זהירות: אם תעשו את זה, אסוס יחסמו אתכם

מספר לקוחות מדווחים כי הם לא יכולים לקנות עוד ברשת הבריטית, אחרי שהתלוננו כי החבילה שהזמינו לא הגיעו אל יעדה ונכנסו לרשימה השחורה. לא דמיינו שיש דרגות כאלה של אכזריות

מאת  | ‏ 15 אוקטובר 2018
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ASOS (@asos) on

אסוס, האתר שרבות מבנות ישראל נרדמות בחיקו בלילה, מקבל מספר אדיר של הזמנות בכל רגע נתון. עכשיו חלק מהמזמינות המכורות צריכות להיזהר, מאחר שמסתמן כי הן עשויות למצוא את עצמן נעולות מחוץ לכל הפאן. האתר זוכה לקיתונות זעם לאחר עדויות וקיטורים פומביים שונים, מלקוחות שהוחרמו ונאסר עליהם להמשיך ולרכוש בו.

הדוגמנית לוסי מקלנבורג, כוכבנית ריאליטי בריטית, הייתה אחת היותר פומביות שהתלוננו בטוויטר. היא סיפרה שהזמינה מתנה יקרה לחבר שלה, אלא שהמתנה לא הגיעה בדואר. היא לא הייתה מאוד מרוצה מהנושא, התלוננה ואז קיבלה אימייל מאסוס המבשר לה שהיא חסומה. במגזין "מטרו" הבריטי מדווחים שההשפלה לא עברה בשתיקה, ומיד גררה גם גל תגובות metoo# שמתארות מקרים זהים. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ASOS (@asos) on

"קרה לי בדיוק אותו הדבר לפני חודש!", כתבה משתמשת בשם קריס גיל. "אחרי כמעט חודש שרבתי איתם על החזר שהגיע לי, ולא נכנס, אסוס העבירו את הכסף אבל לא הסכימו שאזמין שוב. זה שירות לקוחות ברמה מאוד נמוכה". הרבה אנשים נוספים מתקשים להבין את ההיגיון מאחורי החסימות, שמפתיעות דווקא לקוחות טובים ונאמנים. "בדרך כלל הסיבה שקמעונאי רשת יסרב למכור ללקוח תהיה חשד למרמה, אם, למשל, מזמינים משהו וטוענים שהוא לא הגיע. כשפעילות כזאת חוזרת על עצמה, יש סיבה לדאגה. אבל אלה מקרים שונים".

מומחים שנדרשו למקרים הללו טוענים שאסוס מנסה לשמור על עצמה, ושבמקרה כזה כדאי להצטייד בעורך דין, מה שמיד יזמן תשומת לב מיוחדת ורצינית למקרה מצד חברת הענק. אם אין זמן או כסף לכך, הם ממליצים לכתוב מכתב רשמי למשרדים הראשיים, או לנסות לעשות רעש ברשת. גם זה עובד לפעמים. אסוס בינתיים לא נותנים הסבר גורף לתופעה, ומסתפקים בתגובה רשמית די מתחמקת: "אנחנו מעוניינים להעניק לכל לקוחותינו חוויית קנייה נהדרת באסוס, ועובדים יחד עם לוסי כדי להבין מה קרה במקרה הספציפי הזה". ראו הוזהרתן – לא משחקים עם אסוס.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ASOS (@asos) on

השאירו תגובה