יש לה קייס: גם ג'יג'י חדיד מאוהבת במותג הישראלי הזה

נטע ואלעד ים, אחים מגבעת שמואל, גילו שג'יג'י חדיד אימצה את קייס הטלפון אותו עיצבו כשראו את הכותרות בעיתונות האופנה העולמית. עם פריטים שנמכרים באורבן אאוטפיטרס, השניים עדיין מתרגשים: "מדהים לראות מישהי בסדר גודל הזה עם פריט שלנו, זה נותן נופך אחר לקולקציה"

מאת  | ‏ 25 פברואר 2018

ג'יג'י והקייס (צילום: splash news)

ג'יג'י והקייס (צילום: splash news)

בפעם הקודמת שדיברנו עם נטע ואלעד ים, אח ואחות עתודאים מגבעת שמואל ומייסדי המותג אורבן סופיסטיקיישן, פריטים שלהם החלו להימכר ברשת אורבן אאוטפיטרס העולמית. אז הם הבטיחו לנו שהם ממש לא מתכוונים לעצור, ונראה שהם עומדים במילה שלהם. השבוע צולמה לא אחרת מאשר ג'יג'י חדיד, כשהיא נושאת קייס לסלולרי הישר מהקולקצייה החדשה של הלייבל הישראלי.

על הקייס, שמחירו 35 דולר, מופיעה אזהרה למשתמש: "הרשתות החברתיות גורמות לפגיעה חמורה בבריאות הנפשית". חדיד נשאה אותו בתוך תיק קטנטן (הז'אנר החביב עליה לאחרונה), כך שהמסר הנוקב בצבץ מתוכו באופן מושלם והצליח למשוך אליו את תשומת הלב הראויה.

במגזין "אל" הבחינו באקססורי והקדישו לו אייטם. "ג'יג'י חדיד יודעת שהטאצ'ים הקטנים עושים את כל ההבדל", כתבו שם, "לא ברור אם מדובר בתזכורת לעצמה או במידע לטובת הציבור, אבל אין ספק שזהו פריט סטייטמנט". גם במגזין W פירגנו וקבעו: "זאת תזכורת שכולנו יכולים להרוויח ממנה".

"אנחנו בקשר עם הסטייליסטית של ג'יג'י כבר תקופה", מספרת נטע ים. "זה התחיל מהאינסטגרם ובהמשך שלחנו לבקשתה כמה מוצרים, אבל לא ידענו שזה עומד לקרות. היא מקבלת אלפי פריטים ממותגים שונים ואין שום הכרח שבאמת ייעשה בהם שימוש. גילינו שג'יג'י הלכה עם הקייס רק כשראינו את ההתייחסות אליו בתקשורת".

"חוץ מהעובדה שמדהים לראות מישהי בסדר גודל הזה עם פריט שלנו, זה נותן נופך אחר לקולקציה", מסבירה המעצבת הצעירה. "אנחנו מנסים לבטא את השיח שיש בתרבות הפופ היום, וכשאייקון מאותה התרבות באמת מאמץ את המותג זה משלים את התמונה ואת הסיפור שאנחנו רוצים לספר". כשנשאלה האם לדעתה חדיד, שאחותה לקחה בעבר חלק בהפגנות פרו-פלסטיניות, מודעת לכך שמדובר במוצר עם שורשים ישראליים, השיבה נטע: "הפריטים שלנו מיוצרים ונשלחים מניו יורק, אז רוב הסיכויים שאין לה מושג".

מעבר להקשר הפוליטי, אפשר בהחלט להבין את החיבור המיידי של ג'יג'י למסר שעל כיסוי הטלפון החדש שלה. חדיד דיברה בעבר על הנושא בפתיחות וסיפרה כי היא משתדלת לקחת בכל תחילת שנה חודש של חופשה מהרשתות השונות. "זה מעצים, לא רק למי שנמצא באור הזרקורים אלא לכולם", אמרה. "הרבה אנשים מרגישים שזאת זכותם לראות מה קורה בחייהם של אחרים, זה מטורף. בסופו של דבר אני מחליטה מה להראות לעולם, ומותר לי לקחת הפסקה מתי שמתחשק לי. כשאחזור, אם תתמכו בי ותמשיכו לעקוב אחרי זה יהיה נהדר. אם תתעצבנו בגלל שאני רוצה להיות אנושית לחודש, אולי אני בכלל לא רוצה את העוקב שלכם". יו גו ג'יג'י, אנחנו אחריך.

 

 

 

השאירו תגובה