קורבן אופנה? במינוס 4 מעלות, ויקטוריה חושפת אצבעות ברגליים

ויקטוריה בקהאם היא אורחת קבועה ברשימות המתלבשים הטובים ביותר, אבל מתברר שגם היא נופלת לפעמים בטרנדים שנויים במחלוקת. בקור מקפיא מתחת לאפס יצאה ויקטוריה במגפי 'אופן טו' שכל האצבעות שלה בחוץ

מאת  | ‏ 27 ינואר 2019

מינוס 4 ואצבעות בחוץ (צילום:  Splash News)

מינוס 4 ואצבעות בחוץ (צילום: Splash News)

ויקטוריה בקהאם ידועה בהופעות המלוטשות שלה. היא אורחת קבועה ברשימות המתלבשים הטובים וברבים מהלוקים שלה אפשר לשים את האצבע על ממד מלוטש שמיוחד רק לה.

למרות ההילה האופנתית שאפפה אותה בביקור האחרון שלה בניו יורק, והכותרות המהללות על השת"פ החדש שלה עם ריבוק, לא כל המסע האופנתי הזה הלך חלק. על אף שהטמפרטורות בתפוח הגדול צנחו מתחת לאפס, בקהאם תועדה כשהיא יוצאת ממלון היוקרה 'מארק' במגפיי 'אופן-טו' באורך הברך שאף אם פולניה לא הייתה מעניקה להם אישור.

מקווים שהיא משם עברה לאמבטיה חמה ונעימה  (צילום:  Splash News)

מקווים שהיא משם עברה לאמבטיה חמה ונעימה (צילום: Splash News)

גם כשרק מביטים מרחוק בזוג המגפיים אפשר לחוש בעקצוצי קיפאון בכל הגוף. למרות הפדיקור המושקע והלק האדום, המגפיים המדוברים לא היו הסיומת המוצלחת ביותר ללוק היפה, שכלל גם חצאית עור שורה וסריג גולף חלומי בצבע זית. בקהאם לא ויתרה גם על משקפיי השמש האהובים עליה ועל תיק מנוחש וקונטרסטי במידה.

בזמן שיתר תושבי העיר עטפו את עצמם בכמה שיותר שכבות, ונכנעו מן הסתם לעוד יום של מגפי Ugg כעורים, פוש המוקפדת לא נתנה לתנאי מזג האוויר לבלבל אותה ונפלה עם בחירה שהיא גם מתכון בטוח לשפעת וגם לא יפה במיוחד.

איך לא קר לה? (צילום:  Splash News)

איך לא קר לה? (צילום: Splash News)

אצבעות רגליה החשופות לקור של בקהאם לא היו היחידות שעשו כותרות במהלך סוף השבוע. הצהובונים הבריטים דיווחו על תזרימים כספיים גדולים שבעלה דיוויד העביר לעסקיה, וגם אלו עשו הדים גדולים. אנחנו בהחלט מקווים שאת סוף השבוע בקהאם חתמה באיזו אמבטיית קצף חמה ומפנקת – גם כדי להירגע מעננת השמועות הרוחשת ובעיקר כדי לחמם את האצבעות הדואבות והקפואות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Victoria Beckham (@victoriabeckham) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Victoria Beckham (@victoriabeckham) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Victoria Beckham (@victoriabeckham) on

השאירו תגובה