מזהים את הילדה שהסתפרה בדיוק כמו האמא הסופרסטארית שלה?

הארפר סבן בקהאם המתוקה הצליחה לעורר הרבה רגשות השבוע, בפעם הראשונה כשנעלה עקבי סטילטו ובפעם השנייה כשקיצרה את מחלפותיה משמעותית בהומאז' לאמא ויקטוריה. אזהרת מתיקות ושיק

מאת  | ‏ 26 אוגוסט 2018
 

A post shared by Victoria Beckham (@victoriabeckham) on

כל אמא מפורסמת מודעת לכך שעד כמה שהמלתחה שלה נמצאת בבחינה מתמדת של הציבור, זו של ילדיה על אחת כמה וכמה. בסוף השבוע האחרון ויקטוריה בקהאם מצאה את עצמה בעיצומה של מיני סערה ויראלית לאחר שהעלתה תמונה של בתה הארפר בת השבע כשלרגליה נעלי עקב בגוון ניוד.

בדומה לביקורות התכופות שסופגת קים קרדשיאן על הבחירות האופנתיות שהיא עושה עבור הבת נורת' ווסט, גם העניין סביב הארפר הקטנה אינו יודע גבול. במיוחד אם אפשר להיתפס על איזה דיטייל קטן ודי אידיוטי ולדסקס אותו באריכות ברשתות החברתיות.

 

A post shared by Victoria Beckham (@victoriabeckham) on

הפעם היו אלה עקבי הסטליטו של הארפר שגרמו לרשת לצאת מגדרה, וגרפו לא מעט תגובות המבקרות את החופש האופנתי הלא הולם שהאם הפאשניסטה מעניקה לבתה. מי שהעמיק מבט בתמונה בוודאי הגיע למסקנה שבסך הכל מדובר במשחקי התחפשות של הארפר הקטנה, שהתכנסה לתמונה משותפת עם משפחתו של השף גורדון רמזי ופשוט לא הורידה מהרגליים את נעלי המשחק.

אחרי הכל, האב הגאה דייוויד כבר חשף בעבר את אהבתה של בתו הקטנה למשחק בעקבים גבוהים כשהעלה לחשבונו תמונה של זוג מגפוני עקבים אימתניים של ויקטוריה המעטרים את פינת המשחקים של הבת.

 

A post shared by David Beckham (@davidbeckham) on

אין זה סוד שהארפר נחשבת לאחת מבנות הסלבס הכי מעניינות ומדוברות של השנים האחרונות. עם התעצמות מעמדה של האם כאייקון אופנה בינלאומי גם הבת מקבלת עוד ועוד מאור הזרקורים הספק-מציק-ספק-מענג.

לויקטוריה, ככל הנראה, אין בעיה לחזק את מעמדה המתהווה של הבת ולאחר תמונת העקבים השנויה במחלקות היא העלתה שתי תמונות נוספות של הארפר חמושה בתספורת דנדשה והורסת במיוחד. לא לקח זמן רב עד שהרשת החלה לגעוש שוב ולהתפעל מהדמיון בין ה"בוב" העשוי להפליא של הבת לתספורת הקארה האיקונית של ויקטוריה. "כמה שיקי", הישטגה האם הגאה, ולנו לא נותר אלא להסכים.

 

 

A post shared by Victoria Beckham (@victoriabeckham) on

 

 

A post shared by pinkfreud (@bikotbitisortmag) on

 

 

A post shared by cruz7 (@davidbeckhams723) on

 

 

A post shared by Gems (@gemsfromaroundtheworld) on

השאירו תגובה

 

  • בבקשה תפסיקו לפרסם כתבות עם תמונות אינסטגרם, במחשבים מסוימים אי אפשר לראות את התמונות!

    מאת: קוראת נאמנה |‏ 26 באוגוסט 2018 | 15:44