לראשונה בישראל: התשובה המקומית לשבוע האופנה לכלות

אחרי שכבשו את ניו יורק, המעצבים המקומיים חוזרים הביתה ל-CELEBRIDE, אירוע אופנת הכלות הראשון בישראל, שם יציגו את קולקציות 2019 ויכירו באופן אישי את הלקוחות העתידיות שלהן. האירוע, שיתקיים במתחם LAGO ב-24-25 בנובמבר בהפקתו של מוטי רייפ יכלול גם תצוגת אופנה חגיגית ולזה אנחנו לא יכולות כבר לחכות

מאת  | ‏ 24 אוקטובר 2018
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by BERTA (@berta) on

אחרי שהפיק בהצלחה את שבועות האופנה בתל אביב, מתפנה מוטי רייפ לאחד מענפי הייצוא החזקים בישראל – שמלות כלה.

יחד עם מרכז הכנסים והאירועים LAGO, רייפ מרים את CELEBRIDE, אירוע אופנת הכלות הראשון מסוגו בארץ שיתקיים ב-24-25 בנובמבר ויכלול 30 ממעצבי שמלות הכלה והערב המובילים בישראל.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ALONLIVNE (@alonlivne) on

את היומיים החגיגיים יפתח רייפ במה שהוא הכי מצטיין בו – ערב גאלה בשילוב תצוגת אופנה אותה הוא ינחה, שתכלול דגמים מובילים מקולקציות 2019 של מעצבי הכלה הישראלים, ביניהם: ברטה, ענבל דרור, גליה להב, לי גרבנאו, אלון ליבנה ועוד – שמות הבולטים זה מספר שנים בתעשיית החתונות העולמית. 

יום לאחר התצוגה יפתח ב-LAGO מתחם שואורום ענק אליו מוזמנות כלות עתידיות והמלוות אותן, שם תוכלנה להכיר את המעצבים, לראות מקרוב את הקולקציות ולתאם פגישות אישיות למדידות בסטודיו. בין לבין יתקיימו במתחם מיצגי אופנה, מוזיקה ומתחם קולינרי שיעניקו השראה לעונת החתונות הבאה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lee Petra Grebenau (@leegrebenau) on

"תעשיית אופנת הכלות בישראל קיבלה תנופה בשנים האחרונות, זהה לזאת שזכתה תעשיית בגדי הים בשנות השבעים והשמונים" מסר רייפ בהודעה לעיתונות.

"מעצבי אופנת הכלות זוכים בימים אלה להצלחה רבה ברחבי העולם ובארה"ב בפרט, ואנו מאוד גאים שתעשיית האופנה הישראלית מככבת בעולם. אנו נרגשים ושמחים להעניק לאופנת הכלות הישראלית פלטפורמה להציג את כשרונותיהם".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Galia Lahav (@galialahav) on

השאירו תגובה