בגיל 7, הארפר סבן בקהאם בשער ראשון לווג

מגזין ווג הבריטי החליט להרים לוויקטוריה בקהאם לכבוד עשור למותג האופנה שלה והזמין את כל ילדי המשפחה (כולל הכלב) לשער חגיגי. אבא דיוויד אמנם נעדר מהתמונה אבל מפרגן לאשתו ואם ילדיו בפוסט מרגש במיוחד. אין ספק, זו המשפחה המלכותית האמיתית

מאת  | ‏ 4 ספטמבר 2018

ויקטוריה, הילדים והכלב על שער ווג הבריטי (צילום: מייקל ינסן לווג, סריקה)

ויקטוריה, הילדים והכלב על שער ווג הבריטי (צילום: מייקל ינסן לווג, סריקה)

רגע אחרי שהגבות הדקות של ריהאנה עשו רעש מסביב לעולם על שער גיליון ספטמבר של המגזין בעריכתו, חוזר אדוארד אנינפול, העורך המדובר של הווג הבריטי, לייצר סערה חדשה.

הפעם, כיכובה של משפחת המלוכה הבריטית. לא זו של הארמון, אלא זו של כר הדשא והמסלולים, הלא הם הבקהאמים.

 

A post shared by British Vogue (@britishvogue) on

חיי המשפחה של כוכב הכדורגל הענק ומעצבת האופנה המפורסמת מספקים לא מעט רגעי הסתקרנות בינלאומית, וסיפור שער המגזין, המלווה בסדרת צילומים אישית הוא הצצה ייחודית ומרעננת לחיי המשפחה שמפזרת ברגיל רק פירורים באמצעות האינסטגרם וסיקורים במדורי החברה והרכילות.

הפעם, ניסה אנינפול להגיע איתם לרבדים אחרים. "מה שהיה ברור לי בהכרות איתם לאורך השנים", הוא מספר למגזין, "זה שמעבר להבזקי הפפראצי, המיתוג האישי המופלא, השליטה במדיה החברתית והמיומנויות הספורטיביות והאופנתיות, מסתתר העסק היומיומי של חיי משפחה".

 

A post shared by British Vogue (@britishvogue) on

במרכז צילום השער ניצבת לה המלכה האם בחולצה קריספית לבנה כשהיא מוקפת בארבעת ילדיה: הארפר (7), קרוז (13), רומיאו (16) וברוקלין (19). הסטיילינג נינוח, ספורטיבי מעט, ומציג צד חמים ומרוכך יותר של האישה שעשתה מהפך קרייריסטי משוגע ואוחזת באימפריה אופנתית מרשימה שחוגגת עכשיו עשר שנים.

בשער נוסף, השמור למנויים למגזין, הילדים מפנים את מקומם לדיוויד, הפעם הוא בחולצה קריספית לבנה בעוד שוויקטוריה בבגד ים שחור של Eres וקרדיגן בעיצובה.

 

A post shared by British Vogue (@britishvogue) on

בתמונה אחרת מתוך ההפקה המפוארת מצטרף גם אבא דיוויד ללרגע משפחתי על הדשא. הילדים משתעשעים ברובי מים וההורים המרוצים מפריכים שמועות על בעיות ביחסים. "אנשים ממציאים דברים על היחסים שלנו כבר 20 שנה", ויקטוריה אומרת בקשר לרכילויות, ומוסיפה כי למרות שהיא ודיוויד כבר רגילים לכך, ההשפעה שלהן על מעגל האנשים הקרוב אליהם אינה הוגנת. 

מרגש מכל היה הפוסט באינסטגרם שהרים דיוויד לאשתו האהובה. "ויקטוריה עבדה הרבה זמן וקשה כדי לבנות מותג מצליח ומדהים בעשר השנים האחרונות ואני כל כך גאה בה. אני שמח להיות בפוזיציה שאני יכולה לתמוך בחלומותיה". היש דביק ומפרגן מזה? בינתיים נצטרך לחכות עד שיהיה לנו עותק פיזי בידיים כדי להביא עוד פנינים משתפכות.

 

A post shared by British Vogue (@britishvogue) on

השאירו תגובה

 

  • חחחח היא מתוחה מהתחת היא כבר לא יכולה לחייך — חחחח בובת מין גועל

    מאת: שון |‏ 4 בספטמבר 2018 | 14:17