קירוב לבבות: כשהאחים מגבעת שמואל הלבישו את ג'יג'י חדיד

בפעם הראשונה חשבנו שזה מקרי, אבל מסתמן שמדובר במגמה – ג'יג'י היא לקוחה של המותג "אורבן סופיסטיקיישן", לו אחראים שני צעירים ישראלים שנמצאים בעיצומו של השירות הצבאי. "גם אותנו זה תפס בהפתעה", מספרת המעצבת לנוכח הפרגון בעולם

מאת  | ‏ 7 אוקטובר 2018
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Urban Sophistication Inc. (@urbansophisticationtm) on

בכל פעם שאושיה בינלאומית בוחרת במותג ישראלי זה מרגש, אבל כשמדובר בלייבל הקטנטן "אורבן סופיסטיקיישן" מאחוריו עומדים נטע ואלעד ים – שני אחים עתודאים מגבעת שמואל, וכשהלובשת היא ג'יג'י חדיד, זה מרגש פי כמה. ביום שישי האחרון הסופרמודל יצאה לסיבוב בניו יורק כשהיא לובשת סוודר מותאם אישית של השניים ועליו שמה, בלוק סטריטי שחור-לבן שכלל גם סקיני ג'ינס, מגפונים שחורים ושיער גולש.

הרומן של חדיד עם "אורבן סופיסטיקיישן" התחיל לפני  קצת יותר מחצי שנה, אז היא נצפתה עם קייס לסלולרי מבית המותג שעליו הכיתוב: "הרשתות החברתיות גורמות לפגיעה חמורה בבריאות הנפשית". האקססורי בעל המסר תפס את עיניהם של מגזינים בינלאומיים שפרסמו את התמונות, ומאז הדוגמנית, שיכולה לבחור כל פריט מכל בית אופנה יוקרתי שרק תחשוק בו, חרשה על הקייס המדובר ותועדה עמו באינספור תמונות פפראצי ופוסטים אינסטגרמיים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Urban Sophistication Inc. (@urbansophisticationtm) on

גם הפעם העולם לא נותר אדיש לפריט הייחודי, וב-Daily Mail הבריטי מיהרו להשתפך עליו. "בין אם היא על המסלול או מטיילת ברחובות ניו יורק, ג'יג'י חדיד לא יכולה לעשות טעויות אופנתיות, וכשראינו אותה באנסמבל המונוכרומטי הזה לא יכולנו שלא להפוך ירוקים מקנאה", כתבו שם והמשיכו לפרגן: "אם תרצו גם אתם לחקות את הלוק תשמחו לשמוע שהסוודר ניתן לרכישה אונליין, והחדשות המרגשות הן שתוכלו להתאים אותו אישית עם שמכם".

"גם אותנו זה תפס בהפתעה", מספרת המעצבת נטע, שמצליחה לעשות את כל זה בזמן הלימודים בבר אילן יחד עם אחיה אלעד, שנמצא עכשיו בעיצומו של השירות הסדיר בפרקליטות הצבאית. "שלחנו לסטייליסטית של ג'יג'י כמה פריטים אבל אף פעם אי אפשר לדעת אם היא באמת תלבש אותם. היא קיבלה את הסוודר כבר בתחילת חודש האופנה, עם אופציות מותאמות אישית עבור ג'יג'י, בלה ודוגמניות נוספות, ורק עכשיו כשהוא הסתיים היא החליטה להלביש אותה בו".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Urban Sophistication Inc. (@urbansophisticationtm) on

זה כנראה לא במקרה. הסוודר הוא חלק מקו ה-Fashion month tour merchandise , אותו מוציאים ב"אורבן סופיסטיקיישן" כבר שלוש עונות בתקופת שבועות האופנה העולמיים. "הקונספט היה לדמות את כרטיסי הדוגמניות שמסודרים מאחורי הקלעים של התצוגות, עם הלוקים המתוכננים ושמות הדוגמניות שמשורבטים עליהם", נטע מסבירה. "ככה כל מי שלובש את הסוודר הוא חלק מהרעיון הגדול".

אולי זאת הדרך של ג'יג'י למתוח עוד קצת את תחושת ההיי מהחודש העמוס ביותר בתעשיית האופנה, גם עכשיו כשכבר חזרה אל השגרה. יכול להיות שמדובר בוורקוהולית?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Urban Sophistication Inc. (@urbansophisticationtm) on

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Urban Sophistication Inc. (@urbansophisticationtm) on

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Urban Sophistication Inc. (@urbansophisticationtm) on

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Urban Sophistication Inc. (@urbansophisticationtm) on

השאירו תגובה