם, לא רוצה להלחיץ, אבל ברגע שאנשים ראו מישהו שנראה להם טוב בעין ועובר חלק באוזן, אז אמרו 'יאללה בואו נאהב אותו'. אני גורם לחילונים להרגיש מאוד ליברליים, להגיד לעצמם 'וואו, עשיתי פולואו באינסטגרם לחרדי'. אבל וואלה, זה לא הופך אותך לליברל".

עד כמה נמאס לך להיות פרשננו לענייני חרדים?
"זה מתיש אבל אני מת על זה. כשאני מדבר על דברים חרדיים אני נשמע חכם. חרדיות היא לא תרבות המונים אלא מדע של מעטים בסך הכל, כשאתה יודע דברים על חרדים ועל התנ"ך אנשים מאוד מתרשמים ממך".  

התבאסת כשלא ראית את עצמך ברשימת היפים והנכונים השנה?
"עד לפני כמה שבועות רציתי להיות שם, אבל אז הבנתי שבכלל לא. הם ממוסדים מדי, בכלל לא נכונים ובטח שלא ל-2019. כל השמות שם היו לעוסים או כאלה שאף פעם לא שמעת עליהם. אני יותר נכון מהם. גם לא ברור איך שמו את שפיטה רק במקום 50? בואי, שפיטה הולכת עכשיו ברחוב ואלוקים עוצר אותה לסלפי".

מטאור (צילום: אמיר יהל)

כוכב רשת, חייל ודוגמן (צילום: אמיר יהל)

"זה הולך להיות אירוויזיון עם מלא קרייססים וכולם יודעים את זה"

זילברשלג הגיע לתאגיד בגיל 18 והפך מיד לפנים המרעננות של הזרם החרדי. הסרטון המצליח ביותר שלו, בו הוא מסביר למה החרדים לא באמת לבושים אותו הדבר, רשם מעל מיליון צפיות, וסרטונים על מנהג הכפרות והאהבה לאדמו"ר הגיעו למאות אלפים. ההצלחה שלו סיכנה אותו בהתמסחרות, ולשמחתו זה אכן קרה. הוא חתם בסוכנות הדוגמנות שמייצגת בין היתר את עדן פינס והספיק להשתתף בקמפיין גדול עם בר רפאלי ל"הודיס", אותו קמפיין שנתפס כפוגעני כלפי נשים ערביות ולבסוף ירד מהאוויר בטרם עת.

אתה מרגיש כבר כמו טאלנט?
"אני שווה לתאגיד יותר מכל אחד שעובד שם, ואם אני אלך עם מגישת המהדורה המרכזית ברחוב, לכולם ברור את מי יעצרו. הם בנו אותי אבל גם אני בניתי אותם, היו לי פי שלושה יותר עוקבים בפייסבוק משהיו להם כשהתחלנו, ולא בקטע מתנשא. אפשר לומר שגדלנו ביחד. אני חייב להם והם חייבים לי, ובואי נראה מי הראשון שיעזוב את החבילה הזאת". 

רגע, יש דיבור על עזיבה?
"יש דיבורים על זה כל הזמן, כבר קיבלתי הצעות ומדורי רכילות צילמו אותי בפגישות עם אנשים בתעשייה. פעם הייתי מאוד נאמן לתאגיד בקטע אידיאולוגי, התיישבתי על כבישים כדי שלא יסגרו אותו. אני מאוד אוהב את המקום הזה, אבל מותר גם להתקדם. היחסים איתם הם מין יזיזות כזאת. הבוסים יודעים שאני אצייץ עליהם אם יבוא לי. גם אם גייסו עובד שלא בא לי טוב בעין אני אצייץ עליו, וגם אם תהיה תכנית שאני אחשוב שהיא מעולה".

יכולת להיות ליהוק מעניין כאחד ממנחי האירוויזיון, זה משהו שעלה?
"לא הייתי מועמד, ולא דיברו איתי על זה אפילו. אני אצא עכשיו זקנה מרירה, אבל זה הולך להיות אירוויזיון עם מלא קרייססים וכולם יודעים את זה. הפוליטיקאים ישתלטו שם. מן הסתם נעלבתי והייתי רוצה להיות חלק מזה, אבל אני לא נדחף. היו להם הרבה אופציות ולוסי היא בחירה מעולה. ברור לי גם שרצו מישהו שעשה צבא מלא, וזה בסדר".

מה עם הצעות מעניינות אחרות מתוך הבית, בכאן 11?
"הציעו לי לפני שנה וחצי לעשות את הפינה של גיא זהר לפני החדשות, לפניו, וסירבתי. אני רוצה להיות בטלוויזיה שצופים בה".

אאוץ'.
"יש לי פה ג'ורה, זה ידוע. אני שונה מהדמות של מלך בסרטונים שהוא ילד טוב. בגלל זה תמיד מופתעים שאני מעשן, זה לא מתחבר לאנשים".

גם הדוגמנות לא הכי מתחברת. אמרת פעם שלא תעשה קמפיין אם לא ישלמו לך רבע מיליון שקל. קיבלת?
"בואי נגיד שקיבלתי סכום יפה. סכום סבבה. אמרתי שלא אהיה פרזנטור של חברה אם לא ישלמו לי פחות מ-250 אלף שקל, אבל במקרה הזה לא הייתי הפרזנטור, עשיתי רק פרסומת אחת ולא לבד. לא התפשרתי על מחיר, אם זאת השאלה. לא רוצה להעליב את סתיו סטרשקו או טהוניה, אבל קיבלתי יותר. אמרתי להם, לא רוצים? קחו חרדי אחר. אבל איזה חרדי עוד יש להם? אז הם חזרו אלי".

סוף סוף מישהו עשה לבר רפאלי בית ספר.
"כן הא? תראי, קמפיין להודיס זה לא אחד מההישגים שלי שאספר עליהם לנכדים שלי, גם לא זה שפגשתי את בר. שאגב, לא יודע למה עושים ממנה ביץ'. בכלל, מאז שהבנתי שלאנשים מפורסמים זה מחמיא לדבר איתי לא פחות משלי מחמיא לדבר איתם, הפסקתי לחשוב שסלבס זה נוצץ. אני מבין למה מעדיפים את גל גדות על פני בר רפאלי, זה כי גל עשתה צבא ותמיד מסתכלים כאן רק על זה".

הפך מיד לפנים המרעננות של הזרם החרדי (צילום: אמיר יהל)

הפך מיד לפנים המרעננות של הזרם החרדי (צילום: אמיר יהל)

אתה חוזר על זה שוב ושוב. אי אפשר להתקבל לישראליות בלי צבא לדעתך?
"לא, וזה מטופש ומביך. זה משדר שאנחנו אומה טירונית שלא בטוחה בעצמה, ושמי שלא תורם בדרך שבה אנחנו רגילים, הוא לא סבבה ופחות לגיטימי. היו לי את כל המילוטים האפשריים ובחרתי לעשות צבא, אבל מעצבן אותי ששופטים רק על פי זה".

זילברשלג התגייס באפריל אחרי שנתיים שתאריך השירות שלו נדחה ונדחה בגלל תיק רפואי מסובך. במקום להשתחרר מהשירות על סעיף רפואי, הוא החל לשרת בדובר צה"ל, שם מאפשרים לו להמשיך לעבוד ב-40% משרה בתאגיד. כמה פעמים בשבוע הוא יוצא לימי צילום או מגיע לבסיס במרכז תל אביב כדי לערוך סרטונים, ובשאר הזמן עונה לטוקבקסיטים שמתרגזים על הפריבילגיה שלו להיות חייל רק בערך.

מה אתה עונה למבקרים, שעוקצים אותך על הפריבילגיה לעבוד בתקשורת תוך כדי השירות?
"חייל בדובר צה"ל לא היה מצליח לעשות מסלול בגבעתי וחייל בגבעתי לא היה מצליח לעשות את המסלול שלי. היה לי פטור רפואי משירות בגלל מחלת כבד תורשתית ששלושה אחים שלי נפטרו ממנה ובכל זאת התגייסתי, והנה אני עדיין חוטף על זה בפייסבוק. כשהייתי בטירונות כתבו לי שאני מחייך יותר מדי יחסית לחייל". 

צילום: אמיר יהל

צילום: אמיר יהל

"ילד לא צריך לעבור את מה שעברתי"

הוא נולד בירושלים, השביעי מתוך שמונה אחים. לפני שנולד נפטרו שני אחיו ממחלת כבד גנטית כתינוקות, וכשהיה בן חמש נפטר אחיו מאיר מאותה מחלה כשהיה בן 13. בסמוך לפטירתו, הוריו הקימו לזכרו עמותה בשם "מאיר פנים" לנזקקים, אלא שבתהליך גיוס הכספים אביו של מלך, הפרסומאי והעיתונאי החרדי דודי זילברשלג, נפל קורבן בפרשת סחיטה מצד גורמים שאיתם היה מסוכסך.

זה קרה בקיץ 2010. שחקנית שנשכרה והעמידה פנים שהיא מעוניינת לתרום כסף לעמותה, קבעה עם זילברשלג פגישה במלון הילטון בתל אביב. היא הזמינה אותו לחדרה, שרושת במצלמות נסתרות, ואחרי חודש התחילו להגיע האיומים. האירועים פגעו קשה באב ובני משפחתו. הוא הפך למוקצה והמשפחה נאלצה לעזוב את העיר. "כשהתפוצץ הסיפור של נערת הפיתוי הייתי בן 14. ילד לא אמור לעבור דבר כזה. אבא שלי סיפר לי הכל, לא רצה שאשמע דברים מהתקשורת, ולמדתי בגלל זה להאמין פחות באנשים".

ההורים שלך הם לא החרדים הקלאסיים.
"הם מאוד מאוד אדוקים. אין מקום לפשרות דתיות, בטח לא בבית, אבל יש להם פתיחות לעולם שרק קורות חיים כמו שלהם יכולים לייצר. הם הורים ששכלו שלושה ילדים ועברו את כל השיט שאפשר. בזכותם אני יכול לעשות מה שאני עושה היום וליהנות מזה. אני באמת מאושר לגור בבית, זאת לא ברירת מחדל".

היה שבר ביחס כלפי אבא שלך אחרי שהפרשה נחשפה?
"מה? חס וחלילה. לרגע לא. הוא דמות מעוררת הערצה בעיניי ובעיני האחים שלי, ומה שהוא עבר רק חיזק את האהבה שלנו אליו. אמרנו לעצמנו שרדפו את אבא שלנו ועכשיו זה הזמן להיות לצידו. אני מאוד אמוציונלי כלפי מה שהוא עבר, כשאומרים עליו משהו זה יכול להוציא אותי משלווה. זאת נקודת התורפה שלי, אם נהיה כנים ואני די גאה בה. גאה שאנחנו לצד אבא".

איך האירועים האלה השפיעו עליו?
"הוא התרחק מהזרקורים ועדיין נמצא יחסית בצללים. כולנו עברנו מירושלים שאהבנו לאיזה יישוב חילוני שכוח אל בצפון שבו אף אחד לא הכיר אותנו, ואבא איבד מעמד מטורף וכסף. היום הוא מתעסק בעיקר ביודאיקה ואמא מתנדבת בבתי חולים. הם קמים בבוקר בסבבה, אמא חותכת לי תפוחים שאני לוקח למשרד. ב'מאיר פנים' אין היום פעילות, ההורים שלי מחוץ לזה. זה סיפור טרגי, אבל החיים מלאים בסיפורים טרגיים". 

צילום: אמיר יהל

צילום: אמיר יהל

עד כמה הם מעודכנים בחיים שלך בשואוביז החילוני?
"מעודכנים בכל. עם אבא אני מתייעץ כל הזמן, יש לו פייסבוק פעיל והוא משתף סרטונים שלי. אמא שלי הייתה זאת שסוגרת לי הרצאות ואירועים לפני שהיה לי סוכן".

את האומץ וההשפעה הרוחנית שהשרו עליו ההורים, אפשר היה לזהות כשבחר מלך לקחת חלק בקמפיין "לא התלוננתי". מי שמילא בשורות מחץ ציניות ומתחכמות, מצא את עצמו כותב פתאום על ההטרדה שעבר כתלמיד ישיבה. "הייתי בן 13 או 14, הוא היה מבוגר ממני בהרבה שנים וזה קרה במקווה שהלכתי אליו כל בוקר בזמן הלימודים בישיבה בבני ברק. כשראיתי שאני לא המוטרד היחיד פתחתי עליו את הג'ורה שלי בצרחות, כל הנוכחים בהו בי והוא ברח משם כמו עכבר ביבים".

כתבת את מה שכתבת והמשכת הלאה.
"צייצתי את זה בלילה, הלכתי לישון וכשקמתי ראיתי פתאום אלף לייקים. נכנסתי ל-ynet וראיתי צילום מסך של הציוץ שלי בכותרת הראשית. התחילו להפציץ אותי בטלפונים מתכניות טלוויזיה כדי שאבוא להתראיין וסירבתי. אמרתי את מה שרציתי להגיד וזהו, ביי. מה אתם רוצים, שאמקם לכם עם סרגל איפה הוא נגע בי?".

אולי בלי קשר קשה לך לשדר פגיעות?
"זה לא שהתעקשתי לשדר כאן פאסון, אני פשוט רוצה לשלוט במסר בעצמי. כשזה מגיע לנושאים רגישים, אני אנצל דווקא את הכוח שלי יש ביד ולא אתן את החומר לעיתונאים. את הפגיעות שלי אני אגיש במתכונת שאני רואה לנכון. כזאת שלא תעורר רחמים. גם את התמונה הראשונה שלי במדים פרסמתי בפייסבוק במקום לתת לכתבי רכילות, ובוולנטיינ'ס העליתי תמונה שלי מתנשק עם גבר, סופר נפיץ, אבל ידעתי למסגר את זה באופן הנכון". 

בפוסטים שלך לא מפסיקים לשאול אותך אם אתה גיי.
"כן אני רגיל לזה, קשה לאנשים שיש גברים יפים כמוני בעולם. אבל בגלל שאני כל כך בטוח במיניות שלי אין לי צורך לענות להם או להפסיק לעלות כאלה תמונות".

"היו לי את כל המילוטים האפשריים ובחרתי לעשות צבא" (צילום: אמיר יהל)

"היו לי את כל המילוטים האפשריים ובחרתי לעשות צבא" (צילום: אמיר יהל)

"הביאו לי בת ישראל כלשהי ולא הייתה כימיה"

יש רק דבר אחד שהוא לא עונה עליו מיד וברור, אלא לוקח את הזמן ומשאיר באוויר עם סימן שאלה גדול – מה עם חתונה וילדים. הוא יכול לפרוס במשך שעה את הביקורת שלו על הרבנות ("מן הסתם אתחתן קרוב יותר לבני ברק מאשר לקפריסין"), אבל נתקע כששואלים אותו מי האישה שהוא רוצה לחיות לצידה. כנראה שאי אפשר לבעוט בכל קונבנציה חרדית ואז לצפות שיעמדו בתור להשתדך איתך.

אתה בן 22 והשגת לא מעט, אבל לא את מה שהיית אמור להשיג.
"הדבר הכי בסיסי שמלמדים אותנו כחרדים זה לרדוף אחרי הישגים ולתחום אותם לגילאים ספציפיים, למהר להתחתן, למהר לסיים את הש"ס (שישה סדרים), ללמוד את כל התנ"ך. אני לא ממש עומד בקצב, בטח לא של חרדים. הייתי צריך להיות עכשיו נשוי עם שלושה ילדים, אבל אין לי עם מי. אף חרדית לא רוצה ואף שדכן לא ישדך אותי".

לא יכול להיות. מה ערכך במגזר?
"זה ישמע גס, אבל הבנות שבשידוכים רואות אותי רק כשהן מתחת לשמיכה. מגניבות סמארטפון למיטה ומסתכלות על תמונות שלי, אבל לעולם לא יגידו לאמא שלהן שהן רוצות להתחתן איתי. מספר העוקבים שלי באינסטגרם הופך אותי לבלתי מושג עבורן, לא ברור להן אם הן צריכות לשלוח לי הודעה או אם אני מאלה שיוצאים לשידוכים".

נו, ואתה יוצא לשידוכים?
"יצאתי לפגישת שידוך אחת לפני חמש שנים, כשהייתי בערך בגיל 18. וואלה, לא זרם. הביאו לי בת ישראל כלשהי ולא הייתה כימיה".

צילום: אמיר יהל

צילום: אמיר יהל

ככה אתה קורא לנשים בדרך כלל, בנות ישראל?
"אני לא אקרא לה בחורה. זה מחפיץ. בחברה שלנו אולי מדירים אבל לא מחפיצים ומבחינתי זה עדיף. את השידוך ההוא סידרה לי אמא שלי שהתקשרה בזמן שהייתי על הבר עם ידידים וידידות, כל הבא לרגל, וביום ראשון כבר פגשתי אותה. כשחזרתי מהשידוך אמא הסיעה אותי באוטו, שאלתי אותה מה היא אומרת, הסתכלנו אחד על השני והבנו שזה לא. היא יודעת מה יש לה בבית, מתה עליי אבל גם יודעת שאצלי זה מסובך".

דוגמניות כמו יעל שלביה ורומי פרנקל, שאתה מצטלם איתן ככוכב רשת, הן פוטנציאליות?
"מה פתאום, אני לא יכול להתחתן עם אחת כזאת. אני כנראה לא אתחתן עם מישהי שהשם שלה הוא לא מיידלע. האם אצא עם דתל"שית? עם בחורה מהציונות הדתית? רק עם חרדית? זאת השאלה היחידה שאני לא יודע לענות עליה. למזלי ההורים שלי מקסימים, לא לוחצים בכלל. יש לנו בחיפה סוג של דירת רווקים של כל מי שנשאר בבית, שזה ההורים, אני ואחותי הקטנה".

אם תגיע מחר בבוקר האישה הנכונה, תתחתן? אתה מוכן? נראה שכרגע אתה טוב בלהכיל בעיקר את מלך זילברשלג.
"זה נכון, אני אצטרך להתאמץ וללמוד איך עושים את זה, זה לא יבוא לי בטבעי. כרגע אני מאוד מרוכז בעצמי".

חושב לפעמים איך היו נראים החיים שלך אם לא היית הופך לחרדי ויראלי?
"בטח הייתי עובד באיזה משרד פרסום, לא מתבלט יותר מדי. ואם הייתי חילוני, כנראה שהייתי דיג'יי".

דיג'יי (צילום: אמיר יהל)

דיג'יי? (צילום: אמיר יהל)

צילום: אמיר יהל | סטיילינג: אייל חג'בי | בגדים (לפי לוקים): לוק 1 - סריג ומכנסיים: דיזל, משקפיים פראדה, נעליים: אלדו, מעיל צהוב: Moncler לבוטיק Amor, לוק 2 - מעיל: Mirza by Naor, ז'קט משובץ ומכנסיים: זארה, חולצה: טומי הילפיגר, גרביים: H&M, נעליים: אלדו, לוק 3 - מעיל פרווה ופולו: Fila, חולצת ג'ינס: ברברי ל-Factory54, מכנסיים: טומי הילפיגר, נעליים: זארה, לוק 4 – ז'קט ומכנסיים: דולצ'ה וגבאנה לבוטיק Amor, חולצה: Armani Exchange, נעליים: אלדו, לוק 5 - גולף: זארה, סריג ומכנסיים: COS, ז'קט: Mirza by Naor, גרביים: H&M, נעליים: אלדו, חגורה: דיזל, לוק 6 – ז'קט: Dsquared ל-Factory54, מכנסיים: קלווין קליין, חגורה: דיזל, נעליים: זארה, חולצה: Pull&Bear

השאירו תגובה

 

  • לכל אלו שכותבים על הממורמרים שלא אוהבים את עצמם ובלה בלה, יכול להיות בהחלט שאתם צודקים. אבל מה הקשר לעזאזל בין זה שלנו יש בעיות עם עצמנו לבין זה שהילד הזה מטומטם? מה יש לקנא בו? שהוא יפה? אמת. הוא יפה. הלוואי עלי בתור אשה להראות ככה דוגמנית. מה עוד? הוא שרוט לגמרי. מה הקשר קנאה ומרמור. גם אם יש. זה לא בגללו בהבטחה.

    מאת: Shira |‏ 24 באוקטובר 2021 | 17:15
  • הרבה מאד זמן לא נתקלתי בשמץ מהאדיוט הזה, והרבה מאד זמן לא צחקתי ככה. אלוהים, כמה חוסר מודעות יש בו.

    מאת: Malky Tachover |‏ 19 באוקטובר 2021 | 19:07
  • סטייל על הפנים

    מאת: נטע |‏ 28 באוגוסט 2021 | 23:14
  • מלך אתה ממש חמוד ותמשיך לעשות מה שאתה עושה ואם אתה רוצה שידוך אתה יכול לפנות אלי באישי למספר שלי 0507122978 ואני מי בית חרדי

    מאת: אין שם |‏ 26 בספטמבר 2019 | 20:47
  • מלך תמשיך להיות מי שאתה אוהבים אותך אתה פשוט מלך בקיצור אתה יכול לפנות למספר הטלפון לשידוך 0507122678

    מאת: משתמש אנונימי |‏ 26 בספטמבר 2019 | 20:15
  • מה שהוא ענה לא אומר "אני לא הומו". שימו לב שהוא ענה תשובה מתחוכמת. וכן, קצת עף על עצמו ודי נרקסיסט אבל זה יעבור לו ברגע שיעבוד על הבטחון העצמי ממקום פנימי . בלי שום קשר הוא בחור מוכשר ויפה וחכם. שיהיה לו בהצלחה

    מאת: הוא הומו. הוא גם לא הכחיש |‏ 26 באוגוסט 2019 | 11:14
  • אלוף העולם תמשיך הלאה

    מאת: רותי |‏ 16 באוגוסט 2019 | 00:16
  • כן קצת עף על עצמו אבל חתיך לאלה.

    מאת: אני |‏ 27 במרץ 2019 | 07:30
  • חילוני עם פאות. בחיי.

    מאת: יוגב |‏ 15 במרץ 2019 | 05:22
  • אתה רחוק מאד מאד מלהיקרא חרדי!!!! תתעורר על עצמיך !

    מאת: יעל |‏ 14 במרץ 2019 | 13:57
  • דביל!!! הכי דביל!!!

    מאת: הקבה |‏ 12 במרץ 2019 | 12:23
  • בתחילה תפסתי ממנו כבחור איטיליגנטי ומצחיק והנה בא הריאיון הנרקסיסטי שלעיל והראה שהשתן עלה לו לראש ולא נשאר שם יותר מדי מקום לשכל. התהילה והפרסום משחיתים, הוא מסתובב כאחד שמינימום גילה את התרופה לסרטן והעולם צריך להיות אסיר תודה לו. במציאות הוא עשה כמה סרטונים מצחיקים ועכשיו הוא על הגל. עוד כמה חודשים הוא יישכח ויהיה מישהו אחר על הגל, והוא יישאר עם כל מיני הכרזות מטופשות בעיתון והתמונות של הפקת האופנה הכי מגוחכת שיצא לי לראות בחיים.

    מאת: ר |‏ 12 במרץ 2019 | 10:42
  • כל חרדי הוא הקב"ה ומחוקק לעצמו את החוקים…

    מאת: תהילים נ טילים |‏ 10 במרץ 2019 | 14:53
  • אלא היו 15 שניות של תהילה עכשיו קדימה, למצוא כלה, ללמוד בכולל ללדת ילדים.

    מאת: פאטת..ישכח בקרוב מאד. |‏ 10 במרץ 2019 | 03:49
  • מי זה בכלל? מדבר כאילו כולם מכירים אותו.

    מאת: מלכה |‏ 10 במרץ 2019 | 00:55
  • אני קוראת את התגובות שלכם ולא יכולה להיות יותר המומה
    מי אתם אנשים ממורמרים ? מי שמכם ?
    מה כואב לכם שאדם אוהב את עצמו ומרגיש,טוב עם דרכו
    שנאה ללא סיבה כמו להקת זאבים מלקקת שפתיים למראה הטרף
    השיפוטיות הזאת היא מראה לפנים שלכם
    הוא כל מה שהייתם רוצים להיות
    ט ה ו ר י ם
    וקארמה או קארמה היא כלבה שתעצור ותעשה עליכם פרסה,

    מלך כשמך אתה
    תמשיך לעשות רק מה שאתה עושה הכי טוב,תהיה אתה ואל תאבד את זה לעולם בטח לא בגלל תגובות של אנשים פצועים

    מאת: אסתי |‏ 9 במרץ 2019 | 17:18
  • עף על עצמו בטיסת לואו קוסט

    מאת: חי בסרט |‏ 9 במרץ 2019 | 16:37
  • צניעות תעשה את ההבדל

    מאת: ש |‏ 9 במרץ 2019 | 16:06
  • למה המדינה צריכה לממן סרטונים באינטרנט ?

    מאת: ך |‏ 9 במרץ 2019 | 15:33
  • אחד המדליקים
    הוא חשוב לחברה הישראלית ובכללי שובר סטיגמות ויוצר חיבור בין המגזרים
    כל הכבוד. מלך
    אם לא הייתי לסבית כנראה שהייתי יוצאת איתו

    מאת: פרי |‏ 9 במרץ 2019 | 02:58
  • כואב לכם שיש לו ביטחון והוא יודע מה הוא שווה אז אתם יורדים עליו בתגובות..
    הלוואי שכולנו היינו ככה בטוחים בעצמנו ולא נותנים לאף אחד להוריד אותנו במיוחד לעברייני מקלדת שמסתתרים מאחורי מסך…
    את האמת שרק היום שמעתי עליו והוא נראה אחלה בחור.

    מאת: נופר |‏ 8 במרץ 2019 | 23:00
  • מטאור בעיניי עצמו. בול.

    מאת: sara |‏ 8 במרץ 2019 | 22:46
  • חמוד. לא הכרתי אותו לפני. אבל כל המחמאות העצמיות קצת בעיתיות.

    נשמע נרקסיסט. אבל יש טיפול להכל.

    נראה קצת נשי. אבל הוא יתגבר. דומה לדוגמנית החרדית שהיתה באמזונס. רק בבן.

    מאת: miki |‏ 8 במרץ 2019 | 22:45
  • חמוד ומשעשע. שיעוף על עצמו, למה לא?! כולנו צריכים לאהוב את עצמנו ולעוף על עצמנו. אם אנחנו לא נאהב את עצמנו, אז מי?

    מאת: רותי |‏ 8 במרץ 2019 | 20:45
  • אתה נראה כל כך טוב, ואי ואי…

    מאת: מלך |‏ 8 במרץ 2019 | 17:42
  • עושה רושם שהוא חש שבזה שהוא עושה צבא הוא עושה טובה למישהו. יצור הזוי. כשיתעורר מהחלום שהוא חי בו הוא יתאכזב קשות.

    מאת: מאיה |‏ 8 במרץ 2019 | 17:26
  • על נרקיסיסם שמעתם?

    מאת: קובי |‏ 8 במרץ 2019 | 16:43
  • יה מלך סוף סוף נאמרה האמת !! איך שמו את שפיטה רק במקום ה50!!
    היא הדבר הכי מרענן וכשרוני על המסך ever
    מתי תוכנית בכיכובה ???…מתייי??

    מאת: אביב |‏ 8 במרץ 2019 | 16:15
  • ספרו לי איפה הוא יהיה עוד 5 שנים
    חי בסרט…

    מאת: דודו |‏ 8 במרץ 2019 | 16:06
  • הוא חי בסרט כלשהו אבל בסדר אם זה מה שעושה לו טוב… זה קצת מצחיק להסתכל על אנשים עם מודעות נמוכה

    מאת: חחח |‏ 8 במרץ 2019 | 15:35
  • רחמנא ליבא בעי.

    מאת: בגנות מידת הגאווה |‏ 8 במרץ 2019 | 13:26
  • מותק אתה חי בסרטטטטט

    מאת: דור |‏ 8 במרץ 2019 | 11:24
  • הערה לעצמי, לא לקרוא לבן שלי מלך. יעלה לו לראש. חוצמזה, צחקתי מלא. תודה..

    מאת: שש |‏ 8 במרץ 2019 | 11:15
  • בתור חרדי דתי או מה שלא הוא אני די בטוחה ששחצנות זה לא חלק מהמידות הטובות מצחיק לעומת זאת מודאות עצמית זאת אחלה מידה שמסתבר לא קיימת אצלו

    מאת: ל |‏ 8 במרץ 2019 | 11:04
  • המלך הזה לא מלך ולא נעליים סתם חש כוסון בהלחסון לא מתקרב לסולייה של טהוניה או כל שאר הדוגמנים או דוגמניות

    מאת: ליה |‏ 8 במרץ 2019 | 11:00
  • מלךךךךךךךךך
    (וכל התגובות הממורמרות אולי אם הייתם אוהבים את עצמכם קצת יותר היה לכם פחות גועל בפנים לשפוך על אנשים אחרים :*)

    מאת: א |‏ 8 במרץ 2019 | 10:54
  • לא החלטתי אם הוא חמוד או עף על עצמו. אגב, פעם ראשונה ששמעתי עליו בכלל

    מאת: ליה עזרא |‏ 8 במרץ 2019 | 10:45
  • לא הבנתי מה חרדי בו. אולי הוא נולד וגדל לבית חרדי אבל כיום אין לו משהו שיכול להגדיר אותו כחרדי! למה לכבס מילים ולנסות לזרוע בציבור פירושים חדשניים ולא נכונים למילים??

    בנוסף, יש הרבה יותר מאמיים ויפים ממנו, לא יודע מאיפה ביתר ביטחון עצמי שהוא פיתח, יכול להיות עקב החוסר ביטחון בו גדל כחרדי, והיום מפצה על זה שהוא קורא לעצמו מלך..אולי נולד כאלימלך והוא קיצר למלך..סביר ביותר..בנאדם שעף על עצמו אין לו זכות ליחס חברתי.

    מאת: יניב |‏ 8 במרץ 2019 | 10:20
  • הוא קצת הלך לאיבוד אלימלך הזה :(

    מאת: מיכל |‏ 8 במרץ 2019 | 09:29
  • אתה מקבל על פרסומת יותר מטהוניה כי היא כח אישה ונשים מקבלות פחות מסתבר..

    מאת: שרון |‏ 8 במרץ 2019 | 08:58
  • רצו מישהו שעשה צבא?לקחו את בר רפאלי!!איזה צבא היא עשתה?!

    מאת: שלום |‏ 8 במרץ 2019 | 08:27
  • ממש מתנת האל לאנושות …כמו שקדמה כבר מישהי. תתקדם …

    מאת: חני |‏ 8 במרץ 2019 | 07:20
  • דיי לקנא ואפשר לפרגן ! הכאב והקנאה נוטפים מכם, אין לכם משהו חכם לומר? מוטב שתשתקו. צדיק באמונתו יחיה! בהצלחה מלך

    מאת: אני |‏ 8 במרץ 2019 | 07:07
  • כל השאלות על זוגיות עם אישה מיותרות לחלוטין…היה עדיף כבר לא לשאול כלום או לא לכתוב על זה…תנו לו להתבגר ולהבין לבד. מקווה שזה יקרה בקלות ואהבה.

    מאת: Been there |‏ 8 במרץ 2019 | 04:21
  • הדוש החרדי הראשון. ברכות. יש איזה מדליה להביא לו?

    מאת: דני |‏ 8 במרץ 2019 | 03:33
  • שנון וחתיך!

    מאת: לאה |‏ 8 במרץ 2019 | 03:28
  • איזה גועל של בגדים הלבישו אותו פיכס בעעע

    מאת: קפוץ תחת |‏ 8 במרץ 2019 | 03:09
  • בת כמה אחותו הקטנה?…

    מאת: זונדל פעטשגעבער |‏ 8 במרץ 2019 | 02:48
  • חחחחח חי בסרט חח

    מאת: רד לקרקע |‏ 8 במרץ 2019 | 02:25
  • חי בקליפ תורכי ארמני.. אתה לא מעניין אף אחד, לא יפה ולא חרדי.
    איבדתי אותי אחרי חמש שורות של דבריך המתנשאים והמשעממים!
    טיסה נעימה.

    מאת: ערן הפלגר |‏ 8 במרץ 2019 | 01:42
  • מישהו שמע יותר מידי מחמאות מאמא.
    אתה לא כזה יפה.
    לא מכוער, אפילו סבבה, אבל בוא.

    מאת: נסיך |‏ 8 במרץ 2019 | 00:39
  • האדם האהוב עלי
    יפה ונכון

    מאת: רז |‏ 8 במרץ 2019 | 00:27
  • איזה פוץ!

    מאת: אביב |‏ 8 במרץ 2019 | 00:20
  • צניעות.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 8 במרץ 2019 | 00:09
  • פעם ראשונה ששמעתי עליו ולא ברור מה הקשר בינו לבין דוגמנות. או מה היתרונות שלו על פני כל אדם שאני רואה ברחוב בערך

    מאת: חחחחח |‏ 8 במרץ 2019 | 00:02
  • הוא ממש חמוד, נראה ג'יי..

    מאת: מישהי |‏ 7 במרץ 2019 | 22:42
  • מכוער.
    ומי לעזעזאל הלבוש אותו?

    מאת: בר |‏ 7 במרץ 2019 | 22:26
  • מה? לא הבנתי. מי זה שוב? למה הוא חושב שהוא מתת האל לאנושות?
    צניעות זה לא חלק משמעותי ביהדות? על מה כל הרעש שהוא עושה סביב עצמו?
    שב בשקט פישר קטן, תלמד עוד כמה שיעורים ותחזור אלינו גבר, ולא ילדה מתלהבת בת 11.
    ביוש.

    מאת: צ'יה אללה |‏ 7 במרץ 2019 | 19:54
  • זה מטורףף.

    מאת: הוא בשגעון גדלות |‏ 7 במרץ 2019 | 19:54
  • מסכן.

    מאת: מ |‏ 7 במרץ 2019 | 19:49
  • אם זה חרדי ואבדנו
    פשוט בחור מסכןןןןןןןןןן ואבוד

    מאת: מימי |‏ 7 במרץ 2019 | 19:49
  • אין ביהדות משהו נגד שחצנות? תראו מה זה, כל אחד שיש לו עוקבים חושב שהוא אלוהים היום. באסה

    מאת: רין |‏ 7 במרץ 2019 | 18:05
  • הוא מתלבש מצחיק ויש לו תסרוקת מצחיקה ומוזרה

    מאת: Dafna |‏ 7 במרץ 2019 | 17:47
  • עף על עצמו..

    מאת: משה |‏ 7 במרץ 2019 | 17:12
  • הבחור עף על עצמו, אבל רחמיי עליו.

    מאת: נפתולי |‏ 7 במרץ 2019 | 16:35
  • הגיע הזמן לצאץ מהארון

    מאת: גיי |‏ 7 במרץ 2019 | 16:35
  • נראה טוב…

    מאת: גיא |‏ 7 במרץ 2019 | 16:00