בהגזמות: המנשא הממותג של קיילי ג'נר שובר שיאים

למסיבת יום ההולדת של האחייניות פנלופי דיסיק ונורת' ווסט, הגיעה קיילי ג'נר עם מנשא ממותג של גוצ'י בשווי של 2000 שקלים ובתוכו התינוקת החמודה סטורמי. כצפוי התגובות ברשת לא איחרו לבוא

מאת  | ‏ 4 יוני 2018
 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

רק אתמול דיווחנו על מתנות יום ההולדת המוגזמות שמקבלת הבת דודה שלה- נורת' ווסט אבל אף אחד לא באמת חשב שסטורמי הקטנה, בתה של קיילי ג'נר, תישאר פראיירית בגזרת הבלינג. כפי שמוכיחה התמונה האחרונה שהעלתה אמה לאינסטגרם, התוספת החדשה של שבט קרדשיאן-ג'נר משאירה אבק של מותגים לכל הפעוטות.    

לאחר הסערה סביב עגלת הפנדי של סטורמי המתומחרת בעשרות אלפי שקלים, ג'נר ממשיכה לנפנף בחיבתה למותגים באמצעות מנשא לוגו של בית האופנה גוצ'י. למסיבת יום ההולדת של האחייניות פנלופי ונורת', הגיעה ג'נר עם האקססורי הנחשק וכמובן- לא שכחה לתעד את הרגע.

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

בעוד מרבית ההורים מחפשים איזה בייבי ביורן יד שניה באחד מאתרי המכר, ג'נר ממשיכה להציג חזית אחידה בכל מה שקשור להורות ממותגת. המנשא של גוצ'י המוערך בכ-2,000 שקלים נחשב לדובדבן שבקצפת המנשאים (לפחות בכל מה שקשור לנראות) והופך נחשק הרבה יותר מעצם העובדה שאי אפשר להשיג אותו ברשת.

ג'נר, אם צריך להזכיר, אינה האם הסלבריטאית הראשונה שעפה על מותגים לקטנטנים. גוון סטפאני עשתה זאת קודם עם מנשא גוצ'י דומה ואימהות רבות אחרות, שיכולות להרשות לעצמן ולקטנטנים שלהן הכל, עושות בדיוק את אותו הדבר. העניין הגובר בבחירות של ג'נר מתעצם כתוצאה מסדרת מפגני הראווה חסרי ההתנצלות שהיא עושה- מפגן שזוכה לתגובות מעורבות- חלקן מהללות את החופש שלה ואחרות, כצפוי, מבקרות את חוסר הצניעות.

העניין בתמונה של ג'נר כמעט הצליח לגבור על החגיגות הממותגות לא פחות של האחייניות שלה, שהשתעשעו עם המשפחה ביום הולדת בסימן חדי קרן. הצבעוניות המתקתקה שלטה בכל הגזרות- עם אאוטפיטים מיוחדים לבעלות השמחה הקטנטנות, קינוחים מהונדסים ועוגת שכבות מהחלומות. איך אומרים במשפחת קרדשיאן? רק בשמחות. ואם כבר אז שתהיינה שמחות ממותגות.

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

השאירו תגובה