יאללה, להעמיס: מצאנו את התכשיטים הכי יפים שיש

אם חשקה נפשכן בתליוני מטבע אולטרה-טרנדיים, עגילי חישוק גדולים וטבעות דקיקות שאפשר להעמיס זו מעל זו – המותג הבריטי Missoma הוא התשובה עבורכן. עם תג מחיר הוגן למדי וקהל לקוחות הכולל את קאיה גרבר ומייגן מרקל, הבאזז הוא מטורף, ובצדק

מאת  | ‏ 1 נובמבר 2018
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MISSOMA (@missomalondon) on

מותגי הביניים עשו בשנים האחרונות קפיצת מדרגה משמעותית. מתחום אפור המחבר בין הרשתות הזולות למותגי היוקרה והעילית הם ביססו מעמד משכנע, רלוונטי ונכון. כשגזרת האיכות והעיצוב לא נפגעת, אך שורת המחיר מגלמת הוגנות ושפיות – כל הצדדים נהנים.

גם מותג התכשיטים הבריטי Missoma נהנה מהקפיצה הזו. בשנים האחרונות הוא הפך למותג תכשיטים מדובר שאת עיצוביו משגררות מובילות דעה נחשבות כמו מרגו רובי וקאיה גרבר. העיצובים מדויקים ומתכתבים עם כל המגמות האחרונות, המחירים נוחים וחובבות התכשיטים מסביב לעולם לא נשארות אדישות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MISSOMA (@missomalondon) on

הכל התחיל לפני כעשר שנים, כשמריסה הורדרן החליטה להפוך את אהבת הילדות שלה למקצוע ולפתוח מותג תכשיטים. היה לה ניסיון בעבודה בתאגיד יוקרה גדול אבל לא ניסיון עיצובי.

עם השנים המותג חידד את קהל היעד שלו ובשנים האחרונות נהנה מתנופה עסקית מרשימה שמוכיחה שהתמקדות בקהל יעד מוגדר והכרות עמוקה עם הרצונות והצרכים שלו יכולה להיות המפתח להצלחה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lucy Williams | Fashion Me Now (@lucywilliams02) on

"התנסינו בעבודה עם כל מיני מתכות שונות ותמחורים שונים", סיפרה המייסדת בכתבה שהוקדשה להצלחה של המותג באתר Fashionista. "בהתחלה אפילו היינו טיפה יותר יקרים ופנינו לקהל קצת מבוגר יותר. לפני כארבע שנים מצאנו בדיוק את הקומבינציה הנכונה והתמחור הנכון. מצאנו את קהל היעד שלנו. התכשיטים שלנו נראים מאוד עדינים ומאוד 'פיין' והם מתומחרים באופן נגיש. אלו תכשיטים שאת עונדת ופשוט לא צריכה להסיר".

ואכן, בטווח מחירים ממוצע הנע בין 200 ל-800 שקלים, המותג מציע אינספור אופציות מפתות לחובבות אופנה צעירות שמפלרטטות עם טרנדים אבל לא מוכנות להפוך לקורבן שלהם. התכשיטים עדינים, לא מתלהמים ולא מצריכים הוצאה כספית גדולה מדי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MISSOMA (@missomalondon) on

שיתופי פעולה מוצלחים מוסיפים ל'דיבור' המתהווה על המותג. הבלוגרית לוסי ויליאמס חברה למותג לקולקציות משותפות וקהל העוקבות שלה השתגע. שרשרת המטבע שעיצבה הפכה לבסט-סלר מיידי ותשומת הלב למותג הלכה וגברה.

כמובן שיש מעריצה מושבעת אחרת שהפכה את הדיבור השקט לצעקה עוצמתית – מייגן מרקל. אם הדוכסית מסאסקס בוחרת שוב ושוב בתכשיטים של Missoma, אף על פי שהיא יכולה כעת להתקשט בכל יהלום אפשרי, למה שמי שאשכרה טרודה בענייני תקציב לא תעשה בדיוק את אותו הדבר?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MISSOMA (@missomalondon) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MISSOMA (@missomalondon) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MISSOMA (@missomalondon) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MISSOMA (@missomalondon) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MISSOMA (@missomalondon) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MISSOMA (@missomalondon) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MISSOMA (@missomalondon) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MISSOMA (@missomalondon) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MISSOMA (@missomalondon) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MISSOMA (@missomalondon) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MISSOMA (@missomalondon) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MISSOMA (@missomalondon) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MISSOMA (@missomalondon) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MISSOMA (@missomalondon) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MISSOMA (@missomalondon) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MISSOMA (@missomalondon) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MISSOMA (@missomalondon) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MISSOMA (@missomalondon) on

השאירו תגובה