מוכרת לי מפעם: לא תאמינו מאיפה השמלה שכולכן קניתן בזארה

השמלה הכי חמה לקיץ הנוכחי היא מיני פשתן עם מפתח צוואר עגול וכפתורים בולטים. אין סוף איט גירלז מהארץ ומהעולם רכשו אותה והיא הפכה ללהיט היסטרי. עכשיו נגלה לכם כי במקור היא נלבשה על ידי כוכבת על בסצינה בלתי נשכחת שאפשר לראות עוד ועוד

מאת  | ‏ 9 יולי 2018

השמלה המדוברת מזארה. באמת הורסת (צילום: מתוך האתר הרשמי)

השמלה המדוברת מזארה. באמת הורסת (צילום: מתוך האתר הרשמי)

פעם בכמה שבועות נתן לשים עליה את האצבע – השמלה הזו שכולן רצות וקונות בזארה. העונה, המשבצת הזו שייכת ללא ספק לשמלת הפשתן עם השרוולים הנפוחים של ענקית האופנה המהירה הספרדית.

השמלה בעלת גזרת ה-A , מפתח הצוואר העגול והכפתורים הבולטים בעלי המראה הטבעי הפכה ללהיט היסטרי כשהיא קולעת לטרנד הפשתני העונתי ולטעמן של נשים במידות שונות מסביב לעולם. החל ממובילות אופנה בינלאומיות וכלה בפשניסטות מקומיות כמו דנה זרמון, השמלה הזו נראית בכל מקום.

 

A post shared by instylemagazine (@instylemagazine) on

כל חובבת של הרשת יודעת את עסקת החבילה שבקנייה בה. תמורת מחיר שווה לכל נפש אפשר למצוא בה כמה מהתרגומים הכי מוצלחים למגמות העונתיות ולמרות זאת- אין יותר מדי ציפיות בכל מה שקשור לאורך חיים של הפריט או מידת הרלוונטיות שתהיה לו בעוד עונה או שתיים.

אבל, במקרה של השמלה המדוברת עסקת החבילה המוכרת מגיעה עם בונוס משמעותי. אף על פי שלא רבות הבחינו בכך – השמלה הפופולרית מגלמת דמיון מדהים לאחת השמלות הכי אייקוניות שנראו על המסך הגדול.

 

A post shared by Dana Zarmon (@danazarmon) on

לא נשאיר אתכן זמן רב מדי בשלב הניחושים ונספר שהשמלה המדוברת היא השמלה שלובשת ג'וליה רוברטס במסע השופינג העצבני שלה בסרט 'אישה יפה'. השמלה, מהסצנה המפורסמת, אף זכתה לשם משלה- שמלת ה-"Big mistake". כזכור, במהלך מסע הקניות שלה נכנסת רוברטס לחנות יוקרתית בה זכתה ליחס מבזה עמוסת שקיות ממותגות ומטיחה במוכרת את המשפט האלמותי: "!Big mistake, big, HUGE'".

הגרסה של זארה אמנם קצרה יותר וחובקת פחות את הגוף אבל אי אפשר להתעלם מהדמיון שזורק לקומדיה הרומנטית משנות ה-90. אז בפעם הבאה שאתן נכנסות לזארה אל תנמיכו ציפיות. יתכן והשמלה הבאה השווה שלכן תיקח אתכן למסע נוסטלגי מענג לא פחות.

 

A post shared by INSPOCAFE (@inspocafe) on

 

A post shared by Ember Everly (@maitai_lifestyle) on

 

A post shared by Ewelina Kanty (@kantyphotographers) on

 

A post shared by Ewelina Kanty (@kantyphotographers) on

 

A post shared by Ewelina Kanty (@kantyphotographers) on

 

השאירו תגובה

 

  • ויש להם בקולקציה גם שמלה חומה עם נקודות לבנות שנלקחה כשהשראה מהסרט. הכל התחיל בכלל מאסוס שמכרו את השמלה חצי בצבע תכלת וחצי בצבע לבן מהסצנות הראשונות בסרט.

    מאת: בשוק שרק עכשיו גיליתם |‏ 10 ביולי 2018 | 09:27
  • בסרט השמלה יותר ארוכה. כשזה קצר זה יותר פרחי ופחות "עשיר". בואו נסכם שקייט מידלטון לא הייתה לובשת את זה.

    מאת: פרפיומיסטה |‏ 9 ביולי 2018 | 23:54