הדוגמניות הישראליות שוב מככבות בקמפיין בינלאומי ענק

התרגלנו לתזרים קבוע של בשורות טובות וגאוות לאומיות מכיוונן של שתי האיט-גירלס המקומיות, סופיה מצ'טנר ואביטאל לנגר, וגם הפעם הן לא מאכזבות. צמד החברות הטובות טסו לסן פרנסיסקו להצטלם לקמפיין של רשת Pull&Bear האהובה, והתוצאות המושלמות לפניכם

מאת  | ‏ 6 אוגוסט 2018
 

A post shared by Pull&Bear (@pullandbear) on

כשהקריירה שלך מתחילה בגיל 14 על המסלול של דיור בפריז, נדמה שאין יותר מדי לאן לעלות משם. אבל כיום, שלוש שנים אחרי הרגע האגדי ההוא, סופי מצ'טנר היא כבר פחות סיפור סינדרלה ויותר דוגמנית עובדת, מצליחה ומוכרת, שרק הולכת ומבססת את מעמדה הרותח בתעשיית האופנה העולמית.

אז אחרי שסימנה וי על מותגי על נוספים כמו ולנטינו ושאנל, ואחרי שקפה קמפיינים לרשתות הענק המשמעותיות בעולם – זארה, H&M, אורבן אאוטפיטרס, פריימרק ועוד – מוסיפה מצ'טנר שם נוסף לרזומה המפואר, כשהיא מככבת בקמפיין הבינלאומי של רשת Pull&Bear הספרדית.

סופיה מצ'טנר ל-Pull&Bear (צילום: יח"צ)

סופיה מצ'טנר ל-Pull&Bear (צילום: יח"צ)

"הצילומים נערכו בסן פרנסיסקו בחודש שעבר", מגלה לנו היום (ב') סופי. "זאת הייתה הפעם הראשונה של שלושתנו שם, והתרגשנו מאוד לנסוע ביחד". כשמצ'טנר אומרת "שלושתנו" היא מתכוונת למנהלת ובעלת סוכנות R&R, רותם גור, ולקולגה והחברה הקרובה, אביטל לנגר.

את פניה העוצמתיות של לנגר קשה לפספס בין תמונות הקמפיין לקולקציית סתיו 2018-2019, וגם היא לחלוטין מתבססת ככוכבת עולה, אחרי שכבר היממה אותנו על המסלול של שאנל ונצצה בקמפיין של H&M.

סופיה מצ'טנר ל-Pull&Bear (צילום: יח"צ)

אביטל לנגר ל-Pull&Bear (צילום: יח"צ)

"ממש התרגשתי כשרותם התקשרה לבשר לי על הקמפיין הזה!", סיפרה לנגר ל-FF. "זה מותג שאני מאוד אוהבת, ושמחתי לייצג אותו ביחד עם סופי שהיא אחת החברות הכי טובות שלי. היה לנו ממש כיף!". גור עצמה הוסיפה: "כשעלתה האופציה מפול אנד בר ששתי דוגמניות שלי ישתתפו ביחד בקמפיין שלהם, התפללנו וקיווינו שזה יקרה. זה הישג עצום עבור כל אחת מהן, עבור הסוכנות ועבור ענף האופנה הישראלי ששוב מספק נציגות ישראלית לאחד המותגים הגדולים והנחשבים בעולם".

סן פרנסיסקו עדיין בהתאוששות (צילום: יח"צ)

סן פרנסיסקו עדיין בהתאוששות (צילום: יח"צ)

עושה לנו חשק לחורף (צילום: יח"צ)

עושה לנו חשק לחורף (צילום: יח"צ)

זה לא מפסיק לרגש אותנו (צילום: יח"צ)

זה לא מפסיק לרגש אותנו (צילום: יח"צ)

עד הקמפיין הבא (צילום: יח"צ)

עד הקמפיין הבא (צילום: יח"צ)

 

השאירו תגובה