זה מדבק: האיט-גירלס הפסיקו להאמין במכנסיים

אחרי שג'יי לו כבר הדהימה אותנו השבוע ואחרי הכלה הבלתי נשכחת שהתחתנה בחולצה ותו לא, בלה חדיד דואגת להזכיר מה הייתה הראשונה ליישם את טרנד המכנסיים הנעלמים, כשהיא זורקת על עצמה חולצה גדולה ומוכיחה שבאופן רשמי - מדובר במגמה

מאת  | ‏ 2 אוגוסט 2018

מתקשות להתאים לטופ המהמם שבחרתן מכנסיים? ולמי בכלל יש כח למכנסיים בחום הזה? שתי השאלות הקיומיות הללו הן שהובילו לאחד הטרנדים החמים והמפתיעים של העונה, שמבשר כבר על הסתיו שמאחורי הפינה. מלבד העליה המטאורית במכירות הטייץ אה-לה-קרדשיאן, זו אינה השעה היפה של המכנסיים, ומובילות דעה רבות פשוט זונחות אותם, ועוברות לחולצת אוברסייז ונעליים.

אחרי שג׳ניפר לופז הרסה את הבריאות  והרימה גבות עם לוק שכלל חולצה מחוייטת וזוג מגפיים שעשויים ממכנסי ג׳ינס, אבל לא כלל מכנסיים, מגיעה בלה חדיד ומראה איך עושים את זה הרבה פחות מתאמץ, יותר קז׳ואלי, ועדיין סקסי ואפקטיבי. רחובות ניו יורק נהנו מרגליה השזופות של בלה בכפכפי מיולז שחורים/שקופים, ומעל רק חולצת אוברסייז של טומי הילפיגר, וזהו.

 

A post shared by Celebrities (@celebritistyl) on

אמנם רגליה של בלה היו חשופות, אבל הידיים היו מכוסות בשרוול ארוך, והחולצה הזו היא חלק מקולקצית הסתיו של המותג עמו משתפת אחותה פעולה כבר זמן רב. למעשה, שלושת האחים, אנוואר, בלה וג׳יג׳י, צעדו בתצוגה של טומי בפברואר האחרון. אין ספק שהשילוב בין של חולצה ארוכה ומחסור במכנסיים מייצר משחק מחבואים נחמד.

הטרנד המתריסני הזה נמצא בשיאו. זו ממש לא הפעם הראשונה שאנחנו נתקלים בבלה חדיד ללא מכנסיים, אבל אפשר לציין עוד כמה נשים מרשימות שלא חששו מפפראצי ויצאו לפגוש את העולם לאחרונה רק בחולצה ונעליים, או ברוב המקרים מגפיים, ביניהן בלייק לייבלי, היילי סטיינפלד, קריסטן סטיוארט, משפחת קרדשיאן-ג׳נר ועוד. לרוב הנטייה היא לבחור בסוודר סרוג גדול מימדים, סווטשירט ספורטיבי עם לוגו מובחן, כמו במקרה שלפנינו, או בניגוד מוחלט, בבלייזר מחוייט שמשמש כשמלה, ממנו ניתן להשמיט גם את החזיה ללוק קטלני במיוחד.

 

A post shared by (@bellahadid) on

 

A post shared by Chris Appleton (@chrisappleton1) on

 

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 

A post shared by Blake Lively (@blakelively) on

 

A post shared by Hailey Baldwin (@haileybaldwin) on

השאירו תגובה