קייט ניסתה לשחזר את הלוק הזה, וממש לא הלך לה

לפני כשנה וחצי קייט לבשה שמלה אדומה חושפת כתפיים של אלכסנדר מקווין ושמטה לסתות ברחבי העולם. השבוע היא ניסתה לעשות זאת שוב, אבל מזג האוויר החורפי והשקית על הכתף קצת פגמו בהופעה

מאת  | ‏ 3 פברואר 2019

ניסתה (צילום: Chris Jackson - Pool/Getty Images)

ניסתה (צילום: Chris Jackson – Pool/Getty Images)

כולנו יודעים שגם רויאליות אוהבות למחזר לוקים מנצחים ובאמת שאין סיבה שלא. בסוף השבוע האחרון הדוכסית מקיימברידג' הזכירה לנו שהיא מלכת החרישות, בחגיגות יום הולדת לאימה קרול שהתקיימו בביתה של האחות פיפה, בשמלה שכבר משכה לא מעט תשומת לב בעבר.

השמלה המדוברת, שמלת שיפון אדומה של אלכסנדר מקווין, נלבשה בפעם הראשונה במהלכה של מסיבת גן ברלינאית ביולי 2017. למרות שמדובר בהחלטה מדויקת לקייט – הן מבחינת הצבע והן מבחינת הגזרה, הבחירה בשמלה הקייצית לאירוע הנוכחי, בעיצומו של החורף, נראית תמוהה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Caroline Covets (@carolinecovets) on

בצילומים שתעדו אותה מגיעה למסיבה נראה שגם היא לא הייתה מוכנה לקור. כשהיא עטויה במעיל שאינו ממש תואם את השמלה הדקיקה היא מיהרה לעשות את דרכה לחלל פנימי, עם שקית על הכתף – לא פחות. מכיוון שהתמונות העדכניות תפסו את קייט בחטף ולא נתנו מבט הולם על הטוטאל-לוק המלכותי, אתרי האופנה שלפו מהארכיון את התמונות של לוק העבר המנצח.

על פי הדיווחים קייט אבזרה את הלוק באותם עגילים של סימון רושה שענדה עם השמלה בפעם הקודמת. לפחות בגזרת הנעליים היא עשתה מעט התאמות למזג האוויר והחליפה את סנדלי הניוד של פראדה בפאמפס בגוון אדום תואם לבגד.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by British Swedish Royal Family (@britishswedishroyalss) on

כידוע, כשבנות המלוכה לובשות פעם נוספת שמלה יקרה במיוחד הן זוכות לאהדה מצד הציבור, שלא נדרש להסדיר את הנשימה לאחר גילוי של עוד פריט חדש בעל מחיר מופקע, אבל הפעם ההשוואה גורמת להופעה השנייה להחוויר לעומת המקור. נקווה רק שבביתה של האחות (שעל פי הדיווחים שווה קרוב ל-100 מיליון שקלים) החימום עבד כמו שצריך וקייט הצליחה ליהנות.

קיץ 2017 (צילום: Chris Jackson - Pool/Getty Images)

קיץ 2017 (צילום: Chris Jackson – Pool/Getty Images)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Aysenur Tatli (@aysenurtatli4) on

המקור גורם להווה להחוויר (צילום: Matthias Nareyek - Pool/Getty Images)

המקור גורם להווה להחוויר (צילום: Matthias Nareyek – Pool/Getty Images)

השאירו תגובה