עושה עלייה: המעצב הרותח בעולם מגיע לישראל

המותג שכבש את ליבן של כל הפאשניסטות, החל מג'יג'י חדיד ועד ביונסה, מגיע לעשות שמות בארץ. יכול להיות שבקרוב גם אנחנו נחבוש כובעי ענק ונאפסן את חפצינו בתיקים קטנטנים?

מאת  | ‏ 24 יולי 2018
 

A post shared by SIMON PORTE JACQUEMUS (@jacquemus) on

אם יש מעצב שהברנז'ה האופנתית אוהבת לאהוב בימים אלו, הרי שזהו סימון פורט ז'אקמוס. ילד הפלא הצרפתי שכבש את ליבם של מבקרי האופנה הפך בעונות האחרונות לכוכב עולה בשמי התעשייה.

בניגוד למעצבים עולים אחרים, שעבודתם זוכה ללחשושים של השתאות והערכה במסדרונות המגזינים, הבשורה הז'אקמוסית הצליחה לגבור על משוכה רצינית ולצבור אהדה גם בקרב הגרעין הקשה והנחשק ביותר של סלבריטאיות העולם. התוצאה? נוכחות ויראלית חסרת תקדים שהופכת את עיצוביו להיסטריה בינלאומית.

 

A post shared by (@bellahadid) on

כבר כתבנו כאן בעבר על כובע הקש הענקי  של המותג ועל חולצת ה"סמבה" שאף כוכבת לא מרשה לעצמה לפספס. לרשימת הפריטים הנחשקים ניתן לצרף עכשיו גם את סדרת תיקי המיני-לוגו והנעליים הא-סימטריות המסתמנות כקראש פאשניסטי בהתהוות. עכשיו, כשכבר לא צריך לפנטז על פריטי המותג מרחוק וניתן להשיגם בארץ ברשת FACTORY54, יש לכולנו הזדמנות להציץ מקרוב בחומרים מהם עשוי הייפ אופנתי.

קשה לכנס ברשימה אחת את כל השמות שפרגנו למעצב הצעיר, אבל אם בכל זאת מתעקשים לרכז כמה מהמובילים אי אפשר שלא לפנות את קדמת הבמה לחבורת קרדשיאן-חדיד. בין אם מדובר בקנדל או בקים, בבלה או בג'יג'י, הפרגון הוא גורף ומרשים. עוד מפורסמות המשתייכות לז'אנר חובבות המותג הן אמילי רטאייקאוסקי, סלינה גומז וריהאנה. פנלופה קרוז, דואה ליפה וביונסה הן עוד שגרירות מוצלחות ומוכרות במיוחד.

 

A post shared by @skybluepeaches on

הניסיונות לפצח את הנוסחה של ז'אקמוס מתרכזים במשב הרוח הרענן שהוא הפיח בזירת האופנה הפריזאית. הקולקציות שלו משלבות בין רוח נעורים שובבית, דה קונסטרוקציות מתוחכמות וטונות של סקס-אפיל. חשבון האינסטגרם של המעצב הרותח הוא הפלטפורמה הטובה ביותר להתעדכן בכותרות הרבות שמייצר המותג.

איזה כיף שמעכשיו לא צריך להסתפק רק בתמונות וניתן גם למשש את הקסם הז'אקמוסי ביד. 

מעכשיו גם ב-FACTORY54 (צילום: יח"צ חו"ל)

מעכשיו גם ב-FACTORY54 (צילום: יח"צ חו"ל)

קסם מיוחד (צילום: יח"צ חו"ל)

קסם מיוחד (צילום: יח"צ חו"ל)

 

 

A post shared by Beyonce (@beyonce) on

 

 

A post shared by SIMON PORTE JACQUEMUS (@jacquemus) on

 

 

A post shared by SIMON PORTE JACQUEMUS (@jacquemus) on

 

 

A post shared by SIMON PORTE JACQUEMUS (@jacquemus) on

 

 

A post shared by Who What Wear (@whowhatwear) on

 

 

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

 

 

A post shared by Your Daily Inspo (@theartofstyling) on

 

תיקים קטנטנים וכובעי ענק (צילום: יח"צ)

הייפ בינלאומי (צילום: יח"צ)

השאירו תגובה

 

  • התיקים הקטנטנים והכובעים הענקיים נראים ממש נוחים!

    מאת: חנה |‏ 25 ביולי 2018 | 05:34