הכי מגעיל: ההזמנה מאסוס נגמרה בסיוט
נכון שכל היופי בקניות אונליין הוא שאפשר גם להחזיר פריטים שלא מתאימים, אבל נראה שיש מי שמנצל את האופציה הזאת עד הקצה. לקוח מזועזע קיבל משלוח מהרשת הבריטית, והופתע לגלות בתוך השקית נעליים משומשות ומלוכלכות, כולל הגרב של הלקוח הקודם שנעל אותן בפנים
רק לאחרונה סיפרנו כאן על החוויה הנוראית שעברו כמה מלקוחות אסוס, שנכנסו לרשימה השחורה של אתר השופינג החשוב בעולם רק משום שהתלוננו על חבילה שלא הגיעה. עדיין לא נרגענו מזה וכבר מגיעה ידיעה חדשה שמאירה את האתר באור, איך לומר, לא מדהים.
לקוח מאוסטרליה הזמין מאסוס זוג סניקרס שוות של אדידס וקיבל הפתעה – נעליים משומשות. ברור שלעתים לקוחות מזמינים, מודדים ומחזירים פריטים, לכן יכול מאוד להיות שהפריטים החדשים שאנחנו אוספים מהאסוסיה כבר נמדדו על ידי אחרים. אבל כאן מדובר במקרה מעט שונה.
רוס קטנזריטי, שמתגורר בסידני, צייץ בטוויטר על החבילה שקיבל, עם זוג סניקרס שכל התגיות הוסרו מהן, שאריות לכלוך מהרחוב נותרו על הסוליות והשיא – בתוך אחת הנעליים היה תחוב גרב משומש. "אני בטוח שהם שולחים את הפריטים שאנחנו מחזירים כל הזמן", הוא צייץ בזעם, "אבל אולי לפחות פאקינג תבדקו אותם ותנקו אותם? ואל תשלחו עם גרב פאקינג משומש?".
שירות הלקוחות של אסוס מיהרו לצייץ חזרה: "היי רוס, אנחנו מצטערים לשמוע. בבקשה שלח לנו הודעה פרטית ונבדוק את העניין עבורך", אבל נראה שהחוויה הטרידה את קטנזריטי במיוחד, והוא צייץ בחזרה: "אני סיימתי. ברצינות, יש לי בחילה".
מישהו יכול לשים קישור לכתבה שהם דיברו עליה בהתחלה: "רק לאחרונה סיפרנו כאן על החוויה הנוראית שעברו כמה מלקוחות אסוס"
מאת: עדי | 24 באוקטובר 2018 | 11:35הזמנתי נעליים מאסוס שעלו 59 לירת סטרלינג.הוספתי עוד 10 לירות סטרלינג כדי שהם יגיעו עד תאריך מסויים במשלוח מהיר. את הנעליים לא קבלתי ובאיחור של מספר שבועות קבלתי הודעה שאני צריכה לשלם מכס .על מה צריך לשלם מכס?על 300ומשהו שח?על נעליים?בקיצור את הנעליים לא קבלתי וגם לא את הכסף ששלמתי
מאת: אנונימי | 24 באוקטובר 2018 | 11:08גם אני קיבלתי מאסוס שמלה משומשת עד הקצה עם ריח אויים של גוף שהזיע בו לפחות שבועה וגם זה לא מספיק היו גם מלא קדורים מתחת לבית השחי ולכל האורך של השמלה . מיד דיווחתי אל זה לאסוס אז הם הסקימו לי להחזיר שמלה ואף לפצות לי דמי משלוח … יפה … אבל… איך דבר כזה יכול לקראת מה הם לא בודקים דברים שמחזירים להם? באיזה מצב הם?
מאת: סתיו | 24 באוקטובר 2018 | 01:03איפה המשוב שלי על usp הגרועים? נשלח לפני כמה דקות
מאת: שרית | 24 באוקטובר 2018 | 00:30וגם לי יש מגעיל: צעיף בודד שנשלח מפריז לפני שבועיים בשילוח מהיר דרך ups בעלות 30 יורו (המשלוח עצמו ללא הצעיף)- תקוע בupsלאחר שהודיעו לי כבר שיחכה לי בנקודת איסוף..הודיעו ונעלמו.
מאת: שרית | 24 באוקטובר 2018 | 00:28שאחכה על הקו שלהם שוב ואקבל התקף לב?
בקיצור: לא רק חסכני אסוס סובלים
הזמנתי סריג מסויים ובמקום קיבלתי סוודר ענק ולא דומה למה שהזמנתי שלחתי את החבילה חזרה והחזר כספי לא הוחזר .
מאת: רינה | 23 באוקטובר 2018 | 23:38תודה לאסוס לא אקנה יותר.ס
גם לי זה קרה השבוע- נעליים של נייק ששילמתי תוספת כסף משום שחרגו מ-75$ המותרים הגיעו אחרי שנעשה בהם שימוש.
מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) | 23 באוקטובר 2018 | 20:59לכאורה רק מדידה אבל יש תחושה שגם מעבר – במיוחד שהחלק הקדמי של נעל ימין הגיע ממש מתוח ובבד החצוני נוצר נתק בעקבות זאת…
תחושה מבאסת אבל לא היה לי כוח להתעסק עם החזרה אז ויתרתי על נעליים יקרות