הנעליים היקרות בעולם: סטילטו ב-62 מיליון שקלים

מותג הנעלה מדובאי חבר לחברת תכשיטים מקומית כדי לייצר את הנעליים היקרות ביותר בעולם. התוצאה – מפגן מופרך של זהב, יהלומים והרבה טעם רע. האינטרנט, כמובן, לא נשאר אדיש

מאת  | ‏ 2 אוקטובר 2018

הכי יקרות שיש (צילום: Jade Dubai)

הכי יקרות שיש (צילום: Jade Dubai)

תמיד חלמתן להרגיש כמו סינדרלה? במקרה שוכבים לכן בבנק 60 ומשהו מיליון שקלים? אם עניתן "כן" על שתי השאלות הללו, מצאנו את הרכישה הבאה שלכן.

"נעלי התשוקה" הוא שמן של נעלי עקב מוזהבות המשובצות במעל 100 קראט של יהלומים, יצירה משותפת של מותג ההנעלה Jada Dubai וחברת התכשיטים Passion Jewelers, המוצגת בימים אלו במלון הפאר בוראז' אל עראב בדובאי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by JADA DUBAI (@jadadubai) on

הבחירה להציג את הנעליים המנקרות עיניים האלו בדובאי היא כמובן לא מקרית. "יש לנו כמה רוכשים פוטנציאלים כאן", סיפר לסוכנות רויטרס יו"ר Passion Jewelers, המני קרמצ'אנדני. "דובאי היא הרי עירם של המיליונרים והמיליארדרים". קרמצ'אנדני מוסיף כי הזוג המוזהב הזה הוא רק הספתח, ובקרוב יצטרפו עיצובים נוספים, הכוללים אבני ספיר ואודם.

כמובן שהאינטרנט לא יכול היה להישאר אדיש כלפי מוצר צריכה בסיסי שכזה, והציוצים בטוויטר חגגו. "CNN סטייל דיווחו על נעליים בשווי 62 מיליון שקלים. מעולה! עכשיו יהיה לי מה ללבוש עם חזיית 40 מיליון דולר שלי מוויקטוריה'ס סיקרט"; "דחפו יהלומים יקרים על זוג נעליים מפריימארק, ואז צבעו הכל בזהב. אמנותי"; והפייבוריט האישי שלנו: "הנעליים האלו צריכות להגיע עם 12 חדרי שינה, 10 חדרי אמבטיה, מגרש גולף וחווה".

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by JADA DUBAI (@jadadubai) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ShoetingStar (@shoe_ting_star) on

השאירו תגובה