משתבחת: סינדי קרופורד בת ה-52 במחווה לוהטת לעצמה בת ה-25

קל היה לפספס אותה בין הררי השמלות המוגזמות, אבל סינדי קרופורד נראתה מדהים מאי פעם אתמול על השטיח האדום של המט גאלה. אחרי שנרגענו מהגזרה ההיסטרית של הסופרמודל האיקונית, גילינו שהלוק כלל קריצה מתוחכמת והתלהבנו עוד יותר

מאת  | ‏ 8 מאי 2018
 

A post shared by Cindy Crawford (@cindycrawford) on

בשלב זה של סיכומי המט-גאלה 2018, דבר אחד ברור לחלוטין: השם המוביל והמנצח של אירוע האופנה המדובר בעולם הוא ללא ספק ורסאצ'ה. מותג העל האיטלקי הצעיד אמש על השטיח האדום מראות מסחררים על כוכבות זוהרות בזו אחר זו – מזנדאיה דרך ג'יג'י וקים ועד בלייק לייבלי – וודאי חולש על חמישים אחוזים מרשימת עשר המתלבשות הבלתי נשכחות של הערב. אבל אחרי שנרגענו מהלוקים המפוארים והמדוברים שלעיל, גילינו את המחווה הכי יפה למעמד האיקוני של הלייבל.

זה קרה בחסות סינדי קרופורד בת ה-52, שאמנם לא בלטה יותר מדי על רקע שובלי הענק וכובעי האפיפיור למיניהם, אבל נראתה פשוט מדהים בשמלת ורסאצ'ה אדומה לוהטת, בעלת גימור מבריק, גזרה שנצמדה לגופה השמיימי של הסופרמודל ומחשוף נדיב ומרובע בהתאם לצו השעה.

 

A post shared by THE RUNWAY CLUB (@therunwayclub) on

אבל העובדה שקרופורד נראית כמו שהיא נראית בגילה היא לא בדיוק בשורה חדשה, יותר כמו מציאות מוגמרת שנשים אחרות בעשור השישי לחייהן משתדלות להתרגל אליה, ולכן היה זה פרט אחר שמשך את תשומת לבנו ללוק המהמם: השמלה דומה למדי לשמלת ורסאצ'ה אחרת שלבשה קרופורד, אי שם בטקס האוסקר של 1991, גם היא אדומה, צמודה ובעלת מחשוף עמוק, בליווי אקססורי לוהט לא פחות – הבויפרנד דאז, ריצ'ארד גיר.

כך שלמעשה, בבחירת הלבוש המדויקת שלה אתמול שלחה קרופורד קריצה לשני כיוונים: גם מחוות הערכה למותג שלא מאבד טיפת רלוונטיות כבר 30 שנה (ויותר), וגם נשיקה באוויר לעצמה בת ה-25 ובחזרה לעצמה בת ה-52, שלא מפסיקה להיות אישה איקונית כבר 30 שנה. המסר עבר, סינדוש, ברור וצלול ואדום ולוהט.

 

 

A post shared by @wealken on

>

 

A post shared by @wealken on

>

 

A post shared by Francesca Tolot (@francescatolot) on

השאירו תגובה

 

  • נראה כאילו היא עשתה פיפי בתחתונים יכול להיות שהגיל?

    מאת: יונית |‏ 8 במאי 2018 | 22:07