הופתענו: אלה הסניקרס הכי נמכרות ב-2018

רבעון המכירות הראשון של השנה מסתיים ומביא איתו את הדירוגים ורשימות הסיכום, כאשר זו שעוסקת בסוג הנעליים האהוב על כולנו מאוכלסת באופן בלעדי על ידי מותג אחד. בראש הרשימה ניצב דגם ספורטיבי, קלאסי ונגיש במיוחד

מאת  | ‏ 6 יוני 2018
 

A post shared by NikeWomen (@nikewomen) on

2018 עברה רשמית את החצי, ובהחלט ניתן להניח שנמכרו במהלכה הרבה מאד זוגות של סניקרס במגוון רחב מאד של צורות, דגמים, טרנדים וצבעים, בעיקר מבית החשודים המידיים – אדידס, ריבוק, ואנס, קונברס ונייקי. אלא שכעת נודע כי האחרונה היא שיכולה להתגאות רשמית בהישג "הדגם הנמכר ביותר של השנה", כפי שמדווח אתר "חדשות הנעליים" – כן, יש כזה, ועל מי נסמוך אם לא עליו בכל הנוגע לחדשות נעליים?

מבט על רשימת עשרת הדגמים הנמכרים ביותר שפורסמה שם, מבהיר מיד כי גם בלי קשר למקום הראשון – המותג האמריקני הוותיק לגמרי מושל בכיפה. עם כל הכבוד לאדידס, ריבוק ואפילו פילה, שרוכבים בהצלחה מסחררת על גל הרטרו לניינטיז ונהנים מנוכחות מרשימה באופנת הרחוב של התקופה – תשעה מתוך עשרת המקומות ברשימה המכובדת תפוסים על ידי דגמי נייקי (שלושה מתוכם מבית הליין האיקוני עם מייקל ג'ורדן), כאשר למעשה, גם המקום האחד שלכאורה לא מאוייש על ידי התאגיד העצום – האולסטארס של קונברס כמובן – מצריך תזכורת לגבי העובדה שחברת קונברס נרכשה על ידי נייק בשנת 2003.

 

A post shared by NikeWomen (@nikewomen) on

אחרי שמתחנו אתכם מספיק עם הנתונים הסובבים, הגיעה העת לגלות מי עומד בראש, ואנחנו מודות שמעט הופתענו מהתשובה: מדובר ב"טנג'ון", דגם סטנדרטי למדי שלא בדיוק נחשב לאחד המרגשים והמדוברים מבחינה אופנתית. מה שבהחלט עשוי להסביר את המעמד הוא המחיר הנוח שעומד על 65 דולר (כ-230 שקלים) וההבנה כי בסופו של דבר, כנראה שרוב האנשים רוכשים סניקרס יותר למטרות פעילות גופנית ופחות למטרות פעילות אופנתית – אחרת קשה להסביר, למשל, את ההיעדרות של דגם "קורטז" הלוהט מאי פעם בקרב האיט-גירלס. את המקומות השני והשלישי, אגב, תופסים דגמי 11 Low ו- 1 High OG של אייר ג'ורדן, ה- Air Max המוצלחות במקום הרביעי, ו- Huarache המגושמות והטרנדיות במקום החמישי, מעל האולסטארס.

 

A post shared by Saeful Nico Bahri (@throwin_sport) on

 

A post shared by ANDRÉANNE (@andreanneguimond) on

 

A post shared by SKOEN HOUSE (@skoenhouse) on

 

A post shared by SKOEN HOUSE (@skoenhouse) on

 

A post shared by NikeWomen (@nikewomen) on

 

A post shared by moastyle (@moastyle) on

השאירו תגובה