הבלוק בהלם: ג'יי לו בלי מכנסיים, אבל עם מגפיים משוגעים

ג'יי לו חגגה לא מזמן את יום הולדתה ה-49, ולמרות שהיא נמצאת באור הזרקורים כבר לא מעט זמן היא עדיין מצליחה להפתיע. השבוע היא היממה אותנו עם לוק חסר חלק תחתון, עליו מפצים מגפי דנים עם עקבי סטילטו שפשוט אי אפשר להוריד מהם את העיניים. ריהאנה מי?

מאת  | ‏ 1 אוגוסט 2018
 

A post shared by The Mood (@themoodmagazine) on

ג'ניפר לופז היא מין מוטציה על-טבעית, ונראה שהזמן והיא מתנהלים בשני צירים מקבילים שלעולם לא נפגשים. רק לאחרונה חגגה הגברת, יחד עם התאומים והבויפרנד אלכס רודריגז, את יום הולדתה ה-49 בחופשה מפנקת באיי הבהמה. מאז שחזרה היא משחררת לוק אחר לוק ומוכיחה שאין מעודכנת ממנה, ושהיא עדיין מובילת טרנדים לפחות כמו כל המשפיעניות הצעירות בסביבה.

בגיל שבו נשים רבות מרכיבות מלתחה מטוניקות וטייטסים, ג'יי לו בחרה לצאת לעיני הפפראצי, בדרכה לתוכנית הוותיקה TRL, ללא מכנסיים בכלל. כמעט השכיחו את העניין הזה מגפי סטילטו שהם בעצם כמו שני שרוולי ג'ינס, כולל החגורה, שמשתופפים להם מטה מעל לברך ויוצרים לוק עם אפקט מבלבל. המגפיים המדוברים, שלגמרי נראים כמו משהו שריהאנה וקים קרדשיאן יריירו עליו, הם יצירה של ורסאצ'ה. הם כוללים גם את סמל מדוזה המפורסם של הליייבל, וגרסה דומה להן נראתה לאחרונה גם על אריאנה גרנדה.

 

A post shared by Chris Appleton (@chrisappleton1) on

ליד הנעליים היו גם תיק שחור של הרמס וחולצה לבנה אוברסייז של בית האופנה הצרפתי פוארה. גם השיער של ג'יי לו היה מאוד קרדשיאני, עם תוספות בהירות וארוכות. אולי זה בגלל שמעצב השיער שלה כרגע הוא אותו אחד שאחראי על המחלפות של קימי ועל הקארה החדש שלה, כריס אפלטון

ג'יי לו תקבל בקרוב תואר משמעותי – פרס מפעל חיים על שם מייקל ג'קסון בטקס של MTV, שמוקיר את תרומתה לחיינו בעשרים השנים האחרונות. הלוק הזה, אותו לבשה כשהתבשרה על העניין בתוכנית, רק הראה שהיא לא הולכת בקרוב לשום מקום.

מגפי ג'ינס, כולל החגורה (צילום: אינסטגרם, versace)

מגפי ג'ינס, כולל החגורה (צילום: אינסטגרם, versace)


 

A post shared by Amy Smith (@a_chic_joint) on

 

 

A post shared by chanelle (@jloverbby) on

 

 

A post shared by Jennifer Lynn Lopez(@bronx.jlover) on

 

 

A post shared by chanelle (@jloverbby) on

 

 

A post shared by EMPIRE MINDZ (@maxhypechanneltv1) on

 

 

A post shared by ENT News Flow (@entnewsflow) on

 

 

A post shared by Media Butter (@themediabutter) on

השאירו תגובה