ג'יי, לא: ג'ניפר לופז במכנסי חוטיני מטורללים

עבור רובנו, כשהתחתונים מציצים מבעד לקו המותן מדובר בתקלת מלתחה מרגיזה. זה כנראה לא המצב אצל ג'יי לו, שבחרה ללבוש לצילומי הקליפ החדש שלה מכנסיים עם חוטיני מבצבץ בילט-אין. אין לנו ממש מילים, אבל ננסה

מאת  | ‏ 18 נובמבר 2018

שגרתי זה לא (צילום: splash news)

שגרתי זה לא (צילום: splash news)

ג'ני עברה כבר דבר או שניים מאז ימי הבלוק, אבל לא משנה מה - לופז, 49, לא מפסיקה להמציא את עצמה מחדש ולא מוותרת על הסקסיות. להיפך. לאחרונה ג'ניפר מתהדרת בגוף שהוא כנראה המעוצב והמרשים ביותר שהיה לה אי פעם (והיה לה), ולא מתביישת לחשוף את העניין. אחרי שראינו אותה עירומה מתחת לשמלה, עכשיו אנחנו מקבלים אותה באוורור לא אופייני לבגדיה התחתונים, עם מכנסיים נמוכים ותואמים לחוטיני אפור, מאצ'י מאץ' מהסוג שעוד לא נתקלנו בו. וטוב שכך.

הפריט המשונה, אותו לבשה הפופסטאר הנצחית לצילומי קליפ חדש לצד דיג'יי חאלד, זכה בתקשורת לזעקה: ג'יי NO! מתחת לחולצת בטן רחבה בצבע לבן הופיע זוג התחתונים האפורים, ונמוך-נמוך, כן, ממש שם למטה, הגיעו המכנסיים התואמים, בעלי גזרה סופר רחבה. גם תכשיטים כבדים ורבים אותם ענדה על הצוואר וסביב פרקי הידיים לא הצליחו לגנוב את ההצגה מהאירוע הייחודי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lynn Lopez fanpage (@lopez_vibes) on

הלוק הקשה הזה מופיע אחרי השתפכות מתמשכת של התקשורת סביב המראה המדהים של ג'יי לו, שרק לאחרונה התראיינה וגילתה את כל הסודות שלה. "אני עובדת קשה על עצמי, ורואים את זה", אמרה ללא הצטנעות מיותרת. "אני לא שותה קפה או אלכוהול ומקפידה לישון טוב. משתדלת להגיע למיטה לפני עשר בלילה". לשגרת הטיפוח המפנקת מצטרפים גם אימוני משקולות יומיים ואינטנסיביים, ובתוצאות ניתן בהחלט להבחין על זרועותיה השריריות של הזמרת.

הקליפ ככל הנראה ילווה את שיר הנושא לסרט החדש בו היא מככבת בתפקיד הראשי, Second Act (סיבוב שני בעברית), שצפוי להיות להיט ענקי ולהחזיר אותה למרכז גם בהוליווד. אנחנו מפרגנות לג'יי לו מכל הלב, ומאחלות לה סיבוב שני מושלם ומוצלח, אבל מתחננות: ג'ני, אנחנו מעדיפות אותך לבושה בסטייל, והעובדה שהסטייליסט הצמוד רוב זנגרדי גאה כל כך בלוק הזה מבית נטשה זינקו צריכה לגרום לך לשקול אותו פעמיים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jennifer_lopez.jlover) on

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jloversnation) on

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Nomae Circle (@nomaemajjlo.lover) on

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez Azerbaijan (@jloaze) on

השאירו תגובה