אחרי תקופה של שקט: מלניה חזרה, והיא הורסת מתמיד

ימים לא פשוטים עוברים על הזוג טראמפ, אבל בסוף השבוע הם הציגו הופעה זוגית יציבה במהלך ביקור בבית חולים לילדים. דונלד היה...ובכן, דונלד, אבל מלניה שוב הצליחה לשמוט לנו את הלסת לרצפה

מאת  | ‏ 26 אוגוסט 2018

יש דברים כמוה? (צילום:  Alex Wong/Getty Images)

יש דברים כמוה? (צילום: Alex Wong/Getty Images)

בסופו של אחד מהשבועות המאתגרים ביותר שעברו על נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ ומלניה הפציעו בהופעה זוגית אפופת חוסן בבית חולים לילדים באוהיו. המצב הרגיש של הנשיא רק הגביר את העניין בבחירות האופנתיות של מלניה, וזו לא אכזבה בחליפת חצאית משובחת של מייקל קורס, כשהז'קט מונח ברישול מאופק על כתפיה (טריק סטיילינג שחביב עליה במיוחד) ונותן את הטאץ' האחרון להופעה.

זוהי לא הפעם הראשונה שבה מלניה שמה מבטחה בעיצוביו של קורס, מעצב העל האמריקאי שדווקא מזוהה עם המחנה של הילארי קלינטון. גם הבחירה בחליפה לבנה לא מציגה טוויסט מפתיע בקו האופנתי המזוהה עם הגברת טראמפ – היא השתמשה במראה הצחור והרשמי גם בהזדמנויות אחרות כמו הביקור של בישראל במאי 2017.

מייקל קורס ומנולו בלניק (צילום:  Alex Wong/Getty Images)

מייקל קורס ומנולו בלניק (צילום: Alex Wong/Getty Images)

הפעם ההופעה הייתה משויפת במיוחד, עם התוספת המחמיאה של חולצת הנקודות של סן לורן ועקבי הסטילטו המדויקים של מנולו בלניק. אף אחד לא התפלא על הבחירה במשקפי השמש השחורים והגדולים, שסייעו, כנראה, להרחיק את מה שמתחולל עמוק בפנים לאור המאורעות האחרונים.

ההופעה הזאת לא סיפקה מיני-שערורייה מז'אנר חולצת הפוסי של השבוע שעבר, והטוטאל-לוק המדויק נועד כנראה לשדר יציבות, חוסן ורשמיות. לאף מבקר, כך נראה, לא הייתה בעיה עם האנסמבל המחויט שקיבל חיזוק מהחולצה המחויטת ונעלי העקב האלגנטיות.

הופעה משויפת (צילום:  Alex Wong/Getty Images)

הופעה משויפת (צילום: Alex Wong/Getty Images)

אבל מי שחשב שהביקור הרשמי יעבור ללא שום רעש תקשורתי התבדה גם הפעם. למרות שהאאוטפיט של מלניה זכה לשבחים, הטוויטר געש דווקא מסיבה אחרת. בצילום מהביקור, בו הנשיא נראה ישוב לשולחן ציור עם ילדים מקומיים, הוא נתפס כשהוא צובע שלא כהלכה את הדגל האמריקני.

מלניה, יש לציין, לא חסה על החליפה הלבנה והסתכנה בישיבה ליד השולחן עמוס הטושים המלכלכים. גם היא, כנראה, לא צפתה מאין הלכלוך יגיע הפעם.

לא הכל זה שחור או לבן. או שמא...? (צילום:  Alex Wong/Getty Images)

לא הכל זה שחור או לבן. או שמא…? (צילום: Alex Wong/Getty Images)

מציגים יציבות (צילום:  Alex Wong/Getty Images)

מציגים יציבות (צילום: Alex Wong/Getty Images)

את הטושים, לפחות, היא שרדה (צילום: Alex Wong/Getty Images)

את הטושים, לפחות, היא שרדה (צילום: Alex Wong/Getty Images)

השאירו תגובה