"שלא תאפיל על הכלה": האם בת הדודה הדוגמנית של הארי לא מוזמנת לחתונה?

ליידי אמליה ווינדזור היא כבר שם מוכר היטב למי שאובססיבי, כמונו, למשפחת המלוכה הבריטית - בעיקר כי בת המלוכה הזאת היא גם דוגמנית ואינסטגרמרית לוהטת במיוחד. אז למה מסתמן שלא נזכה לראות את האאוטפיט שלה באירוע המשפחתי המפואר?

מאת  | ‏ 16 מאי 2018

כולם כבר התעדכנו היום בספירה לאחור? כי נכון לכתיבת שורות אלה, החתונה המלכותית של הארי ומייגן מתקיימת בעוד שלושה ימים, ארבע שעות, 42 דקות ו-17 שניות. זה משאיר לצהובונים הבריטיים חלון זמן שהולך ומצטמצם, ואותו הם חייבים למלא כל הזמן באייטמים, דיווחים ותחזיות חדשות על כל סעיף של האירוע: השמלה, הבושם, הפרחים, קוד ההתנהגות וקוד הלבוש, האיפור-שיער-מניקור של הכלה ורשימת המוזמנים. כל אלה נותרים כל הזמן בגדר ספקולציה בלבד, וככל שהמועד מתקרב, חרושת השמועות המלכותית רק מתעצמת.

כך, למשל, דיווחו אמש בממלכה מאד בזהירות של שערורייה פוטנציאלית ועסיסית במיוחד: על פי "מקורבים", ליידי אמליה ווינדזור ומשפחתה נותרו מחוץ לרשימת המוזמנים. למי שלא משננת את הכתבות שלנו בעל פה, נזכיר כי ליידי ווינדזור היא בת מלוכה לוהטת במיוחד, בהיותה דוגמנית, איט-גירל ואינסטגרמרית רותחת. אבל עם כל הכבוד למסלול של דולצ'ה וגאבנה בשבוע האופנה במילאנו, אין כבוד גדול יותר מהמסלול של כנסיית סנט ג'ורג' ב-19 במאי, והשמועות, כאמור, טוענות כי הליידי הצעירה לא תזכה לו.

אמליה בת ה-22, המכנה את עצמה מל, היא נכדתו של בן הדוד של המלכה אליזבת, מה שלכאורה הופך אותה ואת אחיה ואחיותיה למוזמנים מתבקשים למדי. ובכן, כך גם הם חשבו, טוען בפני צהובון ה"סאן" המקור שהזדהה כחבר המשפחה: "הם היו מאד מופתעים שלא הוזמנו, כי מאד ציפו לזה. אמליה יוצרת לעצמה חתיכת שם עם קריירת הדוגמנות וחשבון האינסטגרם שלה – אז אולי הארי רצה לשמור על האירוע מצומצם, אבל אולי הוא לא רצה שאף אחת תגנוב את ההצגה מהכלה", לחשה הציפור הקטנה. ובכן, עם כמה שאנחנו אוהבות שערוריות מלכותיות, הפעם אנחנו מקוות שהשמועות יתבדו. בעיקר כי אנחנו ממש רוצות לראות מה ליידי אמליה תלבש (או במקרה הכי טוב, תעלה לאינסטגרם).

 

A post shared by Mel Windsor (@amelwindsor) on

 

A post shared by Mel Windsor (@amelwindsor) on

 

A post shared by Mel Windsor (@amelwindsor) on

 

A post shared by @skybluepeaches on

>

 

A post shared by Metro Society (@metrosocietyph) on

 

A post shared by Essentique (@essentique) on

>

 

A post shared by Essentique (@essentique) on

השאירו תגובה

 

  • למגיבה הלא נבונה (בלשון המעטה) בת שבע מהפייסבוק…לידיעתך, גם מייגן הצטלמה בעירום(דוחה למדי), והסירטון עלה לרשת ממש לא מזמן.
    גם בסדרת הטלויזיה הזולה בה השתתתפה היו סצנות עירום וסקס.
    אם אי הצטלמות בעירום הוא קריטריון להזמנה לחתונה, אז גם מייגן לא יכולה להשתתף בחתונתה שלה.

    מאת: לילי |‏ 16 במאי 2018 | 20:42
  • אתם רציניים? מי מזמין בת דודה רביעית? אז מה אם היא " אינסטגרמרית לוהטת"

    מאת: שירי |‏ 16 במאי 2018 | 17:13