נטע ניצחה את מצעד הגאווה בשני לוקים משוגעים

אמנם מדובר באירוע שבדרך כלל לא מתאפיין ביותר מדי בגדים, אבל עדיין סיפק במהלך הסופ"ש כמה לוקים בלתי נשכחים, באדיבות שלוש מלכות שהעניקו פרשנות נוספת למילה "גאווה" ובחרו באאוטפיטים מוגזמים ומעולים שנוצרו כולם על ידי מעצבים מקומיים

מאת  | ‏ 10 יוני 2018

עשתה לנו סחרחורת, בקטע טוב (צילום: איתי בצלאלי)

עשתה לנו סחרחורת, בקטע טוב (צילום: איתי בצלאלי)

תל אביב עוד לא ממש התחילה להתאושש מאירועי הגאווה ומההנגאובר שוודאי הגיע בעקבותיהם, אז עד שהיא תתעורר ותתחיל לעכל – אנחנו כאן כדי לדבר על הסופ"ש שבמהלכו נצבעה העיר הלבנה בכל צבעי הקשת, ועל הלוקים הבלתי נשכחים שכבשו את הרחובות, הבמות ובעיקר את פיד האינסטגרם שלנו.

כיאה לסיבה למסיבה שלכבודה התכנסו רבע מיליון איש, במצעד הגאווה הזה כיכבו לא מעט מלכות. אחת מהן היא נסרין, שכבר מזמן הרוויחה את מקומה כאייקון להט"בי, והתלבשה לגמרי בהתאם. הזמרת האהובה פתחה וסגרה את אירועי המצעד בשני לוקים מוגזמים (בקטע הכי טוב) בעיצובה של מורן טובול: זה התחיל בשמלה סקסית במיוחד, שלוותה בנתזי צבע ניאונים ובפרנזים ארוכים, ונגמר בסטייל ביונסאי-מלכותי, עם שמלת עלי זהב בוהקת, שאובזרה בתרבוש ותכשיטים תואמים בעיצובה של שגית רביבו.

 

A post shared by נסרין קדרי (@nasrinkadry) on

כוכבת נוספת שהפציצה כהרגלה היא נועה קירל, שהאדג'יות האופנתית שלה מביאה לנו גאווה בכל ימות השנה, אבל הפעם באמת התעלתה על עצמה, בעזרתו האדיבה של הסטייליסט הצמוד איתי בצלאלי, עם אאוטפיט מתקדם במיוחד מבית המעצב עידן לרוס. קירל נראתה לוהטת מתמיד במעין בגד גוף ארוך וצמוד, שאובזר בנגיעות ורודות מסנוורות – בפאוץ', בכפפות החצויות ובקוקו המסיבי שהשתלשל תחת מצחיה טרנדית מבית הלייבל Forthosewhopray.

 

A post shared by Noa Kirel (@noakirel_) on

אבל המנצחת האמיתית היא, שוב, גברת נטע ברזילי, שהיוותה את האטרקציה המרכזית וכיבדה את המעמד בשני אאוטפיטים היסטריים בניצוחו של הסטייליסט איתי בצלאלי שמלווה את נטע מהיום הראשון. הלוקים הנוכחיים מצטרפים לרפרטואר ומתבססים על השפה העיצובית שכבר הפכה כה מזוהה עם הדיווה המודרנית הזאת. הלוק הראשון, בעיצובה של לא אחרת ממלכת הדראג המפורסמת קיי לונג, הורכב משני חלקים שיצרו מעין חליפת טרנינג עתידנית ושקופה בגימור מבריק, מעל סט תחתון שחור וסקסי למדי.

הלוק השני, מבית המעצב הצעיר והמבטיח אביתר מייאור, כבר נראה כמו יצירה אבסטרקטית מהפנטת, שעשתה לנו סחרחורת מהסיבות הנכונות. חלקו העליון של האוברול הארוך והצמוד כלל איור של פסים דקיקים על רקע דגרדה של ורוד וסגול, וחלקו התחתון המשיך עם האשליה האופטית המבלבלת (והמחמיאה) וגרם לנטע להיראות כמו גיבורת על מצוירת. שני הלוקים הושלמו, כמובן, על ידי סידור שיער מופרע ואופייני: קוקיות ענק בראשון, מפולת צמות מפוארת בשני, וגווני ורוד-סגול עזים ותואמים בשני המקרים. זה אולי כבר לא מקורי במיוחד, אבל בסוף יש לנו רק דבר אחד להגיד על התענוג הזה: כפרה עלייך.

 

A post shared by Itay Bezaleli (@itay_bezaleli) on

 

A post shared by netta barzilai (@nettabarzi) on

 

A post shared by Moran Tubul (@moran_tubul) on

 

A post shared by Itay Bezaleli (@itay_bezaleli) on

 

A post shared by N.Gesundhait (@nadav_gesundhait) on

 

A post shared by Steven Kay (@soldbysteven) on

השאירו תגובה

 

  • נאסרין זמרת ענקית !
    הופעה תלבושות מהממת ! כמו תמיד !
    נטע וקירל ממש לא !

    מאת: דן |‏ 11 ביוני 2018 | 07:10
  • כמה שאני רואה וקוראת על נטע ברזיל, כך אני יותר אוהבת ומתחברת אליה.

    מאת: אמא של |‏ 11 ביוני 2018 | 06:56