התמונה הזאת של ריהאנה הטריפה את הרשת

היא בסך הכל העלתה תמונת שיזוף סטנדרטית למדי, אבל מיליוני העוקבים (ובעיקר העוקבות) שלה היו מספיק חדי עין כדי להבחין בפרט קטנטן ששינה מיד את התכניות שלהן לקיץ הקרוב

מאת  | ‏ 3 מאי 2018
 

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

בין השקת קו הלנז'רי הלוהט שלה, סרטוני ההדגמה הויראלים של מוצרי "פנטי ביוטי" החדשים ושער ווג החדש בכיכובה, התפנתה מובילת האופנה המשמעותית בעולם לשתף עם 62 מיליון העוקבים שלה גם שלוש תמונות שיכלו באותה מידה להופיע בחשבון האינסטגרם של כולנו – הנה אני, בלי הרבה איפור, בלי הרבה בגדים, משתזפת לי בשמש של מאי ו"לא יכולה לחכות לקיץ", כפי שכתבה.

אלא שעם רירי כמו עם רירי, שום דבר הוא לא סתם תמונה סטנדרטית, וביממה שחלפה מאז העלתה את הפוסט הספיק האינטרנט להתאבסס, להשתגע, להתעצם ולהתרגש. הסיבה? אם תסתכלו היטב, תוכלו להבחין כי על שוקיה החשופות מנצנצות מעט שיערות דקיקות ושקפקפות באור השמש הזהוב. זה הספיק בהחלט כדי לעורר התרגשות רבתי ובעיקר כדי לשמש גושפנקה רשמית בשביל מיליוני נשים שמאסו במריטות מז'אנר ה"הכיני גופך לקיץ".

"אם ריהאנה לא מגלחת, אני לא מגלחת" הוא הנוסח הכללי של שלל התגובות והציוצים, ומה זה משנה שהכוכבת בטח סתם פספסה קטע קטן בגילוח או בכלל לא התכוונה להצטרף חגיגית לתנועת שחרור השיער על שם פריס ג'קסון – אנחנו בטוחות שכך או כך היא תשמח לחתום לכולנו על הפתק שמאשר לנו לא להוריד שיערות, ונראה מה יהיה להנהלת הפטריארכיה להגיד על זה.

הוכחה קטנה לעמדתה הפמיניסטית המובהקת של הכוכבת סיפקה דווקא תגובתה המפתיעה למעריצה ששיבחה את סימני המתיחה שאיתרה בתמונה. "יש לי סימני מתיחה", אישרה רירוש, "אבל כאן זו השמש :)".

 

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

 

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

 

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

>

השאירו תגובה

 

  • תמונות ישנות. היום רירי היא דבה

    מאת: ג |‏ 13 במאי 2018 | 13:16
  • התמונה שהיא העלתה היא משנת 2014
    קצת עבודת תחקיר לא תזיק לכם…
    היא בכלל התכוונה שהיא מתגעגעת לקיץ, לשמש ולשיזוף בברבדוס – אי הולדתה

    מאת: Rihanna Navy |‏ 4 במאי 2018 | 19:19