היינו בשוק כשגילינו מה שארלוט ולואי לובשים בתמונה הזאת

גם אתם תהיו, ובקטע ממש טוב: אוהבים לדמיין שבני משפחת המלוכה הם בדיוק כמוכם, ושהנסיכים והנסיכות קטנים שלהם הם בדיוק כמו הנסיכים והנסיכות הקטנים שלכם? אתם תעופו על הפרט האופנתי הכל כך חמוד הזה

מאת  | ‏ 6 מאי 2018

מה שכיף עם משפחת המלוכה, זה שאין להם שום בעיה לשתף פעולה באופן מלא עם הפנטזיות שלנו, האספסוף, שלפיהן כולנו בעצם קייט מידלטון או מייגן מרקל או וויליאם או הארי, ולעזאזל עם התארים הרשמיים ונהרות הכסף שלכאורה מפרידים בינינו. הנה, למשל, הדוכסית מקיימברידג' – שלפני שבועיים יצאה לנופף לצלמים עם פן ועקבים שש שעות אחרי הלידה, בדיוק כמו כולנו – כבר חולקת עם העולם את התמונות המתוקות שצילמה בעצמה, ובהן נראים הנסיך החדש כשהוא חבוק בזרועותיה של אחותו הנסיכה. מה, אתן לא צילמתן בדיוק ככה את הנסיכים והנסיכות שלכן?

אבל זה לא הכל. מיד לאחר פרסום התמונות אמש, אחרי שנתנו לעצמם ולציבור כמה דקות להתמוגג מהמתיקות, התגייסו העיתונאים למלאכת הבירור הדחופה, מהר מהר לפני שייגמר – מה הנסיך בן 13 הימים ואחותו בת השלוש לובשים בתמונה? תחקיר מעמיק העלה ממצאים מפתיעים ומרגשים שרק העלו את סף ההתמוגגות הכללי.

ובכן, כפי שניתן לראות היטב כשבוחנים את הראיות, גם בין כותלי ארמון קנזינגטון מעבירים בגדים בין אחים, מה שנקרא יד שניה. כן, בדיוק כמו אצלנו. את הסוודר והמכנסיים הקטנטנים התואמים בצבע שמנת שלובש הנסיך לואי, הוא קיבל מאחותו שארלוט שמדגמנת כאן לצידו. למעשה, מדובר בדיוק באותו אאוטפיט שהיא לבשה בסשן הצילומים הזהה שבו היא מעורסלת בזרועות אחיה, ג'ורג', כשהייתה בערך בגילו הנוכחי של לואי.

לא מספיק מרטיט לבבות בשבילכם? קבלו את זה: את הקרדיגן הכחול שלובשת הנסיכה בתמונה עם אחיה הפעוט, היא השאילה מאחיה הבכור, שלבש אותו למעמד חגיגי לא פחות – יום ההולדת ה-90 של סבתו המלכה. ובכן, אהבנו מאד את המוב, קייטוש. חמסה חמסה בינתיים, ותודיעי לנו אם את צריכה שנשלח לך כמה בגדי ילדים ליתר בטחון.

 

>

>

>

השאירו תגובה