המלכה בשמלת עור: לטיסיה בלוק הכי נועז שלה עד כה

לטיסיה מספרד היא אחת מבנות המלוכה היותר מעניינות, והיא לא מהססת להתנסות באופנה ולהשתעשע בטרנדים. בכל זאת היא הצליחה להפתיע אותנו כשהלכה על שמלת עור של אחד המותגים הנגישים

מאת  | ‏ 3 מרץ 2019

לא הרבה מלכות היו שוברות את החוקים ככה (צילום: ספלאש ניוז)

לא הרבה מלכות היו שוברות את החוקים ככה (צילום: ספלאש ניוז)

כבר ראינו אותה זוהרת באאוטפיטים מחויטים, מחויכת ורומנטית בלוקים מעדות הבוהו ובסתם אנסמבלים נשיים מדויקים. המלכה לטיסיה, שחוש הסטייל המפותח שלה הפך למדובר מסביב לעולם, הצליחה לעשות זאת שוב – הפעם בלוק אדג'י ומפתיע במיוחד.

לפתיחתו של יריד אמנות עכשווית במדריד היא הגיעה לבושה בשמלת עור שחורה ורוקנרולית, שזיכתה אותה בשבחים רבים וחשפה עוד רובד באישיות האופנתית המגוונת שלה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by kembricistan (@kembricistan) on

המלכה, שנודעה בשילובים מוצלחים של אופנה עילית וליקוטים משובחים מרשתות מהירות, עשתה זאת הפעם באמצעות שמלה מרשת האופנה המוכרת Other Stories& האחות הטיפה יקרה יותר של רשת הענק השוודית H&M. בארץ נרשם עניין גובר ברשת הזו, מכיוון שפריטיה אינם נמכרים כאן, וסניפיה נחשבים לביקור חובה עבור חובבות אופנה שהחתימו דרכון.

אם נחזור ללוק של לטיסיה נגלה איזון מושלם בין דרמה לרוגע. לשמלת המידי בעלת שרוולי הקימונו ומפתח ה-V היא שידכה נעלי עקב בגוון ניוד של פראדה. חגורת המותן בעלת אבזם המתכת הכפול שלה והכיסים הצדיים סיפקו עניין הולם ואוזנו על ידי תיק צד של הרשת הספרדית Uterqüe. מיותר לציין שהשמלה (שמחירה 1,630 שקלים) אזלה במהירות מהמלאי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Telemundo Lifestyle (@telemundolifestyle) on

מראה הביוטי של המלכה גבר כנראה אפילו על השמלה המוצלחת, והציג אותה באור זוהר ומסקרן. במרכזו עיניים באיפור מעושן, שפתיים בצבע טבעי ועור זוהר. התסרוקת הקפיצה אותו אפילו גבוה יותר וכללה שיער אסוף בקוקו נמוך ושביל בצד. גולת הכותרת – סרט קשירה שחור ועדין שעיטר את הקוקו המושלם ונתן נגיעה רכה למלכת ה"רוק-שיק" החדשה בסביבה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Casa Real de Espana (@casarealdeespana) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by royalty_fan3 (@royalty_fan_3) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Revista NOVIAS (@revistanovias) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by neprada (@neprada) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vorsten (@vorsten_nl) on

השאירו תגובה