הנעליים שהישראלים הכי אוהבים עוברות מתיחת פנים מרעננת

הן נוחות למרחקים, איכותיות לשנים וכנראה פופולריות כאן יותר מכל מותג אחר - אבל למגפי הבלאנדסטון האוסטרליות עדיין יש בעיה אחת קטנה: הן לא בדיוק מצטיינות בגזרת הסטייל. עכשיו מתמודדים בחברה הוותיקה עם הבעיה הזאת בחכמה ובאלגנטיות, ומספקים שדרוג מתבקש

מאת  | ‏ 12 אוגוסט 2018

אותה גברת בשינוי אדרת הכרחי (צילום: שי יחזקאל)

אותה גברת בשינוי אדרת הכרחי (צילום: שי יחזקאל)

לעם ישראל יש מקום חם בלב לכמה וכמה מותגי נעליים – חלקם ראויים בהחלט, חלקם קצת יותר מפוקפקים מבחינה אופנתית, וכולם מפגינים נוכחות עקבית ובולטת ברחובות ארץ הקודש בכל ימות השנה. אבל מעל הקרוקס, ההווייאנס והטימברלנד ניצבות תמיד הפייבוריטיות האולטימטיביות, האהובות, הנאמנות ואולי גם הנוחות והאיכותיות מכולן – הבלנדסטון.

מותג המגפיים שהוקם באוסטרליה בשנות החמישים של המאה ה-19 צעד מאז בנוחות מיטבית אל הקצה השני של העולם, וכמו תייר אוסטרלי שבא להתנדב בקיבוץ והתאהב בישראל – נשאר כאן ונכנס לכולנו ללב ולארון הנעליים. מגפי הצ'לסי המגושמים הפכו כבר מזמן לסימן ההיכר של ישראלים בחו"ל ומלצרים בתל אביב, וקשה להאשים אותם – כל מי שאי פעם הכניס את רגלו לתוך בלנדסטון יתקשה לחזור ולבלות את ימיו בסניקרס הסטנדרטיות, אופנתיות ומעודנות ככל שיהיו.

קלאסיקה ישראלית בלתי מעורערת (צילום: שי יחזקאל)

קלאסיקה ישראלית בלתי מעורערת (צילום: שי יחזקאל)

וזה אכן הקאץ' – מעבר לאיכות והנוחות הבלתי מעורערות, קיימת גם סוגיית הסטייל. המגפיים האוסטרליים אמנם לא נמצאים בראש רשימת פשעי הסטייל החמורים ביותר, ואפשר למצוא בהם גם איזה חן צבאי-גולמי שכזה, אבל הגסות הכללית שמאפיינת אותם בכל זאת מהווה גורם מרתיע מבחינה אופנתית. אלא שעל בלאנדסטון כמו על בלאנדסטון, תמיד אפשר לסמוך שיהיו שם בשבילנו – וכך קרה שבמטה החברה הוותיקה החליטו לשבור קצת את המסורת ולהתמודד עם הבעיה.

הפתרון פשוט, מתבקש, ולמעשה לא ברור איך זה לא קרה קודם: קולקציית החורף הקרובה של בלאנדסטון כוללת מספר דגמים המיועדים לנשים וכוללים עקב קטן וחמוד, שלגמרי מהווה את זריקת האלגנטיות היחידה שהנעליים האלה יכולות לקבל. התוצאה היא מגפוני צ'לסי קלאסיים ומנצחים, שרבות מאיתנו ודאי ימצאו את עצמן לא מורידות לרגע במשך כל החורף הקרוב.

להשיג באתר WESHOES

תגידו יפה שלום (צילום: שי יחזקאל)

תגידו יפה שלום (צילום: שי יחזקאל)

נראה שנוח להם (צילום: שי יחזקאל)

נראה שנוח להם (צילום: שי יחזקאל)

חורף חם לפנינו (צילום: שי יחזקאל)

חורף חם לפנינו (צילום: שי יחזקאל)

היוש (צילום: שי יחזקאל)

היוש (צילום: עמירם בן ישי)

השאירו תגובה