מי בת חמישים? ג'יי לו בבגד הכי חושפני שראינו

רגע לפני שהיא חוגגת חמישים, ג'יי לו מצטלמת להפקת אופנה למגזין In Style כשהיא לובשת גלימה בלבד. אין ספק שזו מחווה מעניינת לשמלה הירוקה של ורסאצ'ה שלבשה לטקס הגראמי לפני 18 שנים. הנערה מהבלוק עדיין רותחת

מאת  | ‏ 1 נובמבר 2018
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by instylemagazine (@instylemagazine) on

ג׳ניפר לופז מעמידה אותנו בפני בעיה תמידית. מצד אחד, אנחנו מתות עליה. איך אפשר שלא? האישה היא שחקנית, רקדנית, זמרת, יזמית, שופטת ריאליטי, אמא, בת זוג ואת כל זה היא מצליחה לעשות בחיוך ומתיקות אינסוף. מצד שני, היא נראית כל כך טוב בגיל 49 וחצי שקשה לנו שלא למות מקנאה.

ג׳יי לו עובדת קשה מאוד להראות ככה, ללא ספק. היא מבלה שעות בחדר הכושר וגם העבודה שלה דורשת ממנה להיות בתזוזה מתמדת, ואין פלא שהיא אוהבת ללבוש בגדים שמפגינים את כל העבודה הקשה הזאת ואת כל השרירים האלה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ʝєииιfєя ℓуии ℓσρєz (@jlofrombx_) on

זוכרים את ה-שמלה הירוקה של ורסצ׳ה שלבשה ג׳יי לו לטקס פרסי הגראמי בשנת 2000 ולא מפסיקים לדבר עליה עד היום? אז עכשיו היא מופיעה במגזין In Style בשמלה חשופה אף יותר, גם היא ירוקה, ואנחנו משוכנעות שלא מדובר במקריות, אלא במחווה.

ג׳יי לו מככבת על שער המגזין במראה מרשים, ומחליפה שלל תלבושות בתוך הגיליון, אבל אף אחת לא מושכת תשומת לב כמו הגלימה של ולנטינו, שמשאירה מעט מאוד מקום לדמיון. במקור, ולנטינו הראו את הגלימה הירוקה הנוצצת כשמתחתיה מבצבצים חולצה ומכנסיים, אבל ג׳יי לו ויתרה על אלה ובחרה במה שנתן לה הטבע ומאמני הכושר האישיים.

שער המגזין עם הפקת האופנה של ג'י לו (צילום: סריקת שער)

שער המגזין עם הפקת האופנה של ג'י לו (צילום: סריקת שער)

הגלימה, שנסגרת בצוואר, היא למעשה חתיכת בד ענקית ונשפכת שמגיעה עד הרצפה ומכסה לחלוטין חצי מהגוף, אבל משאירה את חציו השני חשוף. באחת התמונות ג׳יי לו מצולמת מקדימה, כשהיא נשענת הצדה כך שהישבן המפורסם שלה מציץ מהגלימה. התמונה השנייה והנועזת יותר חושפת את כל צד הגוף שלה, כולל שריר בטן אלכסוני מרשים במיוחד, קצת ציץ צד ויד שמונחת באופן אסטרטגי על הישבן.

השמלה הכי מדוברת בעולם. ג'י לו בגראמי 2000 (צילום: Scott GriesImage לגטי אימג'ס)

השמלה הכי מדוברת בעולם. ג'י לו בגראמי 2000 (צילום: Scott GriesImage לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה