מעצבת הנעליים הנחשקת התחתנה בשמלה מרהיבה

כל שוזוהוליקית אמתית מכירה את טביתה סימונס כמעצבת נעליים מוכשרת, אבל עכשיו היא בכותרות בגלל שמלת הכלה ההורסת שלה. כל הפרטים על השמלות שלבשה, הנעליים שעיצבה והחברות היפות שבאו להרים לה

מאת  | ‏ 12 יוני 2018

עונת החתונות ממשיכה לסמן שיאים אופנתיים והפעם, באופן כמעט מתבקש, הם מגיעים מצדה של אחת ממובילות האופנה המוכרות ביותר בעולם. כל שוזוהוליקית אמתית מכירה את טביתה סימונס כמעצבת נעליים מוכשרת אבל בימים האחרונים התמונות שמציפות את הרשת קשורות דווקא לחתונתה.

סימונס בת ה-47, שמשמשת גם כעורכת אופנה לווג האמריקאי וכסטייליסטית לבית האופנה דולצ'ה וגבאנה בחרה לערוך את טקס הנישואין במנהטן, בחתונה אורבנית גדושה בחברים מפורסמים. לילי אלדרידג', קרן אולסן וליב טיילור נכחו בטקס והרשת התמלאה בתמונות של האורחים וכמובןשל השמלה.

זו הפעם השנייה שסימונס מתחתנת. יש לה שני בנים מבעלה הקודם ובת משותפת שנולדה לפני מספר חודשים מבעלה הטרי – טופר מורטימר, האקס של כוכבת “עקרות בית אמתיות” טינסלי מורטימר.

למרות שהחתונה מככבת במדורי החברה אנחנו התכנסנו לדון בשמלה המושלמת של דולצ'ה וגבאנה וכמצופה ממעצבת נעליים נחשבת- בנעליים. שמלת התחרה הוויקטוריאנית הייתה חלומית עם צווארון גבוה ושרוולי תחרה ארוכים. הכלה נעלה נעליים בעיצובה מסאטן לבן אותן העלתה לחשבון האינסטגרם שלה עם הכיתוב המתבקש: Me putting on my wedding shoes.

כיאה לחתונה מהחלומות הייתה מעורבת בחגיגה גם שמלה שנייה, גם היא מבית היוצר של דולצ'ה וגבאנה. מתמונות שעלו לאינסטוש אפשר לראות את הכלה ובעלה הטרי בחגיגות שאחרי הטקס, שניהם עטורי סרטי Just Married תואמים ולראשה של הכלה הד-פיס לא שגרתי בצורת חד קרן. עכשיו רק נותר לחכות לתמונות מעלפות מההאני- מון של הזוג הטרי. במקרה של סימונס אנחנו די בטוחות שיש למה לחכות.

 

A post shared by tabithasimmons (@tabithasimmons) on

 

A post shared by tabithasimmons (@tabithasimmons) on

 

A post shared by P E T E R D A V I S (@peterdavisnyc) on

 

A post shared by @wedstagrams on

 

A post shared by Lovelylivtyler (@llt_official) on

השאירו תגובה