הכל אודות השמלה: מייגן טריינור התחתנה בשמלה של ברטה

כשכוכבות עולמיות בוחרות מכל המעצבים בעולם ללבוש מעצבים ישראלים זה תמיד מרגש. מייגן טריינור בחרה להתחתן עם שמלה של המעצבת האשדודית ברטה. מדובר בשמלת סטרפלס לבנה עם הינומה ייחודית, שאליה נרקמו מאות קריסטלים וחרוזים בעבודת יד. כל הפרטים

מאת  | ‏ 24 דצמבר 2018

מייגן טריינור בשמלת כלה של ברטה (צילום: יחצ חול)

מייגן טריינור בשמלת כלה של ברטה (צילום: יחצ חול)

היום, כבר אי אפשר לספור על יד אחת בלבד את הכוכבות הגדולות מעבר לים שבחרו ללבוש יצירות של מעצבים ומעצבות מישראל. ובכל זאת, זה לא מפסיק לרגש אותנו. בעוד לרוב זה קורה על השטיח האדום, על הבמה או בצילומים למגזינים, הפעם בחרה הזמרת מייגן טריינור שהתפרסמה בעיקר בזכות השיר all about that bass, בשמלה כחול לבן ליום המאושר בחייה, והתחתנה בשמלת כלה מבית ברטה.

המעצבת המצליחה מאשדוד כבר הלבישה כוכבות ענק – בריטני ספירס, קרלי קלוס, שרון סטון וטיילור היל לבשו שמלות שלה לאירועים נוצצים, וגם מייגן טריינור לא זרה למעצבות הערב הישראליות – ב-2015 היא לבשה שמלה של גליה להב שנתפרה במיוחד עבורה לשטיח האדום של טקס פרסי הגראמי.

השמלה מקולקציית החורף של ברטה (צילום: יחצ)

השמלה מקולקציית החורף של ברטה (צילום: דודי חסון)

טריינור בת ה-25 נישאה לדריל סברה, שאולי מוכר לכם מהסרט ״ספיי קידס״. הזמרת והשחקן התחילו לצאת ב-2016, ולא חוששים לחלוק את האהבה שלהם ברשתות החברתיות, כשהם מרימים אחד לשנייה ללא הרף. בואו נגיד שזו לא בדיוק הפתעה שהם הפכו את חגיגת האהבה המתוקשרת הזאת לחתונה.

השמלה שבחרה בה מייגן היא מקולקציית אתונה של ברטה, ואפשר להבין למה היא התאהבה בה – מדובר בשמלה שמצליחה לשלב באופן מאוזן בין השראה מודרניסטית למראה נסיכותי, עם מחוך מחמיא, חצאית מלאה אבל לא נפוחה מדי ובד עם טקסטורה מעניינת ועשירה.

וכך היא נראת מאחור (צילום: יחצ)

וכך היא נראת מאחור (צילום: דודי חסון)

מגזין פיפל קיבלו את הבלעדיות על תמונות החתונה, וגם נתנו קרדיט נאה לברטה בלילתי, תוך שהם מציינים שמדובר בבית אופנה ישראלי. השמלה עברה התאמות לגופה של מייגן, וברטה גם יצרה עבורה הינומה ייחודית שאליה נרקמו מאות קריסטלים וחרוזים בעבודת יד. על פי הכתבה בפיפל, מייגן ידעה בדיוק מה היא מחפשת, ונסגרה מהר מאוד על העיצוב הספציפי הזה. עם ההינומה הארוכה, שיער בלונדיני גולש, איפור מינימליסטי וזר פרחים לבן יפהפה, מייגן נראתה זוהרת אבל גם נינוחה.

״עבדתי עם הסטייליסטית שלי, היילי אטקין, ואמרתי לה שאני רוצה משהו נוצץ שיראה את הקימורים שלי״, סיפרה טריינור בראיון. ״ואז מדדתי משהו שהיא עבדה עליו עם מותג אחר, ולא היה לי את הרגע הזה שאני חושבת ׳וואו׳. אני עושה הרבה מדידות ואני יודעת איך זה אמור להרגיש. ואז היא הוציאה את השמלה הזאת, שהייתה לחלוטין ההיפך ממה שרציתי, אלגנטית וקלאסית".

ברטה סיפרה לנו הבוקר כי: "טריינור ראתה באינסטגרם שלנו פוסט של השמלה הזאת במסגרת הקמפיין החדש שצילמנו באתונה, היא תמיד אהב את השמלות היותר נוצצות שלנו אבל בזו התאהבה", היא מוסיפה, "הסטייליסטית שלה  יצרה איתנו קשר מיד אחרי שהעלנו את התמונה ומשם זה התגלגל. אחרי חודשיים של עבודה והתאמה של השמלה למידותיה של מייגן השמלה נשלחה אליה".

מייגן טריינור לובשת גליה להב ב- 2015 (צילום: גטי אימג'ס)

מייגן טריינור לובשת גליה להב ב- 2015 (צילום: גטי אימג'ס)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by CLD PR (@cldstyle) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Newsdaily HK 歐美娛樂新聞 (@newsdailyhk) on

השאירו תגובה